Ik zie toch echt 4 t's in de TT.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
Snap um niet, ben je zat ofzo en zie je dubbel![]()
Gewoon een kwestie van tellen toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
Snap um niet, ben je zat ofzo en zie je dubbel![]()
Wel qua hoofdletter T's ja, maar ik heb het nergens over hoofdletters of kleine letters gehad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
Ik zie er maar 3
Voicemailquote:
Wie denk je dat ik ben gekke gerritjequote:
Was een voicemail van ene Gertquote:
Heb wel mij 06 achter gelatenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde nummer gegeven.Sorry Gert.
Wil je haar 06quote:
oh, doe 's...quote:
Thalita's nummer staat een blz. terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, doe 's...
want volgends mij is ze in slaap gevallen. zelfs op roepen reageert ze niet...
en het nummer van Gert heb ik al uit het andere topic..![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
Hee Thera en Ian .. Zal ik me even discreet terug trekken![]()
Mmmmm Hoest Thera ? Alles welquote:
Damn... ik dacht dat je heftig aan het factureren was geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Gas, water en licht is hier voorzien van eten en drinkenvoor de amanda's onderons![]()
Hoe jong ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben momenteel aan het oppassen. Op een kind. Ik. Kind.
Dat was 10 voor zevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ik dacht dat je heftig aan het factureren was geweest
Petraa zit nu te dinerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... toen zat ik met een dinnetje ergens te eten... overheerlijk trouwens![]()
![]()
Vast wel was iets met kippiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat het haar net zo goed smaakt als ons etentje....
Scheelt een letterquote:
ik ben alweer aardig opgedroogdquote:
Vier!quote:
Matquote:
Bestaan roots eigenlijk nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
Ik heb trouwens vanavond dit shirt voor zoonlief gekocht... hij vond m wel erg cool
[afbeelding]
Toch niet het recept van Leandra hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vier!Ik heb net een pannenkoek voor 'em gemaakt dus die zit 'ie nu rustig op te smikkelen
.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestaan roots eigenlijk nogDaar stond ik voor in de rij in de Damstraat
Vertel dat het lallende kind evenquote:
Like i carequote:
In welk lettertypequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Ik werk het alphabet af ...
Comic sans is me fafoquote:
Hier idem... moet er nog wel eens op letten dat als ik een serieuze brief stuur dat ik het lettertype ff verander in Arialquote:
Klopt en ik was er super blij mee.. Er stond echt een rij voor die winkelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden van die klassieke roots
Hoewel ik ze toen heel cool vond, waren het volgens mij gewoon lompe leren klompen
Later had de bijenkorf ze ook, was minder drukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en ik was er super blij mee.. Er stond echt een rij voor die winkelZe waren hoger aan de voorkant
![]()
Pffff ........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
het kan niet waar zijn, zeg me dat het niet zo is
[afbeelding]
en was dat dan de rij náár de winkel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
het kan niet waar zijn, zeg me dat het niet zo is
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]
Tis nog de kleur die ik had ook![]()
Nee dat zijn die schoenenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en was dat dan de rij náár de winkel?![]()
Ik had deze en vet insmeren dan werden ze mooier en donkerder. Mijn vriendin had blauwe suede ..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook
Ondermeer dan, had een hele verzameling van meerdere kleuren en volgens mij ook suede.
Nog steedsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
Zit er in Utrecht niet zo'n Adam & Eve store die die dingen heeft??
en daar stond je voor in de rij.... ik zou denken: een rij om er bij weg te komen...quote:
Volgens mij hebben ze ze bij Adam & Eve gewoon altijd gehad....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds
Retro zeker voor 16 keer de originele prijs
Net voor jouw tijd dear... maar ik moet toegeven: ze liepen geweldig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daar stond je voor in de rij.... ik zou denken: een rij om er bij weg te komen...![]()
Ik heb nog een paar nike's van toen ik 15 jaar was. Witte hoge met rode streep ... Nooit weggegooid of gegeven en zijn nog als nieuw (ze waren iets te klein destijds) Collecters itemsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds
Retro zeker voor 16 keer de originele prijs
tjezus ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ze bij Adam & Eve gewoon altijd gehad....
Enne ja... 16 x de originele prijs kan inmiddels makkelijk... de meeste schoenen kosten ongeveer 16 x zoveel als 27 jaar geleden
Het was vet cool in die tijd, ik schrok nu ook van die fotoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daar stond je voor in de rij.... ik zou denken: een rij om er bij weg te komen...![]()
Ik had nike epics van 5 meierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar nike's van toen ik 15 jaar was. Witte hoge met rode streep ... Nooit weggegooid of gegeven en zijn nog als nieuw (ze waren iets te klein destijds) Collecters items![]()
Wauw! gewoon te jong...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net voor jouw tijd dear... maar ik moet toegeven: ze liepen geweldig.
Het waren namelijk schoenen die niet gemaakt waren voor de mooi, maar voor het comfort.
Dan is het zo ongeveer een wonder als dat een hit wordt onder de jeugd, en dat was het toen wel
Waar als een koe het was gewoon in !!! En iid ze liepen lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net voor jouw tijd dear... maar ik moet toegeven: ze liepen geweldig.
Het waren namelijk schoenen die niet gemaakt waren voor de mooi, maar voor het comfort.
Dan is het zo ongeveer een wonder als dat een hit wordt onder de jeugd, en dat was het toen wel
Kolere... al zou jr op z'n kop gaan staan... hij krijgt geen sportschoenen van ¤ 500,= (ook niet van de helft trouwens)quote:
Het was de helft, het waren nog guldens toenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere... al zou jr op z'n kop gaan staan... hij krijgt geen sportschoenen van ¤ 500,= (ook niet van de helft trouwens)
Nette schoenen is een ander verhaal.. zodra we zeker weten dat het bij maat 50 blijft![]()
quote:
Daarom had ik die opmerking over de helft er ook even bijgezetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was de helft, het waren nog guldens toen
Het kan wel mooi zijn vind ik maar ik begrijp niet hoe je zo lang op pumps van tien cm. kan lopen of zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
Nu heb je toch die clogs ofzo daar lijkt het op maar dan erger.. Maar dat is niet zo aangeslagen.
Waar ik nu de schrik om me hart van krijg is meiden met kniekousen en pumps .. AHHHAHAHAAAA
Ik zag er vandaag nog een![]()
Ik dus ook te jong?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wauw! gewoon te jong...![]()
![]()
(ik bedenk me dat mijn "vader" 16 jaar ouder dan ik een paar van zulke had...![]()
)
schoenen met hakken = zitschoenenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het kan wel mooi zijn vind ik maar ik begrijp niet hoe je zo lang op pumps van tien cm. kan lopen of zo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schoenen met hakken = zitschoenen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist het gewoon! en Soury me maar afschepen met Gerts telefoonnummer...
![]()
![]()
nah, je had je mobiel toch uit staan..![]()
blijkbaar...quote:
Tis niet mooi en niet sexy... Kniekousen zijn een nono...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het kan wel mooi zijn vind ik maar ik begrijp niet hoe je zo lang op pumps van tien cm. kan lopen of zo.
Kan je leuke geintjes mee uithalenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:28 schreef TherAngelina het volgende:
Wat jong, dit spel is spannendddddd: http://thephone.avro.nl.
leuk voor recepties. jammer dat mijn jongste ook uit de wagen is. was nog eens een leuk houvast voor kekke hakjes...quote:
wat denk je zelf...quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben dwars door de telefoon heen geslapen.![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis niet mooi en niet sexy... Kniekousen zijn een nono...![]()
bai ian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef Sebasser het volgende:
hai ian
gewoon zeggen dat na half 11 het dubbele avondtarief ingaat. dan zijn ze zo weg..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan Leandra even op mijn account inloggen en even in mijn naam baggeren?
Die rodthollanders blijven zitten zuipen
Zit je hier mijn kwaliteitspost als mogelijke kwaliteitsbagger te kwalificeren??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan Leandra even op mijn account inloggen en even in mijn naam baggeren?
Die rodthollanders blijven zitten zuipen
Nee, ik ga er ook vanuit dat het je veel moeite zal kosten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je hier mijn kwaliteitspost als mogelijke kwaliteitsbagger te kwalificeren??![]()
Ik denk niet dat ze nog doorhebben wat ik zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat na half 11 het dubbele avondtarief ingaat. dan zijn ze zo weg..![]()
Jááááá!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je leuke geintjes mee uithalen
Ergens een telefoon neerleggen en vragen of ze 50 duizend willen winnen....
En ze dan een bank laten beroven ofzo![]()
hebben ze wel door dat je nu wegbent?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog doorhebben wat ik zeg![]()
Ja thera tis geen pan, maar de lolita look is inquote:
nou...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis niet mooi en niet sexy... Kniekousen zijn een nono...![]()
Kun je niet iemand nemen die gewend is zulke zaken te posten??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook vanuit dat het je veel moeite zal kosten.
Ik geef je de volgende hints voor het samenstellen van Ian posts:Bier Tieten Tyfus Goftedomme
Dat zijn kousen sukkel en erg mooi en sexy... We hebben het over die dingen maar dan onder de kniequote:
Ik heb het nog niet helemaal onder de kniequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn kousen sukkel en erg mooi en sexy... We hebben het over die dingen maar dan onder de knie![]()
uh, dit zijn toch laarzen, geen kniekousen..quote:
True truequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja thera tis geen pan, maar de lolita look is in... En als ik sommige meiden met kniekousen zie dan krijg ik jeugdtrauma's
![]()
Pfff wat een gezeik nietwaar. ALs je er een ziet dan weet je wat ik bedoel.quote:
die schoenen..quote:
Weet ik het, ik google maar watquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uh, dit zijn toch laarzen, geen kniekauzen..![]()
Jaaaaaa dat is ut ...quote:
Ik had al ge-edit dat ik het nog niet helemaal onder de knie hadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff wat een gezeik nietwaar. ALs je er een ziet dan weet je wat ik bedoel.
liefeendt wil je even die hele lelijke taalfout in je quote verbeterenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik het, ik google maar wat
www.tutti-passi.com/shop/images/kousen_vetersluiting.jpg
WB dearquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
Jeetje ik heb alles gemist, rootssssssss die kleur had ik ook. enne het zijn geen clogs, maar Crocs, stervensduur, zien er niet uit, maar ze lopen lekker aldus mijn jongste.
Goedenavond allemaal trouwens![]()
enne Leandra je had het goed, ben net klaar met factureren![]()
quote:
Zo beter?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
liefeendt wil je even die hele lelijke taalfout in je quote verbeteren![]()
![]()
wat ben je toch een skatjequote:
Oh roots...... die wilde ik zoooooooo graag toen ik klein was....... en ik heb ze nooit gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
Jeetje ik heb alles gemist, rootssssssss die kleur had ik ook. enne het zijn geen clogs, maar Crocs, stervensduur, zien er niet uit, maar ze lopen lekker aldus mijn jongste.
Goedenavond allemaal trouwens![]()
enne leandra je had het goed, ben net klaar met factureren![]()
ik ook..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh roots...... die wilde ik zoooooooo graag toen ik klein was....... en ik heb ze nooit gekregen.Ik moest altijd van die verantwoorde Renata's enzo.
Roots waren hartstikke verantwoord juist...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh roots...... die wilde ik zoooooooo graag toen ik klein was....... en ik heb ze nooit gekregen.Ik moest altijd van die verantwoorde Renata's enzo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Ik heb auuuuu
Volgens mijn moeder niet! En van gympies kreeg je slechte voeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roots waren hartstikke verantwoord juist...
Die schoenen waar je dat kwartje tussen moest doen hoe heten die ook alweer ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde moeder?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder niet! En van gympies kreeg je slechte voeten.![]()
penny shoes..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Die schoenen waar je dat kwartje tussen moest doen hoe heten die ook alweer ?
Was dat echt zo, ik dacht dat het mijn smoes was om geld los te krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roots waren hartstikke verantwoord juist...
Me hond hapte naar het vriendinnetje van me kid, dus ik wilde hem een tik geven, toen sloeg ik op zijn tand en nu is me vinger helemaal blauw en stijf.quote:
Jij bent natuurlijk ook net wat jonger dan wij hè... nog in de groei enzo... voor die pubers was het volgens mij alleen maar beter dan de bagger waar de gemiddelde puber op looptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder niet! En van gympies kreeg je slechte voeten.![]()
Gut meid ik heb door mijn x poten altijd van die aangepaste schoenen gehad en die waren niet hipquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
auw..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Me hond hapte naar het vriendinnetje van me kid, dus ik wilde hem een tik geven, toen sloeg ik op zijn tand en nu is me vinger helemaal blauw en stijf.![]()
Klopt, ik was toen nog onder de 10, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook net wat jonger dan wij hè... nog in de groei enzo... voor die pubers was het volgens mij alleen maar beter dan de bagger waar de gemiddelde puber op loopt
Auwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Me hond hapte naar het vriendinnetje van me kid, dus ik wilde hem een tik geven, toen sloeg ik op zijn tand en nu is me vinger helemaal blauw en stijf.![]()
ik ook!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, ik was toen nog onder de 10, dat weet ik zeker.![]()
Neuhh doet echt verrot zeer. Hij is dik en stijf en blauw!!! Ik snap het niet hij heeft amper tanden in zijn bek en ik raak precies die tand die er nog zit.quote:
Hoooooo wacht...... we hebben niet alleen dezelfde moeder...... we waren gewoon hetzelfde kind?!quote:
en die punt schoenen ofwel puntjes ik had ze in zwart met wit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
Kickers
uhm... nee dat denk ik dan toch niet...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooo wacht...... we hebben niet alleen dezelfde moeder...... we waren gewoon hetzelfde kind?!![]()
Nee wel zwart en zit gestreepte kniekousenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
[..]
en die punt schoenen ofwel puntjes ik had ze in zwart met wit.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooo wacht...... we hebben niet alleen dezelfde moeder...... we waren gewoon hetzelfde kind?!![]()
Oeh, die heb ik ook nog gehad, dat was wel lagere school tijd..... maar wat waren dat stoere schoenen!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
Kickers
maar dat het vervolgens dik stijf en blauw wordt is gek.. is het open? kanje je vinger nog buigen? kan je de vinger nog aanraken zonder dat de pijn nog erger wordt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh doet echt verrot zeer. Hij is dik en stijf en blauw!!! Ik snap het niet hij heeft amper tanden in zijn bek en ik raak precies die tand die er nog zit.![]()
Ja met zo'n rood geleurd rondje in de zool... Super stoer .. Beetje bergschoenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook nog gehad, dat was wel lagere school tijd..... maar wat waren dat stoere schoenen!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel zwart en zit gestreepte kniekousenmet duck schoenen met zo'n bandje over je wreef
Oh godEn spijkerjurk
Kloptquote:
quote:
Nee het is niet open, buigen gaat nog maar niet helemaal en het rare is ik heb hem met me topje geraakt aan de binnenkant die is blauw en de buitenkant van me vinger onderaan doet echt verrot pijn die kan ik niet aanraken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dat het vervolgens dik stijf en blauw wordt is gek.. is het open? kanje je vinger nog buigen? kan je de vinger nog aanraken zonder dat de pijn nog erger wordt?
Smells like Doe Maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
Ik heb ook een gifgroene broek gehad met een knaloranje blouse erop en dan een lichtgevend geel hempje eronder. Volgens mij ook blauwe gympen eronder !!!
Nog life gezien toen ze nog echt 30 jaar warenquote:
ik lig echt dubbel hier...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Wat ook cool was....... je had van die ribbroekjes met een wit dun streepje over de zijnaad. Paars was echt de beste.
OOK NOOIT GEKREGEN!
Ik had wel een spijkerbroek met een dun wit streepje over de zijnaad. Ja ik weet het ik was door en door verpest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Wat ook cool was....... je had van die ribbroekjes met een wit dun streepje over de zijnaad. Paars was echt de beste.
OOK NOOIT GEKREGEN!
Mijn vader was dol op knicker bockersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik lig echt dubbel hier...![]()
ik had wel een paarse pofbroek met gesmockt bovenstuk met witte stipjes... ter compensatie![]()
Strenge oudersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
OOK NOOIT GEKREGEN!
Oh mijn god dat was in de bodywarmer tijd ... En laten we de beenwarmers niet vergeten. Pff ben blij dat die foto's niet digitaal ergens staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had wel een spijkerbroek met een dun wit streepje over de zijnaad. Ja ik weet het ik was door en door verpest.![]()
hmm m ernst janszquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog life gezien toen ze nog echt 30 jaar waren![]()
als het morgen nog zo is, ff naar laten kijken... ben geen arts, maar klinkt als "ontwricht" zal wel spier verrekt zijn. maar zoveel pijn lijkt me niet goed...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee het is niet open, buigen gaat nog maar niet helemaal en het rare is ik heb hem met me topje geraakt aan de binnenkant die is blauw en de buitenkant van me vinger onderaan doet echt verrot pijn die kan ik niet aanraken.
Eend...... mn moeder was gisteren hier en we gingen winkelen... Ik had een spijkerrokje aan, beetje shabby ding. Ga je je even omkleden, dan kunnen we zo gaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Strenge ouders
Koop gewoon nu alles retro
En dan ff op bezoek gaan bij je ouders
Ik heb ze nog op retour gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Nog life gezien toen ze nog echt 30 jaar waren![]()
Ja doe ik ook, hij is erg dik aan het worden nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het morgen nog zo is, ff naar laten kijken... ben geen arts, maar klinkt als "ontwricht" zal wel spier verrekt zijn. maar zoveel pijn lijkt me niet goed...
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Eend...... mn moeder was gisteren hier en we gingen winkelen... Ik had een spijkerrokje aan, beetje shabby ding. Ga je je even omkleden, dan kunnen we zo gaan!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Eend...... mn moeder was gisteren hier en we gingen winkelen... Ik had een spijkerrokje aan, beetje shabby ding. Ga je je even omkleden, dan kunnen we zo gaan!![]()
Dat was dan wel weer een voordeel van onze tijd, geen digitale foto's.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn god dat was in de bodywarmer tijd ... En laten we de beenwarmers niet vergeten. Pff ben blij dat die foto's niet digitaal ergens staan![]()
Oopsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Vond um al kinkie met die ring in zijn nekquote:
Scannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer een voordeel van onze tijd, geen digitale foto's.![]()
![]()
Ik kan er ook gebruik van maken, als ik er gewoon in mn oudste en slechtst passende kleren bij ga zitten.... dan weet ze niet hoe snel ze me mee de stad in moet sleuren voor wat leuksquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook gebruik van maken, als ik er gewoon in mn oudste en slechtst passende kleren bij ga zitten.... dan weet ze niet hoe snel ze me mee de stad in moet sleuren voor wat leuks![]()
Brianhaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm dat heeft me broer gedaan. Niet schrikken he, dan plaats ik um even. Dat haar!!!!!!!! Enne ik lag toen in het ziekenhuis voor me knie dus die mooie oranje muur is een ziekenhuis muur.
[afbeelding]
Heej dat moest ik ook.!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder smeerde suikerwater( gel moest nog worden uit gevonden) in mijn lange haar en draaide er dan met repen laken knotjes in en dan had ik de volgende dag krullen ... Sliep ook erg lekker![]()
Die waren echt erg ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
Nou nog een jeugdzonde dan
Ik had ook van die ultra dunne (cm of 3) leren stropdassen![]()
Voor wat zij leuk vind bedoel jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook gebruik van maken, als ik er gewoon in mn oudste en slechtst passende kleren bij ga zitten.... dan weet ze niet hoe snel ze me mee de stad in moet sleuren voor wat leuks![]()
ow dat was ook hip ja...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
Nou nog een jeugdzonde dan
Ik had ook van die ultra dunne (cm of 3) leren stropdassen![]()
Jaquote:
Gifgroene broeken zijn tof!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
Ik heb ook een gifgroene broek gehad met een knaloranje blouse erop en dan een lichtgevend geel hempje eronder. Volgens mij ook blauwe gympen eronder !!!
Hahahaha zelf ik had ze sjemig ik lig bijna van me stoel van het lachenquote:
De mijne maakte altijd zulke bij me:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vader was dol op knicker bockersEn dan wilde mn moeder 2 vlechtjes bij me maken en die dan oprollen tot van die toetjes op mn oren.
![]()
Jaaaaaa die pluistrui herken ik!!!!!!! Zoiets had ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gifgroene broeken zijn tof!!
Ik had vroeger een gele broek en dan een blouseje erbij met allemaal fruit (kleur, kleur, kleur dus), gekleurd hemdje daaronder en dan van die rode schoenen maar ik weet niet meer hoe ze heten. Iets met Mac of zo... bleuh ik weet het niet meer, dikke platte schoenen als het ware, best wel lelijk
. Stevige stappers wel
.
En het allerergste! Ik droeg toen van die pluistruien. Zulks:
[afbeelding]
Maar dan groter en dichter en roze!
En natuurlijk deze fijne schoenen:
[afbeelding]
Alleen dan wit.
![]()
Tot een jaar of hmmmm 11 droeg ik alleen jongensklerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow dat was ook hip ja...![]()
en ik wilde dan graag zo'n grote gebreide trui die je dan als jurk droeg met een maillot eronder. mocht ik niet...![]()
Ik was toen 'Suikerspin' in de klasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaaa die pluistrui herken ik!!!!!!! Zoiets had ik ook![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, ik had op mijn 12de stekelhaar met een matje![]()
Tom girlquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot een jaar of hmmmm 11 droeg ik alleen jongenskleren![]()
Ik was met geen stok in een jurk te slaan, daar keken ze onder, op school.
Toen ik 5 was, op vakantie op Kreta met mams en oma, speelde ik 2 weken lang met een engels jongetje, David. De voorlaatste dag moest ik mn jurk aan van mn moeder. David zag ineens dat ik geen mannetje was en wilde niet meer met me spelen.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot een jaar of hmmmm 11 droeg ik alleen jongenskleren![]()
Ik was met geen stok in een jurk te slaan, daar keken ze onder, op school.
Toen ik 5 was, op vakantie op Kreta met mams en oma, speelde ik 2 weken lang met een engels jongetje, David. De voorlaatste dag moest ik mn jurk aan van mn moeder. David zag ineens dat ik geen mannetje was en wilde niet meer met me spelen.![]()
Wat dacht je van die broeken met van die olifantenpijpen!!!! Strak van boven en dan echt megawijd uitlopendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Tom girlWas ik ook .. Me moeder maakte me me girly maar ik speelde met me buurjongens .
![]()
zou ik dat gezien kunnen hebben qua dat ik op de RSG zat endezeau?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
En later 1 lange lok voor die ik zwart had geverft (ben behoorlijk blond)
Even over raar..... ik was gisteren bij de Hema en toen zag ik toch gewoon padded bh's in kindermaatjes......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jee wat erg...
mijn moeder wilde mij een spijkerrokje met hoge gympen aandoen op de lagere school. maar ja, niemand droeg dat, dus dat wilde ik persé niet.
snap tot de dag van vandaag nog niet waarom niet..![]()
Hee die waren laatste anders weer helemaal inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Wat dacht je van die broeken met van die olifantenpijpen!!!! Strak van boven en dan echt megawijd uitlopend![]()
Ai wat is RSG?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou ik dat gezien kunnen hebben qua dat ik op de RSG zat endezeau?
wtf... voor bij je string ofzo...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Even over raar..... ik was gisteren bij de Hema en toen zag ik toch gewoon padded bh's in kindermaatjes......![]()
Whahahaha ben een punkie geweest en me haar pikzwart geverft . Moeders boos (laaiend meer) en tijdens het eten zei me vader heel droog gut wat word Anna donker he ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
En later 1 lange lok voor die ik zwart had geverft (ben behoorlijk blond)
Jiij hebt vast ook wel aan achteraf stomme rages meegedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
Wat moeten jullie onwijs voor paal hebben gestaan![]()
De hema en bh's is uberhaupt vaag. Rare maten, gekke kleurenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
Even over raar..... ik was gisteren bij de Hema en toen zag ik toch gewoon padded bh's in kindermaatjes......![]()
Rijks Scholen Gemeenschap, nu Stellingwerf college...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ai wat is RSG?
Ik zat op de WKS en fiestste altijd wel door je dorp
Het erge is ze zijn niet zonder te krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik loop altijd achter de rages aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
Jiij hebt vast ook wel aan achteraf stomme rages meegedaan![]()
Ik vond de kleurtjes grappig, maar ze waren zo verdomd klein.... bleken het gevulde bh'tjes te zijn..... maar echt voor kinderen onder de 10, zo te zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
De hema en bh's is uberhaupt vaag. Rare maten, gekke kleuren![]()
Jemig ... Had ik die maar in mijn tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond de kleurtjes grappig, maar ze waren zo verdomd klein.... bleken het gevulde bh'tjes te zijn..... maar echt voor kinderen onder de 10, zo te zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond de kleurtjes grappig, maar ze waren zo verdomd klein.... bleken het gevulde bh'tjes te zijn..... maar echt voor kinderen onder de 10, zo te zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oe en vanaf mijn 13de een kuif, een echt kuif met een bus haarlak. En zodra die kuif niet goed zat durfde ik het huis niet uit.. Helemaal touperen enzo... Wat een werk (korter wat ze daar in DGK doen trouwens) viel opzich dan wel weer mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahaha ben een punkie geweest en me haar pikzwart geverft . Moeders boos (laaiend meer) en tijdens het eten zei me vader heel droog gut wat word Anna donker he ?
Was ook geen pan btw
Kolere, bestaat dat?? Gatver, dat gaat wel erg verquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze waren toch echt voor heel jonge meisjes? Dat vind ik dus echt gewoon misdadig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan..![]()
heb er verder niet zo bij stil gestaan, maar nu je het zegt...![]()
Ik was in de brugklas de enige zonder bh: wat ben ik gepest de eerste maand zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Wat denk je van een Opa overhemd vol met buttons !!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.![]()
![]()
[..]
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Tis toch wel "vrolijk" tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
wie over Soury's blunder heen kan komen.... spreek
Je moet de lampen ook niet losdraaien mutz... gewoon met het knopje uitzetten... of de stekker er uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
U dient de infrarood lamp elke 20 minutenen een kwartier te laten afkoelen anders worden lamp en apparaat te heet.
Ik verbrand na 5 minuten me poten al dat kut ding![]()
Heel ergquote:
Het stomste wat ik me herinner: Ik was 7 of 8 en ik zat echt op een dorpsschool, 8 kinderen in de klas. 1 jongetje was niet helemaal jofel en die werd wel eens geplaagd. Dan gingen ze op het schoolplein zingen: Meisje doe je benen wijd, Ronald moet zijn sperma kwijt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
wie over Soury's blunder heen kan komen.... spreek
Whehe, auwts.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het stomste wat ik me herinner: Ik was 7 of 8 en ik zat echt op een dorpsschool, 8 kinderen in de klas. 1 jongetjes was niet helemaal jofel en die werd wel eens geplaagd. Dan gingen ze op het schoolplein zingen: Meisje doe je benen wijd, Ronald moet zijn sperma kwijt.
Een stuk of 10 kinderen stonden dat te zingen..... en niet 1 wist wat er nu eigenlijk gezegd werd.![]()
Meestal zijn het juist de niet jofele kinderen die plagenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het stomste wat ik me herinner: Ik was 7 of 8 en ik zat echt op een dorpsschool, 8 kinderen in de klas. 1 jongetjes was niet helemaal jofel en die werd wel eens geplaagd. Dan gingen ze op het schoolplein zingen: Meisje doe je benen wijd, Ronald moet zijn sperma kwijt.
Een stuk of 10 kinderen stonden dat te zingen..... en niet 1 wist wat er nu eigenlijk gezegd werd.![]()
Ik wilde alleen de lamp iets bijdraaien, ben heus niet zo suf hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Je moet de lampen ook niet losdraaien mutz... gewoon met het knopje uitzetten... of de stekker er uit
Achteraf natuurlijk ook supersneu, maar eigenlijk werd er niet gepest op die school. Op latere scholen was dat echt een crime.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal zijn het juist de niet jofele kinderen die plagen
Hahahaha Ja dat herken ik . Ik zei tegen een jongen LUL en die zei "trek eraan dan krijg je spul' Ook niet snappenDat was al twee jaar geleden hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Trusten kloon!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, het was me een waar genoegen. ik ga nu maar eens naar mijn lekkere bedje.. ben een beetje moe-ig om met mijn jongste te spreken...![]()
Nope... beter dan een half uur voor zo'n hoogtezon zitten met je kop.... Als je nieuw vel wil moet je het doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de lamp iets bijdraaien, ben heus niet zo suf hoor![]()
Twas leuk truste meis..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, het was me een waar genoegen. ik ga nu maar eens naar mijn lekkere bedje.. ben een beetje moe-ig om met mijn jongste te spreken...![]()
Hmm ik had eens ruzie met een buurjongentje en die sloeg toen met zo hark geval tegen me kin moest gelijk gehecht worden. Toen was ik 5 of 6 ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef uniekhoorn het volgende:
In klas 5 (is nu groep 7 toch?) werd in bij "handenarbeid" gepest door een jongetje... Ik pakte een plank en daar wou ik hem mee slaan, deed ik ook maar daar zat een spijker dwars doorheen geslagen... Beetje bloedend been had hij. Nooit meer gepest trouwens
Ik probeer gewoon een alternatieve therapie tegen oorpijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nope... beter dan een half uur voor zo'n hoogtezon zitten met je kop.... Als je nieuw vel wil moet je het doen
Juf geslagen jeetjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
Ik was 6 en toen sloeg ik de juf. Ik was zonder jas naar buiten gerend en in het klimrek geklomen. De juf haalde me er weer uit en ik was het er niet mee eens.![]()
Ik weigerde ook nog sorry te zeggen. Pas toen me vader boos werd (ahj) heb ik sorry gezegt. Maar ik geloof nooit dat ik dat erg meendequote:
Oewwiwieieieieiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
hallo, nou disana beequeen petra kom er maar in BITCHFIGHT !!!
Truste Buurvrouwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oewwiwieieieieie
Vertel is er herrie in de cos![]()
Truste buufquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier verder dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oewwiwieieieieie
Gewoon azijn pisserijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
Oewwiwieieieieie
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Disana,
En ik vroeg of je ongesteld bent omdat je vanmiddag al over Ravvi viel en daarna ook nog ff IAN erbij haalde. Als je een kl*te bui hebt post dan gewoon niet, maar ga geen mensen lopen afkraken.
Ja sorry hoor, maar ik kan hier niet tegen. Gebeurt niet vaak dat ik uit me vel springt en dit soort opmerkingen maak, maar ik vond het vanmiddag al onrechtvaardig tegen ravvi en nu tegen BQ.quote:
Je snapt toch wel waarom ik maar gewoon wegblijf uit de COS. Ik wil niet besmet worden met het DOS-virus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Disana,
Iedereen geeft zijn of haar inzicht op de streams en als het dan niet klopt wordt het meestal verbeterd, BQ heeft altijd goede commentaren en meestal bij het rechte eind, nu maakt ze vandaag 2 x een foutje en daar val je over. Waar ik zo godvergeten moe van wordt is dat er mensen zijn die heel snel een COS openen en het verrotten een goeie OP erbij te zetten, maar het afdoen met 2 of 3 regeltjes. Daar zou je over moeten vallen.
En ik vroeg of je ongesteld bent omdat je vanmiddag al over Ravvi viel en daarna ook nog ff IAN erbij haalde. Als je een kl*te bui hebt post dan gewoon niet, maar ga geen mensen lopen afkraken.
He shit jammerquote:
Niet zo boos kijken de zon schijnt in chinaquote:
Maar hier ben je meer dan welkomquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je snapt toch wel waarom ik maar gewoon wegblijf uit de COS. Ik wil niet besmet worden met het DOS-virus.
3quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom ik maar gewoon wegblijf uit de COS. Ik wil niet besmet worden met het DOS-virus.
Dan weet je nu waarom ...... Het is alleen maar gezeik en gezeur in de COS.quote:
dos ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |