Jaap zei dat die vertrouwen had in de vervanger van Natasja. Waarop Huub zei dat die niet wist wie dat was.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit vind ik nu wel hele leuke tv...ze zijn zelf ook allemaal opgewonden..1 groot complot waar ik en niemand wat van lijkt te snappen behalve dat Dennis de pineut is, in paniek bij grote vriend Jaap en Jaap die schijt aan Dennis heeft.
Wat zei Jaap over de vervanger van Tas?

Zit je daar ook stiekem te kijken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef beequeen het volgende:
""Theather van de Lach" is er niks bij.![]()

Jaap denkt de hele tijd al dat er een vervanger komt voor Natasia als ze in september vertrekt. Ik weet helemaal niet of dat wel klopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zei dat die vertrouwen had in de vervanger van Natasja. Waarop Huub zei dat die niet wist wie dat was.
Waarop Jaap zegt: "Nee, dat weet ik niet."

idd beter dan het domme gebash van 6vs2 nu kan je weer een beetje mee denken en achter de trucks proberen te komenquote:

ik denk dat Johnny en Rijk zo binnen komen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is wel een vermakelijke drie/vier/vijf hoeks verhouding ........![]()

Ik weet zeker dat ze het daar absoluut niet kunnen volgen. Ik schat Dennis toch nog net iets hoger in dan de users daar en Dennis is ook de weg kwijt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wel alles volgen? Mij duizelt het een beetje![]()

Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap denkt de hele tijd al dat er een vervanger komt voor Natasia als ze in september vertrekt. Ik weet helemaal niet of dat wel klopt.

Want?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
Nada: We hebben wel mooie TV gemaakt.
Dit soort opmerkingen word ik niet goed van.![]()

Ja cache leeg gooien in je explorer onder extra-internet opties en dan bestanden verwijderen, ook off line. Dat hielp bij mij welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Ravii het volgende:
OEPS MAG NIET

Ik hoop het ook, een nieuwe lijkt me leuk. Dat van Jaap en Dennis gaat al veel verder terug, dat ze denken dat er ook in september een nieuwe zou komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.
Als ze voor 23 september weggaat, komt er een vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |