Ik denk dat jequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, nog één keer de verhaallijnen die ik de laatste dagen heb opgepikt
1. Nadia wil Dennis voor lul zetten omdat hij niet genoeg doet voor haar (dus Nadia bij Brian en Amanda in bed)
2. Brian wil Dennis voor lul zetten omdat hij hem niet mag (dus Nadia in zijn bed)
3. Jaap en Dennis willen Brian en Amanda verzwakken, dus Nadia in bed bij Brian en Amanda
4. Jaap wil geen stelletjes naast zich, dus Nadia bij Brian in bed en Dennis moet Nadia niet meer
5. Nadia vind Brian wel lekker, dus die wil wel bij Brian in bed
6. Jaap wil Nadia in bed, dus dat kan als Dennis haar niet meer moet
7. Huub wil Nadia zoenen om Dennis een lesje te leren, dus voert hij haar dronken.
En misschien vergeet ik er nog eentje
Ja, ik onderschrijf punt 8, maar dan zonder Lieke. We weten nu waar dit fout liep........afgelopen zondagquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je
8. Jaap wil terug naar Huub en Lieke en offert daarvoor Dennis op (met hulp van Nadia) als zoenoffer.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik spreek je volgend jaar aan de poort van de Kooi !!!
Ja, ze weet hiet niet meer, het uitgewerkte plan werkte niet zoals bedacht. Improviseren moet je lerenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:24 schreef Day het volgende:
En nu begrijp ik het ook niet meer. Nadia bekent nu aan Dennis dat het allemaal een grapje was.
Duidelijk antwoordquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Brian heeft al door dat er bepaalde dingen spelen. Hij weet dat Dennis zijn pijlen op hem gericht heeft, hij weet dat Jaap Dennis naait en Huub daarvan op de hoogte heeft gebracht. Nu moet hij er alleen nog achter komen dat Nadia tegen 'm liegt.
heb jij een breedbeeld monitorquote:
Ik ga zo naar bed. Mezelf voorbereiden op een week vol terror. Als ik jou was zouquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
je bent er, fijn kan je zn ondergang nu met eigen ogen tegemoet zien
![]()
Drinken we samen als brian heeft gewonnen een wijntje op de slechte terror van dennix.
Jaap en Nadia spelen een dubbelrol En Nadia is dom, ze snapt niet wat Jaap deed, haar er doorheen slepen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Duidelijk antwoord
Nu vallen Dennis en Jaap gezamenlijk Nadia aan dat ze het team verzwakt.
Zij zijn dus nog niet achter dat ze dubbelspel speelt.
Ik snap ook niet waarom ze zo doet.
Nou. Eén blik op Dennis en het is helemaal duidelijk dat je gelijk hebt!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Mezelf voorbereiden op een week vol terror. Als ik jou was zou
ik ook maar zorgen dat je vanaf maandag fris-en-fruitig de streams kunt volgen !!
Het wordt een week die je je nog lang zult heugen in De Gouden Kooi !!!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Mezelf voorbereiden op een week vol terror. Als ik jou was zou
ik ook maar zorgen dat je vanaf maandag fris-en-fruitig de streams kunt volgen !!
Het wordt een week die je je nog lang zult heugen in De Gouden Kooi !!!
Join the club, maar ik lach me wel rotquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap er echt NIKS meer van..
Dag boef!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
slaap lekker, ik neem je advies aan ik ga ook ff maffen.
Slaap lekker nachtploeg en biz morgen![]()
Ik ook hahaha. Die Nadia is geniaal bezig nu..ze is een kutwijf maar wel goed bezig want ik snap het echt niet..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Join the club, maar ik lach me wel rot
Dit is alleen geniaal als ze Jaap kwijt wil.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ook hahaha. Die Nadia is geniaal bezig nu..ze is een kutwijf maar wel goed bezig want ik snap het echt niet..
Heb jij MDMA of een variant daarvan geslikt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn eigenlijk maar drie goede spelers die zetten doen vind ik, Brian, Huub en Jaap. Lieke zou goed kunnen worden als ze wat meer flexibel zou zijn en minder star.
Dat kan nooit lang goed gaan danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:29 schreef T-lex het volgende:
Nadia brieft vervolgens Brian en Amanda weer ff van wat er besproken is...zie het nog gebeuren dat die 3 gewoon een eenheid worden. hahaha
Potasch en Perlemoer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |