Het is z'n taak.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:
Weer jij?
Welkom.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:
Weer jij?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
Hoelang duurt de tour nog?
Wat een pessimismequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
De tour stopt voor niemand
Het duurt nog wel een paar decennia.
Dat is te overlevenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:34 schreef du_ke het volgende:
Nog een dikke week Elseetje voglende week zondag komen ze aan in Parijs.
Uiteraardquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is te overlevenGaan ze dan ook weer over de Champs d'Elysees?
Nee, wie wil dat nou zien?quote:Gaan ze dan ook weer over de Champs d'Elysees?
Dan had ik het toch goed onthouden, dat je daar aan het eind zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zal een massasprint plaatsvinden.
Wie weet...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zal een massasprint plaatsvinden.
Ze zullen eerst de bergen nog overmoeten...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook met een QuickStep-trein er achteraan?
Met de hypocriet Al Gore aan boord?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook met een QuickStep-trein er achteraan?
Alleen met klowjow.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Zeg 'ns, jullie zijn mannen (geloof ik). Kunnen jullie gewone vriendschappen met vrouwen onderhouden?
Define gewone, vriendschappen en vrouwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Zeg 'ns, jullie zijn mannen (geloof ik). Kunnen jullie gewone vriendschappen met vrouwen onderhouden?
Als ik je zou vertellen wie m'n muziekpartner is, zou je volgens mij flink op je eigen voet bijtenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef Apropos het volgende:
Vanwaar de vraag? Heeft je pianovriendje zich opeens bekend gemaakt als hetero?
Nouja, platonisch, dus. En vrouwen, mensen van het vrouwelijke geslacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Define gewone, vriendschappen en vrouwen.
Dat nooit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik je zou vertellen wie m'n muziekpartner is, zou je volgens mij flink op je eigen voet bijten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |