Ik zie toch echt 4 t's in de TT.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
Snap um niet, ben je zat ofzo en zie je dubbel![]()
Gewoon een kwestie van tellen toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
Snap um niet, ben je zat ofzo en zie je dubbel![]()
Wel qua hoofdletter T's ja, maar ik heb het nergens over hoofdletters of kleine letters gehad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
Ik zie er maar 3
Voicemailquote:
Wie denk je dat ik ben gekke gerritjequote:
Was een voicemail van ene Gertquote:
Heb wel mij 06 achter gelatenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde nummer gegeven.Sorry Gert.
Wil je haar 06quote:
oh, doe 's...quote:
Thalita's nummer staat een blz. terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, doe 's...
want volgends mij is ze in slaap gevallen. zelfs op roepen reageert ze niet...
en het nummer van Gert heb ik al uit het andere topic..![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
Hee Thera en Ian .. Zal ik me even discreet terug trekken![]()
Mmmmm Hoest Thera ? Alles welquote:
Damn... ik dacht dat je heftig aan het factureren was geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Gas, water en licht is hier voorzien van eten en drinkenvoor de amanda's onderons![]()
Hoe jong ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ben momenteel aan het oppassen. Op een kind. Ik. Kind.
Dat was 10 voor zevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ik dacht dat je heftig aan het factureren was geweest
Petraa zit nu te dinerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... toen zat ik met een dinnetje ergens te eten... overheerlijk trouwens![]()
![]()
Vast wel was iets met kippiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat het haar net zo goed smaakt als ons etentje....
Scheelt een letterquote:
ik ben alweer aardig opgedroogdquote:
Vier!quote:
Matquote:
Bestaan roots eigenlijk nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
Ik heb trouwens vanavond dit shirt voor zoonlief gekocht... hij vond m wel erg cool
[afbeelding]
Toch niet het recept van Leandra hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vier!Ik heb net een pannenkoek voor 'em gemaakt dus die zit 'ie nu rustig op te smikkelen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |