Zie hem maar als een simultaan schaker.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds niet weet ik wat ik van Jaap moet vinden
Nee, dat had Dennis echt gezegd. Jaap heeft hem genaaid door Brian naar buiten te laten komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Heeft Lieke dus een leugen verteld die Dennis de das omdoet
Lieverd als ik het zou snappen zou ik het graag doen, maar ik snap het ook allemaal neit echt meer. Want nu gaat het weer over ontslagronde van donderdag, maar volgens mij heeft Dennis nog immuniteit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een prachtige Update
(verkapte oproep voor degene die het allemaal wel snapt om in Updates het hele verhaal te plaatsen)
Hij zweet peentjes, me lovin it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie niet door en ik geniet ervan!![]()
Dat gaat niet hij heeft nog 1 ronde immuniteit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef ScofieldM het volgende:
Huub en Lieke kijken elkaar lachend aan:"mooooooiiiiii"
Huub en Jaap spreken af tussen Nadia en Nix te stoken omdat donderdag ontslagronde is dus daaaaaaaaaaaaag nix![]()
Klopt, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef Visual het volgende:
Dennis is immuun
Vanmiddag zei hij dat hij niet meer immuun is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef Visual het volgende:
Dennis is immuun
dennis wel, geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:46 schreef gomi het volgende:
nadia en dennis kunnen nog niet worden weggestemd deze donderdag toch?
Bij deze ontslagronde toch nog wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij dat hij niet meer immuun is.
Dat zou hij wel willen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft nog niet door dat Jaap hem gruwelijk in zn kont naait.
yepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij deze ontslagronde toch nog wel?
En of!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef agter het volgende:
jaap is geniaal!
Dan heb ik het verkeerd verstaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
De regels zijn vanmiddag toch weer veranderd?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniaal acteurswerk nu van Jaap.....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
En Jaap is bezorgd om z'n team: Het loopt voor geen ene meter....![]()
Is dit afgesproken ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef Visual het volgende:
Jaap speelt het nu fantastisch
Ze gaat te veel met Jaap omquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
Nada: We hebben wel mooie TV gemaakt.
Dit soort opmerkingen word ik niet goed van.![]()
Nee nix kan worden weggestemd want hij was bij de vorige ontslagronde immuun weet je nog toen zat Lieke op de bank.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk....... Amanda zou eens iemand die hut uitstemmen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Mocht Nix ontslagen kunnen worden (en kan niet) maar Amanda wil het sowieso niet
Hij was 2 ontslagrondes immuun dus deze ook nogquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan dat dan zomaar? Hij was toch immuun voor 2 ontslagronden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
[..]
De regels zijn vanmiddag toch weer veranderd?
vertelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
[..]
De regels zijn vanmiddag toch weer veranderd?
Ja, ik heb ook niet meegekregen dat het veranderd zou zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was 2 ontslagrondes immuun dus deze ook nog
ik dacht het ook, maar vanmiddag heeft hij zelf anders beweerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij was 2 ontslagrondes immuun dus deze ook nog
Reken maar dat Amanda nix er ook uit wil hebben als hij haar vriendje wil terroriserenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Mocht Nix ontslagen kunnen worden (en kan niet) maar Amanda wil het sowieso niet
Mwa..... zolang Dennis er is zal Nadia niet te hard achter Brian aangaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Reken maar dat Amanda nix er ook uit wil hebben als hij haar vriendje wil terroriseren![]()
Gods Febo's wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan dat dan zomaar? Hij was toch immuun voor 2 ontslagronden?
Bij sommige bewoners te prima.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:57 schreef Haunter het volgende:
Waarom zitten ze altijd te zeiken over die zenders?Geluid komt toch prima door..
Hondje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben je hoertje niet.........
zei ze dat nou tegen Dennis?
Heerlijk, gekonkel!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is wel een vermakelijke drie/vier/vijf hoeks verhouding ........![]()
Ja. mij ook, hij was er de hele avond niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef riri het volgende:
valt me weer op hoe subliem huub is in dit spel.....
Kunnen ze daar wel alles volgen? Mij duizelt het een beetjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij vol vinden ze deze verhaallijn helemaal geweldig.............het kan verkeren
Jaap zei dat die vertrouwen had in de vervanger van Natasja. Waarop Huub zei dat die niet wist wie dat was.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit vind ik nu wel hele leuke tv...ze zijn zelf ook allemaal opgewonden..1 groot complot waar ik en niemand wat van lijkt te snappen behalve dat Dennis de pineut is, in paniek bij grote vriend Jaap en Jaap die schijt aan Dennis heeft.
Wat zei Jaap over de vervanger van Tas?
Zit je daar ook stiekem te kijken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef beequeen het volgende:
""Theather van de Lach" is er niks bij.![]()
Jaap denkt de hele tijd al dat er een vervanger komt voor Natasia als ze in september vertrekt. Ik weet helemaal niet of dat wel klopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zei dat die vertrouwen had in de vervanger van Natasja. Waarop Huub zei dat die niet wist wie dat was.
Waarop Jaap zegt: "Nee, dat weet ik niet."
idd beter dan het domme gebash van 6vs2 nu kan je weer een beetje mee denken en achter de trucks proberen te komenquote:
ik denk dat Johnny en Rijk zo binnen komen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is wel een vermakelijke drie/vier/vijf hoeks verhouding ........![]()
Ik weet zeker dat ze het daar absoluut niet kunnen volgen. Ik schat Dennis toch nog net iets hoger in dan de users daar en Dennis is ook de weg kwijt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wel alles volgen? Mij duizelt het een beetje![]()
Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap denkt de hele tijd al dat er een vervanger komt voor Natasia als ze in september vertrekt. Ik weet helemaal niet of dat wel klopt.
Want?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef beequeen het volgende:
Nada: We hebben wel mooie TV gemaakt.
Dit soort opmerkingen word ik niet goed van.![]()
Ja cache leeg gooien in je explorer onder extra-internet opties en dan bestanden verwijderen, ook off line. Dat hielp bij mij welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:04 schreef Ravii het volgende:
OEPS MAG NIET
Ik hoop het ook, een nieuwe lijkt me leuk. Dat van Jaap en Dennis gaat al veel verder terug, dat ze denken dat er ook in september een nieuwe zou komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Natasia gaat eerder weg dan 23 september en de overige bewoners weten dat al.
Als ze voor 23 september weggaat, komt er een vervanger.
? wie amanda ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Ik ga nu met een piepstemmetje heel schattig doen en schatje roepen en dan vindt iedereen me weer lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |