dat heb je met muizen...quote:
Dat zijn de enige ijsjes die ik lekker vindquote:
quote:
Ik zou als zwerver niet graag naast de utrechtse AH liggen.quote:
nou ik ook niet....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou als zwerver niet graag naast de utrechtse AH liggen.
ikke wel! en dan zie ik ze vervolgens ook...quote:
Wel altijd een lekkere warme stoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ik ook niet....
Getverdemme, wat goor...en dan te bedenken dat muizen geen blaas hebben en dus hun urine gewoon altijd laten lopen...
![]()
![]()
ah has to go, zeg maar
quote:
Juist wel die krijgen de aangevreten broodjes toegeworpenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als broodnodige consument zou ik er ook niet graag komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
pain urinoir.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist wel die krijgen de aangevreten broodjes toegeworpen![]()
Kut .....dacht dat het uienbrood wasquote:
Goed idee Daar kom ik ook vaakquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef Veulen het volgende:
Ik heb daar vroeger best vaak broodjes gekocht. Inmiddels word ik misselijk bij het idee... Dan kan je beter even doorlopen naar de bakker verderop
Neuh me ene kid wou brood met knakworstjes, de andere wou een vegetarische pizza, de andere is er niet, en ik heb maar een stokbroodje stroganoff genomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar heb jij je kinderen ingestoken? Een ouwe schuur ofzo![]()
Je hebt met trouwens op een idee gebracht... Vegetarische mini-pizza's![]()
Een blauwe grijze muisquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Even off topicHeeft iemand dat gesprek gezien van Amanda Mitch en Huub over dat insekt ... (soort wesp) gisteravond na die stemming
Ik heb me de pleuris gelachen..Hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt, maar helaas (tot nu toe)
Ga wel opletten met de tv uitzending . Ik moet dat nog een keer zien.
Heb echt blauw gelegen
Ja hoe moet ik dat nou wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
Neuh me ene kid wou brood met knakworstjes, de andere wou een vegetarische pizza, de andere is er niet, en ik heb maar een stokbroodje stroganoff genomen.
Gas, water en licht is hier voorzien van eten en drinkenvoor de amanda's onderons![]()
Hoeveel flessen wijn en joints?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Even off topicHeeft iemand dat gesprek gezien van Amanda Mitch en Huub over dat insekt ... (soort wesp) gisteravond na die stemming
Ik heb me de pleuris gelachen..Hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt, maar helaas (tot nu toe)
Ga wel opletten met de tv uitzending . Ik moet dat nog een keer zien.
Heb echt blauw gelegen
En allen groeten uquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef Veulen het volgende:
Maar goed, mijn pizza is ook klaar. Ik groet u allen.![]()
Ja ben bang van wel, ik kon het gisteravond al niet verwoorden maar het was brilliant. Dellie werd zwaar in dequote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel flessen wijn en joints?
Nee niet gezien, maar je maakt me nu blij met een overleden mus
Had je me niet even kunnen waarschuwen danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ben bang van wel, ik kon het gisteravond al niet verwoorden maar het was brilliant. Dellie werd zwaar in de
zeik gezet door die twee en had niks in de gaten.
Of was het toch die joint![]()
Zo laat was het niet ik lag redelijk vroeg in me bed ......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je me niet even kunnen waarschuwen dan![]()
Het wordt weer vroeg nacht
Had me dan gewaarschuwdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo laat was het niet ik lag redelijk vroeg in me bed ......![]()
Zal er rekening mee houden volgende keer![]()
Ohh ik belde net met iemand in Osdorp daar komt het me bakken naar benedenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had me dan gewaarschuwd![]()
En ik had het over het weer van nu
het is echt donker en koud en nattig enzo...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had me dan gewaarschuwd![]()
En ik had het over het weer van nu
Geen idee! Ik heb m'n mobieltje nooit aan staan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je niet zo een handig alarm op je mobiel, dat je wakker gepiept wordt...
Ik ga er nu doorheenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik belde net met iemand in Osdorp daar komt het me bakken naar beneden![]()
Bij mij nog niet tis hier droog (wel donker)
Herstel regen ... lichtjes
Hi en byequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb m'n mobieltje nooit aan staan.
Hee Thalit.. Handig zo'n mobiel gebruik het ook als wekker. Nadeel is dat ik regelmatig standby loop (werk) en alsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Natte eendquote:
handig!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kom binnen en jij gaat weg?!quote:
Kewl, dan kunnen we bellen! De mijne ligt altijd leeg onder in mijn tas!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er zijn 3456 gemiste oproepenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Kewl, dan kunnen we bellen! De mijne ligt altijd leeg onder in mijn tas!
Ik heb zo'n simpel ding alleen voor spoedgevallen. Maar ik denk er over m'n vaste lijn op te zeggen en dan een sjiek mobieltje te nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Thalit.. Handig zo'n mobiel gebruik het ook als wekker. Nadeel is dat ik regelmatig standby loop (werk) en als
die mobiel dan 's nachts afgaat druk ik um half verward uit ..Maar meestal dringt het na een paar seconden wel door of ze proberen het nog een keer (ze kennen me ondertussen)
![]()
Ben meteen na thuiskomst lekker onder een hete douche gaan staan en daarna een warme hap gemaakt. Voel me nog steeds moe, maar wel tevreden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
handig!![]()
ben je iets uitgerusterder?![]()
06-32227999quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Kewl, dan kunnen we bellen! De mijne ligt altijd leeg onder in mijn tas!
Werk in de ICT ... Gelukkig maar eens in de 5 weken staande bij ..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n simpel ding alleen voor spoedgevallen. Maar ik denk er over m'n vaste lijn op te zeggen en dan een sjiek mobieltje te nemen.Met onbeperkt internetten enzo, al weet ik niet waarvoor ik dat zou moeten gebruiken.
![]()
Wat voor werk doe je?
Effe proberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |