? wie amanda ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Ik ga nu met een piepstemmetje heel schattig doen en schatje roepen en dan vindt iedereen me weer lief![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat het menselijke in de redactie haar daar voor wilt behoeden, ze haalde al het nieuws toen ze de kooi in moest, al ze er dan ook nog wordt uitgezet zou ze helemaal afgemaakt worden in de pers, is nu al een beetje gebeurt maar toch.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, een nieuwe lijkt me leuk. Dat van Jaap en Dennis gaat al veel verder terug, dat ze denken dat er ook in september een nieuwe zou komen.
En toch he... ik had het eerlijker gevonden als ze eruit was GEZET.
Lees de SV op VOLquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Heb geen streams meer, probeer bij te lezen, maar snap er echt werkelijk niets van![]()
Trio, geen trio, nep-trio, voor nix, tegen nix, nix nix. Ik heb goede hoop op het update-topic![]()
Nu pas?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef Day het volgende:
Ik vind Jaap helemaal geweldig!
Ze hebben bespreken de zogenaamde terror aktie van nadia, en wat denix allemaal mis deedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
kan iemand vertellen wat er in dat bed gebeurd.en waar het gesprek van nadia jaap en dennis over gaat?
door technische problemen heb ik geen geluid en kut kwaliteit streams.
Het is ook heel verwarrend.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Heb geen streams meer, probeer bij te lezen, maar snap er echt werkelijk niets van![]()
Trio, geen trio, nep-trio, voor nix, tegen nix, nix nix. Ik heb goede hoop op het update-topic![]()
Nee, ik vond hem altijd al een goeie speler (op de 1e paar weken na), maar ik vind hem nu gewoon geniaal!quote:
Het enige wat ik snap is Huubs stand puntquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef HenrySpencer het volgende:
Ik zit naar Jaap, Dennix en Nadia te luisteren, maar echt snappen doe ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
kan iemand vertellen wat er in dat bed gebeurd.en waar het gesprek van nadia jaap en dennis over gaat?
door technische problemen heb ik geen geluid en kut kwaliteit streams.
de soap continues loserrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgenmiddag... oh my god, het blijft grappig
Watte? Gaat nix knalerwten laten ontploffen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgenmiddag... oh my god, het blijft grappig
Tja, het is maar door wiens ogen je kijkt; niet door die van mij in elk geval, want ze hadden hun gezicht juist kunnen redden over zondag door haar exit te sturen. Nu zitten ze met de gebakken peren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het menselijke in de redactie haar daar voor wilt behoeden, ze haalde al het nieuws toen ze de kooi in moest, al ze er dan ook nog wordt uitgezet zou ze helemaal afgemaakt worden in de pers, is nu al een beetje gebeurt maar toch.
Voor dgk is het ook gezicht redden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit naar Jaap, Dennix en Nadia te luisteren, maar echt snappen doe ik het ook niet meer.
Ik weet alleen dat Dennix vreselijk voor lul staat
Brian is confuus, die heeft voor het eerst van zijn leven daar in DGK verbaal gewonnen van iemand. Euforisch blij de komende dagen denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Weet iemand wat Brian en Amanda vinden van de toestand?
Niet veel die vinden het mooi dat dennix pissed is en brian verklaart nu dennix tot z'n vijand dus heeeeeeeeeele domme actie van die kannix want huub ruikt nu ook bloedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef F04 het volgende:
Haha, dennix is verslagen.
Een beetje Monty Pythons doet de mens goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef riri het volgende:
wat een mensen....
Nadia die als mens mentaal totaal niet ontwikkelt is
Jaap die allerlei plannen uit wil voeren zonder er goed over na te denken
Dennix die totaal afgaat,z'n mond vol heeft van alles en nog wat maar NIX brengt
Brian heeft al door dat er bepaalde dingen spelen. Hij weet dat Dennis zijn pijlen op hem gericht heeft, hij weet dat Jaap Dennis naait en Huub daarvan op de hoogte heeft gebracht. Nu moet hij er alleen nog achter komen dat Nadia tegen 'm liegt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
Daarom is het goed als ze nu weggaat..ze is zowieso helemaal op. Als de nieuwe dan weer zo slecht is als nix kunnen ze die op de valreep weer vervangen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.
Als ze voor 23 september weggaat, komt er een vervanger.
klopt maar ze hadden het niet verwacht denk ik dat de pers er zo op zou duiken. Als ze exit was gegaan was het erger geweest, ach daar zullen we niet meer achter komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, het is maar door wiens ogen je kijkt; niet door die van mij in elk geval, want ze hadden hun gezicht juist kunnen redden over zondag door haar exit te sturen. Nu zitten ze met de gebakken peren.
Ja, ik voel ook met hem meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
klopt maar ze hadden het niet verwacht denk ik dat de pers er zo op zou duiken. Als ze exit was gegaan was het erger geweest, ach daar zullen we niet meer achter komen.
Ik ben zo blij dat denix word genaaid, arme dgk_fan
Ik spreek je volgend jaar aan de poort van de Kooi !!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Pavement het volgende:
Ik ben zo blij dat denix word genaaid, arme dgk_fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |