Ik wacht wel op een prachtige Updatequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieve schat, wat begrijp je niet....?![]()
Zekere Huub & onzekere Nixquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:40 schreef mazaru het volgende:
Zoek de verschillen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoorde het en zag het....Dennis zat zenuwachtig tussen zijn tanden te poeren...quote:
verfrissend na al die terror en agressie...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
Dennix ziet nu dit:
en loopt snel weg.
[afbeelding]
Ze heeft al (met haar geile stemmetje) verteld dat ze 6 keer sex heeft gehad met een vrouw.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:41 schreef Haunter het volgende:
Jemigwat heb ik gemist? Nadia bisexuele trekjes (van Amanda wist ik al)
Dennix stelt graag dingen uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
Lieke vraagt waarom Nix niet naar beneden gaat en niet zegt wat hij voor haar voelt.
Nix: ik zie het morgen wel.
Nee hij had nog wat warm gehouden in zn zakken, en peuzeld dit nu lekker opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:43 schreef mazaru het volgende:
Dennix zoekt de kip tussen zijn tanden
[afbeelding]
Nee dat heeft ie niet door en ik geniet ervan!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef akveor het volgende:
Heeft die nix nou nog niet door dat ie genaaid wordt door iedereen?
En hij is pissed op Nadia....![]()
Wat een loser.
teheh, dat mp3-tje klinkt wel motherfucking grappigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef ScofieldM het volgende:
HUUB: Motherfucker nr 1 sterke speler, motherfucker nr 2 loserrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |