Zie hem maar als een simultaan schaker.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds niet weet ik wat ik van Jaap moet vinden
Nee, dat had Dennis echt gezegd. Jaap heeft hem genaaid door Brian naar buiten te laten komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Heeft Lieke dus een leugen verteld die Dennis de das omdoet
Lieverd als ik het zou snappen zou ik het graag doen, maar ik snap het ook allemaal neit echt meer. Want nu gaat het weer over ontslagronde van donderdag, maar volgens mij heeft Dennis nog immuniteit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een prachtige Update
(verkapte oproep voor degene die het allemaal wel snapt om in Updates het hele verhaal te plaatsen)
Hij zweet peentjes, me lovin it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee dat heeft ie niet door en ik geniet ervan!![]()
Dat gaat niet hij heeft nog 1 ronde immuniteit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:47 schreef ScofieldM het volgende:
Huub en Lieke kijken elkaar lachend aan:"mooooooiiiiii"
Huub en Jaap spreken af tussen Nadia en Nix te stoken omdat donderdag ontslagronde is dus daaaaaaaaaaaaag nix![]()
Klopt, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef Visual het volgende:
Dennis is immuun
Vanmiddag zei hij dat hij niet meer immuun is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:48 schreef Visual het volgende:
Dennis is immuun
dennis wel, geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:46 schreef gomi het volgende:
nadia en dennis kunnen nog niet worden weggestemd deze donderdag toch?
Bij deze ontslagronde toch nog wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag zei hij dat hij niet meer immuun is.
Dat zou hij wel willen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft nog niet door dat Jaap hem gruwelijk in zn kont naait.
yepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij deze ontslagronde toch nog wel?
En of!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef agter het volgende:
jaap is geniaal!
Dan heb ik het verkeerd verstaanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij deze ontslagronde toch nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |