Je kan ook gewoon sprayflesjes kopen met zout water er inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef mootie het volgende:
Spoelen met zout water? Doet mijn vriend als zn holtes dicht zitten. Met je hoofd over de rand van het bed, en dan zoveel mogelijk zout water in je neus laten lopen.
Zelf vind ik het vreselijk het prikt en het is goor, maar het helpt wel goed![]()
voor kinderen valt dit mee hoor. (afhankelijk van leeftijd) maar rond 6 ligt dit op 90/50quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb gister mn vinger ook al in de zoutpot gedoopt![]()
90/60 is ook heel llaag inderdaad, bosjes mensen die daar wel heel duizelig van zijn!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
Mijn moeder zegt dat ik een glaasje port per dag moet drinken, gisteren gedaan, en verdomd dat ik om 2 uur sliep ipv om 5 uur!
Die port was voor de bloeddruk bedoeld eigenlijk![]()
Ik wilde het fikkie eigenlijk wat meer opstokenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
Het gebeurt in de COS, in de SC, in FB. Het is overal!![]()
Ik heb het inmiddels geaccepteerd. Het hoort er bij op Fok.
Ik ben gewoon een beetje boel moe, dat is alles.
Volgens mij heeft het meer van doen met bloedarmoede, maar als ik er van slaap teken ik er voor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het werkt die port. Ik bedoel daar zitten geen zouten in toch?
Aan vakantie toe ???? of ben je al geweest?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het gebeurt in de COS, in de SC, in FB. Het is overal!![]()
Ik heb het inmiddels geaccepteerd. Het hoort er bij op Fok.
Ik ben gewoon een beetje boel moe, dat is alles.
2 beetjes zoutquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef debuurvrouw het volgende:
voor kinderen valt dit mee hoor. (afhankelijk van leeftijd) maar rond 6 ligt dit op 90/50
te lage bloeddruk is wel heel gezond, maar voelt niet zo prettig. ff denken of ik iets weet wat iets langer werkt dan "een beetje zout"
Eeeeuh....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff de kids voorzien van gas, water en licht laterssssssssssssssssssss![]()
![]()
Okee kom maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft het meer van doen met bloedarmoede, maar als ik er van slaap teken ik er voor!![]()
Ik probeer vanavond gewoon de port weerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee kom maar...
*Pakt houten hamer*
...
Doe eens dan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wilde het fikkie eigenlijk wat meer opstoken![]()
nee, het verwijdt zelfs de vaten, waardoor je bloeddruk nog meer daalt... alhoewel het verhoogt wel je hartslag, waardoor je bloeddruk wel omhoog gaat...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het werkt die port. Ik bedoel daar zitten geen zouten in toch?
Gewoon te laat gaan slapen afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Aan vakantie toe ???? of ben je al geweest?
Ik ga ff de kids voorzien van gas, water en licht laterssssssssssssssssssss![]()
![]()
Hartslag was dan weer behoorlijk hoog, 98quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, het verwijdt zelfs de vaten, waardoor je bloeddruk nog meer daalt... alhoewel het verhoogt wel je hartslag, waardoor je bloeddruk wel omhoog gaat...
nou ja whatever works...
Zo'n bloeddrukmeter is overigens wel lollig! Het werd gisteren bijna een gezelschapsspel voor 4, dat ding bleef de tafel rondgaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, het verwijdt zelfs de vaten, waardoor je bloeddruk nog meer daalt... alhoewel het verhoogt wel je hartslag, waardoor je bloeddruk wel omhoog gaat...
nou ja whatever works...
het zit erop!! lekker slapen in de trein!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gewoon te laat gaan slapen afgelopen nacht.
Laters.
lage bloeddruk hoge hartslag?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hartslag was dan weer behoorlijk hoog, 98![]()
Ik zwaaide dus naar Petraa.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zit erop!! lekker slapen in de trein!!![]()
![]()
Daar moest ik ook even aan denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
lage bloeddruk hoge hartslag?
je hebt een shock![]()
![]()
![]()
![]()
98 om 98, omg ik ben in shock!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lage bloeddruk hoge hartslag?
je hebt een shock![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed vroeger niet anders. Ik moest elke schooldag een uur met de trein heen en terug. Ik heb wat kilometer verslapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef Talitha het volgende:
Ik zwaaide dus naar Petraa.Maar het zit er bijna op inderdaad.
En slapen in de trein is een slecht idee. Straks vergeet ik nog op tijd uit te stappen.
![]()
Ik wacht wel tot eend of er is: voor de support.quote:
heb je niet zo een handig alarm op je mobiel, dat je wakker gepiept wordt...quote:
Neem die eerste én die tweede keer brood.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
De rest eet macaroni en dat lust ik niet![]()
Ik heb de keus uit: brood, soep, loempia uit de magnetron of brood... Hmm 'lekkere' opties![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot eend of er is: voor de support.
soep met broodquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten?
De rest eet macaroni en dat lust ik niet![]()
Ik heb de keus uit: brood, soep, loempia uit de magnetron of brood... Hmm 'lekkere' opties![]()
Afbak bolletjes met stokbrood? Nee dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Neem die eerste én die tweede keer brood.
ja, Goffer, en mijn backup dan hèhèhèquote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Je bent een veulen, doet net of je een kip bent en je steunt op een eend?
![]()
Als kip kan ik je niet backuppen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, Goffer, en mijn backup dan hèhèhè![]()
ik jou!quote:
Je gaat me opetenquote:
ik probeer er juist voor te zorgen dat je niet opgegeten wordt, danwel geroosterd als je olie op het vuur gooit. maar goed, ik snap het al.. jij hebt liever eendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je gaat me opeten![]()
*Is toch liever een lief schattig veulentje dan*
Gelukkig eten de meeste mensen geen lieve schattige beesten.
*Kijkt nog een beetje extra lief*
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:
ik probeer er juist voor te zorgen dat je niet opgegeten wordt, danwel geroosterd als je oplie op het vuur gooit. maar goed, ik snap het al.. jij hebt liever eend![]()
ik ga ff marinade halen om KIPsaté te maken...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:59 schreef Polonium-120 het volgende:
... er is een takkenschaar in de aanbieding
Waar heb jij je kinderen ingestoken? Een ouwe schuur ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:02 schreef petraa het volgende:
Zo kids hebben gas, water en licht gehad, Nu ga ik eensch bedenken wat ik wil eten.!!!
Keus uit pizza, stokbrood stroganoff, magnetron frikadel, brood met aardbeien mmmmm wat neem ik es
hey Soury!quote:
Ola ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |