Volgens mij is Brian heel niet pissed en speelt hij mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Dennis z'n grote complot is mislukt, en Brian is pissed off en confronteerd Dennis er mee.
Welk complotquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Dennis z'n grote complot is mislukt, en Brian is pissed off en confronteerd Dennis er mee.
Eensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
OP asjeblieft, in 'tkort, graag - een beetje
quote:
Dennix haalde Huub en Lieke er zelf bij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
Huub hou je kop... 't is niet jou battle.
En Lieke ook.
Vertelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
En niemand vraagt zich af hoe het verhaal van de weddenschap in de wereld is gekomen?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef Day het volgende:
Huub gaat z'n pijlen richten op Dennis en wil straks nog even een gesprek met Brian!![]()
en fluisterd: Zit mijn haar nog een beetje?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Nadia loopt gewoon weg....
Perfect timingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef ScofieldM het volgende:
Ik vind huub nu wel lachen overigens die ziet z'n kans schoon.
Ik ben geen huubfan maar geef hem geen ongelijk, uitgelezen kans om op hem te bashen.
Hij wil zometeen Brian even spreken, de bonding begint denk ik
Dat was geen plan van Dennis, dat was het plan van Brianquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
Dennis z'n grote complot is mislukt, en Brian is pissed off en confronteerd Dennis er mee. Ondertussen zitten ze aan tafel, en bemoeid Huub en Lieke zich d'r mee.
Het plan van Dennis dat Brian met de twee vrouwen (nadia -Amanda) naar bed zou gaan is dus mislukt.
Waarom, voor de 2e keer, Dennix haalde Huub en Lieke er zelf bij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
Huub blijf er buiten een keer aub
Ik zeg het niet graag maar ik luister nu graag naar Brian...moet er zelfs om lachenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is Brian heel niet pissed en speelt hij mee.
Vast vragen die niet niet in het script staan, an komt het aan op improvisatiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef ScofieldM het volgende:
Huub tegen Jaap:"Die jongen kan zelf praten?"
hahaha
huub stelt hele directe vragen aan denniks en hij staat met z'n bek vol tanden
Nee dat is volgens mij afgeschoten, Brian en Amanda slapen samen zoals altijd en Nadia gaat toch maar bij nix liggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef agter het volgende:
ik hoop dat er zo een mooie lesbische scene komt!
Lieve schat, wat begrijp je niet....?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
Ik snap er helemaal geen bal van![]()
Wie heeft nou wat door
Gewoon kijken en het laten gebeuren. Er lopen wel 6 verhaallijnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
Wie heeft nou wat door
Ik heb het wel door, het is gewoon een slechte en mislukte scene, das al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
Wie heeft nou wat door
Ik zei het al eerder, er gaat dus nix gebeuren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het wel door, het is gewoon een slechte en mislukte scene, das al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |