Het is z'n taak.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:
Weer jij?
Welkom.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:
Weer jij?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
Hoelang duurt de tour nog?
Wat een pessimismequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
De tour stopt voor niemand
Het duurt nog wel een paar decennia.
Dat is te overlevenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef du_ke het volgende:
Nog een dikke week Elseetje voglende week zondag komen ze aan in Parijs.
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is te overlevenGaan ze dan ook weer over de Champs d'Elysees?
Nee, wie wil dat nou zien?quote:Gaan ze dan ook weer over de Champs d'Elysees?
Dan had ik het toch goed onthouden, dat je daar aan het eind zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zal een massasprint plaatsvinden.
Wie weet...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zal een massasprint plaatsvinden.
Ze zullen eerst de bergen nog overmoeten...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook met een QuickStep-trein er achteraan?
Met de hypocriet Al Gore aan boord?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook met een QuickStep-trein er achteraan?
Alleen met klowjow.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Zeg 'ns, jullie zijn mannen (geloof ik). Kunnen jullie gewone vriendschappen met vrouwen onderhouden?
Define gewone, vriendschappen en vrouwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Zeg 'ns, jullie zijn mannen (geloof ik). Kunnen jullie gewone vriendschappen met vrouwen onderhouden?
Als ik je zou vertellen wie m'n muziekpartner is, zou je volgens mij flink op je eigen voet bijtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef Apropos het volgende:
Vanwaar de vraag? Heeft je pianovriendje zich opeens bekend gemaakt als hetero?
Nouja, platonisch, dus. En vrouwen, mensen van het vrouwelijke geslacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Define gewone, vriendschappen en vrouwen.
Dat nooit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik je zou vertellen wie m'n muziekpartner is, zou je volgens mij flink op je eigen voet bijten![]()
Omdat ik schijnbaar alleen maar mannen ken die het niet kunnenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:09 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, het antwoord is bevestigend. Vanwaar de vraag?
Vroeg of laat zitten ze aan jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Omdat ik schijnbaar alleen maar mannen ken die het niet kunnenVroeg me af of er ook uitzonderingen zijn.
Daar begrijp ik niets van.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, ze kappen ermee voordat het zover komt
Die vriendschappen eindigen dus vrij vroeg? En wat is de opgegeven reden?quote:
Dat ze ermee kappen omdat ze toch meer van me willen, en ik bezet ben dus blablabla...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die vriendschappen eindigen dus vrij vroeg? En wat is de opgegeven reden?
Is dat alles wat je kunt definiëren?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, platonisch, dus. En vrouwen, mensen van het vrouwelijke geslacht.
O ja, ik vergat dat je onvrij was. Dan begrijp ik het volkomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat ze ermee kappen omdat ze toch meer van me willen, en ik bezet ben dus blablabla...
Oh, ok... Maar waarom kunnen ze dan niet gewoon vrienden zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
O ja, ik vergat dat je onvrij was. Dan begrijp ik het volkomen.
Wat moet je nog meer hebben? Je kent de definities van die dingen tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kunt definiëren?
Ja, zeg, je hebt vrouwen en vrouwen. Met alle soorten vrouwen kan ik vriendschappen onderhouden, maar er zijn d'r ook waar ik alleen sex mee zou kunnen hebben of alleen vriendschap.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer hebben? Je kent de definities van die dingen toch
Ok, kan je gewoon vriendschap onderhouden met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, hetzij inhoudelijk, hetzij uiterlijk?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zeg, je hebt vrouwen en vrouwen. Met alle soorten vrouwen kan ik vriendschappen onderhouden, maar er zijn d'r ook waar ik alleen sex mee zou kunnen hebben of alleen vriendschap.![]()
Ja, eerder inhoudelijk dan qua uiterlijk. Een vriendschap onderhouden op basis van uiterlijk slaat nergens op.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, kan je gewoon vriendschap onderhouden met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, hetzij inhoudelijk, hetzij uiterlijk?
QED. Het ventje ziet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:17 schreef du_ke het volgende:
Ga jij maar weer bij je grote held Sjun een bruin armpje halen gefrustreerd jongetje. Misschien dat je daar wel wat presteert.
Niet omdat ze knap is, maar ondanks dat ze knap is...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, eerder inhoudelijk dan qua uiterlijk. Een vriendschap onderhouden op basis van uiterlijk slaat nergens op.
Tuurlijk kan dat, maar zelf al een relatie hebben kan goed helpen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet omdat ze knap is, maar ondanks dat ze knap is...
Nee.Vrouwen hebben toch nooit wat boeiends te vertellen. Dat dan blijft er enkel het neuken over.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, ok... Maar waarom kunnen ze dan niet gewoon vrienden zijn
Ik heb je gemistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:32 schreef Apropos het volgende:
Fin.
Ik snap niet waarom je het hier vraagt, aangezien het niet om ons gaat maar om die persoon, toch? Ken genoeg mannen die het wel doen, en anderen doen het niet. Een penis zal het niet voor je bepalen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, kan je gewoon vriendschap onderhouden met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, hetzij inhoudelijk, hetzij uiterlijk?
Kijk, als je het fietsen niet mooi vindt is er nog genoeg reden om te kijken: de natuur die je ziet.quote:
Van een drentse redneck had ik niets anders verwacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee.Vrouwen hebben toch nooit wat boeiends te vertellen. Dat dan blijft er enkel het neuken over.
in het Dagblad v/h Noorden een interview met Jean, werd er gewoon een beetje verdrietig van.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze zullen eerst de bergen nog overmoeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |