Jouw ontwijkende, nikszeggende antwoorden worden vervelend, LC.quote:
Jij wil gewoon te vaak graag weten wat iemand met een loze opmerking bedoelt, voornamelijk wanneer het jouw persoontje betreftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw ontwijkende, nikszeggende antwoorden worden vervelend, LC.
Je eigen privé-haremquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Namen zijn nu allemaal bekend. Ik laat jullie met een geheime cia-vlucht overbrengen naar een onbekende plek waar geen wetten gelden en laat jullie zolang martelen dat jullie alles op zullen biechten.
If you were my wife, I'd poison your coffee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef Elseetje het volgende:
Jij wil gewoon te vaak graag weten wat iemand met een loze opmerking bedoelt, voornamelijk wanneer het jouw persoontje betreft![]()
Inhout of inhoud?quote:En sinds wanneer ben jij fan van posts met inhoudt?
Ware liefdequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
If you were my wife, I'd poison your coffee.
Kut, ik heb 'm er toch achter gezetquote:Inhout of inhoud?
Het verklaart wel z'n voorkeur voor scheldpartijen boven argumenten.quote:
Je hoort wat anders te zeggen.quote:
Ware het niet dat het niet origineel is, het halve forum doet het. Bovendien is het geen spelfout, maar een typefout.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dat is iets voor originele taalfouten.
Ook geen grammaticale fout inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ware het niet dat het niet origineel is, het halve forum doet het. Bovendien is het geen spelfout, maar een typefout.
Lady Astor: Winston, if I were your wife, I'd drink it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:54 schreef Elseetje het volgende:
"PJO, doe nou 's lief tegen me, je bent altijd zo gemeen"
Ah nee, die is écht al te vaak gedaan! Bovendien doe ik niet aan rolbevestigende antwoorden als het me niet uitkomtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lady Astor: Winston, if I were your wife, I'd drink it.
Het is andersomquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lady Astor: Winston, if I were your wife, I'd drink it.
Als jij het zegt, ik heb er nooit moeite meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:57 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ook geen grammaticale fout inderdaad.
Voltooiddeelwoorden zijn erg vervelend.
Fok is nog zo'n beetje het enige waar ik Nederlands tik. Merk ook als ik wat teruglees dat ik echt kromme zinnen maakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als jij het zegt, ik heb er nooit moeite mee
Maar door dat verdomde fok begin ik zelfs bijna 'me moeder' te typen
Niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als jij het zegt, ik heb er nooit moeite mee
Maar door dat verdomde fok begin ik zelfs bijna 'me moeder' te typen
quote:Brad en Angelina verrassen personeel Frans pretpark
Uitgegeven: 21 juli 2007 17:39
Laatst gewijzigd: 21 juli 2007 17:43
AMSTERDAM - Brad Pitt heeft, samen met Angelina Jolie en drie van hun vier kinderen, een bezoekje gebracht aan een Frans pretpark. Het personeel was stomverbaasd toen het gezin het park onaangekondigd binnenwandelde, zo meldt het Amerikaanse tijdschrift People.
"We wonen in een klein stadje, dus we zijn niet gewend aan sterren", vertelt een medewerker van het Aventure-Parc in Massignac. Maandagmiddag reed een geblindeerd busje het terrein op. "Ik vroeg me af wie die man met het petje en de vrouw met de zwarte zonnebril waren", zegt de medewerker. "We waren in shock toen we ontdekten dat het Brad en Angelina waren."
Het personeel bood het stel en hun kinderen Maddox (5), Pax (3) en Zahara (2) gratis toegang aan, maar Brad en Angelina stonden erop dat ze de toegangsprijs van vijf euro per persoon gewoon betaalden.
Park
Pitt en Jolie bleven een uur in het park, waar de kinderen op springkussens speelden en schommelden. "Ik dacht dat ik hallucineerde toen ik Brad Pitt op het springkussen tekeer zag gaan", vertelt een medewerker.
Het park verwelkomt op een normale dag zo'n honderd gasten, maar was door het slechte weer vrijwel verlaten.
Praag
Het gezin was eerder in Praag voor opnamen van de film 'Wanted', waar Jolie in speelt. Daarna zou het privévliegtuig naar Parijs zijn genomen voor een vakantie.
Nee, niet.quote:
Revequote:Dat is spreektaal.
Wie spreektaal, geen dialect, kan schrijven, heeft vaak veel liefhebbers van zijn/haar proza. Reve kon dat ook zo goed.
ALLES!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je eigen privé-harem
Wat zou er precies opgebiecht moeten worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |