Volgens mij is Brian heel niet pissed en speelt hij mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Dennis z'n grote complot is mislukt, en Brian is pissed off en confronteerd Dennis er mee.
Welk complotquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Dennis z'n grote complot is mislukt, en Brian is pissed off en confronteerd Dennis er mee.
Eensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
OP asjeblieft, in 'tkort, graag - een beetje
quote:
Dennix haalde Huub en Lieke er zelf bij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
Huub hou je kop... 't is niet jou battle.
En Lieke ook.
Vertelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
En niemand vraagt zich af hoe het verhaal van de weddenschap in de wereld is gekomen?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
Huub gaat z'n pijlen richten op Dennis en wil straks nog even een gesprek met Brian!![]()
en fluisterd: Zit mijn haar nog een beetje?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Nadia loopt gewoon weg....
Perfect timingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef ScofieldM het volgende:
Ik vind huub nu wel lachen overigens die ziet z'n kans schoon.
Ik ben geen huubfan maar geef hem geen ongelijk, uitgelezen kans om op hem te bashen.
Hij wil zometeen Brian even spreken, de bonding begint denk ik
Dat was geen plan van Dennis, dat was het plan van Brianquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Dennis z'n grote complot is mislukt, en Brian is pissed off en confronteerd Dennis er mee. Ondertussen zitten ze aan tafel, en bemoeid Huub en Lieke zich d'r mee.
Het plan van Dennis dat Brian met de twee vrouwen (nadia -Amanda) naar bed zou gaan is dus mislukt.
Waarom, voor de 2e keer, Dennix haalde Huub en Lieke er zelf bij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
Huub blijf er buiten een keer aub
Ik zeg het niet graag maar ik luister nu graag naar Brian...moet er zelfs om lachenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is Brian heel niet pissed en speelt hij mee.
Vast vragen die niet niet in het script staan, an komt het aan op improvisatiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef ScofieldM het volgende:
Huub tegen Jaap:"Die jongen kan zelf praten?"
hahaha
huub stelt hele directe vragen aan denniks en hij staat met z'n bek vol tanden
Nee dat is volgens mij afgeschoten, Brian en Amanda slapen samen zoals altijd en Nadia gaat toch maar bij nix liggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef agter het volgende:
ik hoop dat er zo een mooie lesbische scene komt!
Lieve schat, wat begrijp je niet....?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
Ik snap er helemaal geen bal van![]()
Wie heeft nou wat door
Gewoon kijken en het laten gebeuren. Er lopen wel 6 verhaallijnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
Wie heeft nou wat door
Ik heb het wel door, het is gewoon een slechte en mislukte scene, das al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
Wie heeft nou wat door
Ik zei het al eerder, er gaat dus nix gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het wel door, het is gewoon een slechte en mislukte scene, das al.
Ik wacht wel op een prachtige Updatequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieve schat, wat begrijp je niet....?![]()
Zekere Huub & onzekere Nixquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:40 schreef mazaru het volgende:
Zoek de verschillen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoorde het en zag het....Dennis zat zenuwachtig tussen zijn tanden te poeren...quote:
verfrissend na al die terror en agressie...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Dennix ziet nu dit:
en loopt snel weg.
[afbeelding]
Ze heeft al (met haar geile stemmetje) verteld dat ze 6 keer sex heeft gehad met een vrouw.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:41 schreef Haunter het volgende:
Jemigwat heb ik gemist? Nadia bisexuele trekjes (van Amanda wist ik al)
Dennix stelt graag dingen uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Lieke vraagt waarom Nix niet naar beneden gaat en niet zegt wat hij voor haar voelt.
Nix: ik zie het morgen wel.
Nee hij had nog wat warm gehouden in zn zakken, en peuzeld dit nu lekker opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:43 schreef mazaru het volgende:
Dennix zoekt de kip tussen zijn tanden
[afbeelding]
Nee dat heeft ie niet door en ik geniet ervan!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef akveor het volgende:
Heeft die nix nou nog niet door dat ie genaaid wordt door iedereen?
En hij is pissed op Nadia....![]()
Wat een loser.
teheh, dat mp3-tje klinkt wel motherfucking grappigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef ScofieldM het volgende:
HUUB: Motherfucker nr 1 sterke speler, motherfucker nr 2 loserrrrrrr
Zie hem maar als een simultaan schaker.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds niet weet ik wat ik van Jaap moet vinden
Nee, dat had Dennis echt gezegd. Jaap heeft hem genaaid door Brian naar buiten te laten komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Heeft Lieke dus een leugen verteld die Dennis de das omdoet
Lieverd als ik het zou snappen zou ik het graag doen, maar ik snap het ook allemaal neit echt meer. Want nu gaat het weer over ontslagronde van donderdag, maar volgens mij heeft Dennis nog immuniteit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een prachtige Update
(verkapte oproep voor degene die het allemaal wel snapt om in Updates het hele verhaal te plaatsen)
Hij zweet peentjes, me lovin it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie niet door en ik geniet ervan!![]()
Dat gaat niet hij heeft nog 1 ronde immuniteit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef ScofieldM het volgende:
Huub en Lieke kijken elkaar lachend aan:"mooooooiiiiii"
Huub en Jaap spreken af tussen Nadia en Nix te stoken omdat donderdag ontslagronde is dus daaaaaaaaaaaaag nix![]()
Klopt, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef Visual het volgende:
Dennis is immuun
Vanmiddag zei hij dat hij niet meer immuun is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef Visual het volgende:
Dennis is immuun
dennis wel, geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:46 schreef gomi het volgende:
nadia en dennis kunnen nog niet worden weggestemd deze donderdag toch?
Bij deze ontslagronde toch nog wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij dat hij niet meer immuun is.
Dat zou hij wel willen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft nog niet door dat Jaap hem gruwelijk in zn kont naait.
yepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij deze ontslagronde toch nog wel?
En of!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef agter het volgende:
jaap is geniaal!
Dan heb ik het verkeerd verstaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
De regels zijn vanmiddag toch weer veranderd?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniaal acteurswerk nu van Jaap.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
En Jaap is bezorgd om z'n team: Het loopt voor geen ene meter....![]()
Is dit afgesproken ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef Visual het volgende:
Jaap speelt het nu fantastisch
Ze gaat te veel met Jaap omquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
Nada: We hebben wel mooie TV gemaakt.
Dit soort opmerkingen word ik niet goed van.![]()
Nee nix kan worden weggestemd want hij was bij de vorige ontslagronde immuun weet je nog toen zat Lieke op de bank.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk....... Amanda zou eens iemand die hut uitstemmen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Mocht Nix ontslagen kunnen worden (en kan niet) maar Amanda wil het sowieso niet
Hij was 2 ontslagrondes immuun dus deze ook nogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan dat dan zomaar? Hij was toch immuun voor 2 ontslagronden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
[..]
De regels zijn vanmiddag toch weer veranderd?
vertelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
[..]
De regels zijn vanmiddag toch weer veranderd?
Ja, ik heb ook niet meegekregen dat het veranderd zou zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was 2 ontslagrondes immuun dus deze ook nog
ik dacht het ook, maar vanmiddag heeft hij zelf anders beweerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was 2 ontslagrondes immuun dus deze ook nog
Reken maar dat Amanda nix er ook uit wil hebben als hij haar vriendje wil terroriserenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Mocht Nix ontslagen kunnen worden (en kan niet) maar Amanda wil het sowieso niet
Mwa..... zolang Dennis er is zal Nadia niet te hard achter Brian aangaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Reken maar dat Amanda nix er ook uit wil hebben als hij haar vriendje wil terroriseren![]()
Gods Febo's wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan dat dan zomaar? Hij was toch immuun voor 2 ontslagronden?
Bij sommige bewoners te prima.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:57 schreef Haunter het volgende:
Waarom zitten ze altijd te zeiken over die zenders?Geluid komt toch prima door..
Hondje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben je hoertje niet.........
zei ze dat nou tegen Dennis?
Heerlijk, gekonkel!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is wel een vermakelijke drie/vier/vijf hoeks verhouding ........![]()
Ja. mij ook, hij was er de hele avond niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
valt me weer op hoe subliem huub is in dit spel.....
Kunnen ze daar wel alles volgen? Mij duizelt het een beetjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij vol vinden ze deze verhaallijn helemaal geweldig.............het kan verkeren
Jaap zei dat die vertrouwen had in de vervanger van Natasja. Waarop Huub zei dat die niet wist wie dat was.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit vind ik nu wel hele leuke tv...ze zijn zelf ook allemaal opgewonden..1 groot complot waar ik en niemand wat van lijkt te snappen behalve dat Dennis de pineut is, in paniek bij grote vriend Jaap en Jaap die schijt aan Dennis heeft.
Wat zei Jaap over de vervanger van Tas?
Zit je daar ook stiekem te kijken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef beequeen het volgende:
""Theather van de Lach" is er niks bij.![]()
Jaap denkt de hele tijd al dat er een vervanger komt voor Natasia als ze in september vertrekt. Ik weet helemaal niet of dat wel klopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zei dat die vertrouwen had in de vervanger van Natasja. Waarop Huub zei dat die niet wist wie dat was.
Waarop Jaap zegt: "Nee, dat weet ik niet."
idd beter dan het domme gebash van 6vs2 nu kan je weer een beetje mee denken en achter de trucks proberen te komenquote:
ik denk dat Johnny en Rijk zo binnen komen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is wel een vermakelijke drie/vier/vijf hoeks verhouding ........![]()
Ik weet zeker dat ze het daar absoluut niet kunnen volgen. Ik schat Dennis toch nog net iets hoger in dan de users daar en Dennis is ook de weg kwijt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wel alles volgen? Mij duizelt het een beetje![]()
Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap denkt de hele tijd al dat er een vervanger komt voor Natasia als ze in september vertrekt. Ik weet helemaal niet of dat wel klopt.
Want?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
Nada: We hebben wel mooie TV gemaakt.
Dit soort opmerkingen word ik niet goed van.![]()
Ja cache leeg gooien in je explorer onder extra-internet opties en dan bestanden verwijderen, ook off line. Dat hielp bij mij welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Ravii het volgende:
OEPS MAG NIET
Ik hoop het ook, een nieuwe lijkt me leuk. Dat van Jaap en Dennis gaat al veel verder terug, dat ze denken dat er ook in september een nieuwe zou komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.
Als ze voor 23 september weggaat, komt er een vervanger.
? wie amanda ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Ik ga nu met een piepstemmetje heel schattig doen en schatje roepen en dan vindt iedereen me weer lief![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat het menselijke in de redactie haar daar voor wilt behoeden, ze haalde al het nieuws toen ze de kooi in moest, al ze er dan ook nog wordt uitgezet zou ze helemaal afgemaakt worden in de pers, is nu al een beetje gebeurt maar toch.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, een nieuwe lijkt me leuk. Dat van Jaap en Dennis gaat al veel verder terug, dat ze denken dat er ook in september een nieuwe zou komen.
En toch he... ik had het eerlijker gevonden als ze eruit was GEZET.
Lees de SV op VOLquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Heb geen streams meer, probeer bij te lezen, maar snap er echt werkelijk niets van![]()
Trio, geen trio, nep-trio, voor nix, tegen nix, nix nix. Ik heb goede hoop op het update-topic![]()
Nu pas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Day het volgende:
Ik vind Jaap helemaal geweldig!
Ze hebben bespreken de zogenaamde terror aktie van nadia, en wat denix allemaal mis deedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
kan iemand vertellen wat er in dat bed gebeurd.en waar het gesprek van nadia jaap en dennis over gaat?
door technische problemen heb ik geen geluid en kut kwaliteit streams.
Het is ook heel verwarrend.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Heb geen streams meer, probeer bij te lezen, maar snap er echt werkelijk niets van![]()
Trio, geen trio, nep-trio, voor nix, tegen nix, nix nix. Ik heb goede hoop op het update-topic![]()
Nee, ik vond hem altijd al een goeie speler (op de 1e paar weken na), maar ik vind hem nu gewoon geniaal!quote:
Het enige wat ik snap is Huubs stand puntquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Ik zit naar Jaap, Dennix en Nadia te luisteren, maar echt snappen doe ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
kan iemand vertellen wat er in dat bed gebeurd.en waar het gesprek van nadia jaap en dennis over gaat?
door technische problemen heb ik geen geluid en kut kwaliteit streams.
de soap continues loserrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgenmiddag... oh my god, het blijft grappig
Watte? Gaat nix knalerwten laten ontploffen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgenmiddag... oh my god, het blijft grappig
Tja, het is maar door wiens ogen je kijkt; niet door die van mij in elk geval, want ze hadden hun gezicht juist kunnen redden over zondag door haar exit te sturen. Nu zitten ze met de gebakken peren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het menselijke in de redactie haar daar voor wilt behoeden, ze haalde al het nieuws toen ze de kooi in moest, al ze er dan ook nog wordt uitgezet zou ze helemaal afgemaakt worden in de pers, is nu al een beetje gebeurt maar toch.
Voor dgk is het ook gezicht redden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit naar Jaap, Dennix en Nadia te luisteren, maar echt snappen doe ik het ook niet meer.
Ik weet alleen dat Dennix vreselijk voor lul staat
Brian is confuus, die heeft voor het eerst van zijn leven daar in DGK verbaal gewonnen van iemand. Euforisch blij de komende dagen denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Weet iemand wat Brian en Amanda vinden van de toestand?
Niet veel die vinden het mooi dat dennix pissed is en brian verklaart nu dennix tot z'n vijand dus heeeeeeeeeele domme actie van die kannix want huub ruikt nu ook bloedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef F04 het volgende:
Haha, dennix is verslagen.
Een beetje Monty Pythons doet de mens goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef riri het volgende:
wat een mensen....
Nadia die als mens mentaal totaal niet ontwikkelt is
Jaap die allerlei plannen uit wil voeren zonder er goed over na te denken
Dennix die totaal afgaat,z'n mond vol heeft van alles en nog wat maar NIX brengt
Brian heeft al door dat er bepaalde dingen spelen. Hij weet dat Dennis zijn pijlen op hem gericht heeft, hij weet dat Jaap Dennis naait en Huub daarvan op de hoogte heeft gebracht. Nu moet hij er alleen nog achter komen dat Nadia tegen 'm liegt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Daarom is het goed als ze nu weggaat..ze is zowieso helemaal op. Als de nieuwe dan weer zo slecht is als nix kunnen ze die op de valreep weer vervangen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.
Als ze voor 23 september weggaat, komt er een vervanger.
klopt maar ze hadden het niet verwacht denk ik dat de pers er zo op zou duiken. Als ze exit was gegaan was het erger geweest, ach daar zullen we niet meer achter komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, het is maar door wiens ogen je kijkt; niet door die van mij in elk geval, want ze hadden hun gezicht juist kunnen redden over zondag door haar exit te sturen. Nu zitten ze met de gebakken peren.
Ja, ik voel ook met hem meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
klopt maar ze hadden het niet verwacht denk ik dat de pers er zo op zou duiken. Als ze exit was gegaan was het erger geweest, ach daar zullen we niet meer achter komen.
Ik ben zo blij dat denix word genaaid, arme dgk_fan
Ik spreek je volgend jaar aan de poort van de Kooi !!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Pavement het volgende:
Ik ben zo blij dat denix word genaaid, arme dgk_fan
Ik denk dat jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, nog één keer de verhaallijnen die ik de laatste dagen heb opgepikt
1. Nadia wil Dennis voor lul zetten omdat hij niet genoeg doet voor haar (dus Nadia bij Brian en Amanda in bed)
2. Brian wil Dennis voor lul zetten omdat hij hem niet mag (dus Nadia in zijn bed)
3. Jaap en Dennis willen Brian en Amanda verzwakken, dus Nadia in bed bij Brian en Amanda
4. Jaap wil geen stelletjes naast zich, dus Nadia bij Brian in bed en Dennis moet Nadia niet meer
5. Nadia vind Brian wel lekker, dus die wil wel bij Brian in bed
6. Jaap wil Nadia in bed, dus dat kan als Dennis haar niet meer moet
7. Huub wil Nadia zoenen om Dennis een lesje te leren, dus voert hij haar dronken.
En misschien vergeet ik er nog eentje
Ja, ik onderschrijf punt 8, maar dan zonder Lieke. We weten nu waar dit fout liep........afgelopen zondagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je
8. Jaap wil terug naar Huub en Lieke en offert daarvoor Dennis op (met hulp van Nadia) als zoenoffer.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik spreek je volgend jaar aan de poort van de Kooi !!!
Ja, ze weet hiet niet meer, het uitgewerkte plan werkte niet zoals bedacht. Improviseren moet je lerenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:24 schreef Day het volgende:
En nu begrijp ik het ook niet meer. Nadia bekent nu aan Dennis dat het allemaal een grapje was.
Duidelijk antwoordquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Brian heeft al door dat er bepaalde dingen spelen. Hij weet dat Dennis zijn pijlen op hem gericht heeft, hij weet dat Jaap Dennis naait en Huub daarvan op de hoogte heeft gebracht. Nu moet hij er alleen nog achter komen dat Nadia tegen 'm liegt.
heb jij een breedbeeld monitorquote:
Ik ga zo naar bed. Mezelf voorbereiden op een week vol terror. Als ik jou was zouquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
je bent er, fijn kan je zn ondergang nu met eigen ogen tegemoet zien
![]()
Drinken we samen als brian heeft gewonnen een wijntje op de slechte terror van dennix.
Jaap en Nadia spelen een dubbelrol En Nadia is dom, ze snapt niet wat Jaap deed, haar er doorheen slepen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Duidelijk antwoord
Nu vallen Dennis en Jaap gezamenlijk Nadia aan dat ze het team verzwakt.
Zij zijn dus nog niet achter dat ze dubbelspel speelt.
Ik snap ook niet waarom ze zo doet.
Nou. Eén blik op Dennis en het is helemaal duidelijk dat je gelijk hebt!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Mezelf voorbereiden op een week vol terror. Als ik jou was zou
ik ook maar zorgen dat je vanaf maandag fris-en-fruitig de streams kunt volgen !!
Het wordt een week die je je nog lang zult heugen in De Gouden Kooi !!!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Mezelf voorbereiden op een week vol terror. Als ik jou was zou
ik ook maar zorgen dat je vanaf maandag fris-en-fruitig de streams kunt volgen !!
Het wordt een week die je je nog lang zult heugen in De Gouden Kooi !!!
Join the club, maar ik lach me wel rotquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap er echt NIKS meer van..
Dag boef!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
slaap lekker, ik neem je advies aan ik ga ook ff maffen.
Slaap lekker nachtploeg en biz morgen![]()
Ik ook hahaha. Die Nadia is geniaal bezig nu..ze is een kutwijf maar wel goed bezig want ik snap het echt niet..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Join the club, maar ik lach me wel rot
Dit is alleen geniaal als ze Jaap kwijt wil.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ook hahaha. Die Nadia is geniaal bezig nu..ze is een kutwijf maar wel goed bezig want ik snap het echt niet..
Heb jij MDMA of een variant daarvan geslikt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn eigenlijk maar drie goede spelers die zetten doen vind ik, Brian, Huub en Jaap. Lieke zou goed kunnen worden als ze wat meer flexibel zou zijn en minder star.
Dat kan nooit lang goed gaan danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:29 schreef T-lex het volgende:
Nadia brieft vervolgens Brian en Amanda weer ff van wat er besproken is...zie het nog gebeuren dat die 3 gewoon een eenheid worden. hahaha
Potasch en Perlemoer.quote:
Zie daar de reden waarom Brian en Huub er, ondanks het fysieke geweld, er nog niet uitgegooid zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn eigenlijk maar drie goede spelers die zetten doen vind ik, Brian, Huub en Jaap. Lieke zou goed kunnen worden als ze wat meer flexibel zou zijn en minder star.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je
8. Jaap wil terug naar Huub en Lieke en offert daarvoor Dennis op (met hulp van Nadia) als zoenoffer, vergeet.
Hmm.....Jaap wil niet terug naar Huub en Lieke, Jaap wil terug naar Huub, daarom zal hij zich nooit helemaal 10% weer aansluiten bij H+L. En D+N gebruiken om B+A uit elkaar te drijven is een extraatje (8a zeg maar). Hij wil nu eerst bewijzen aan Huub dat hij nog te vertrouwen is door Dennis weg te werken. Daarna kan hij misschien Nadia altijd nog tegen B+A gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap is nog steeds met Huub en Lieke en Jaap gaat D+N gebruiken om B+A uit elkaar te halen, en vervolgens ieder één voor één af te schieten.
Jaap blijft gedekt door H&L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |