Waar staat dan precies de leeftijdsindicatie voor lezen en posten in de COS? en ben ik dan wel oud genoeg?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening over wat jullie doen. Aardig zijn is één ding, aanmoedigen en toejuichen is iets anders.
Ik zit niet te wachten op nog een aandachtvragend figuurtje dat wedstrijdjes COS openen gaat doen of meester spitsvondigheid wil worden.
Bovendien kan ik me voor die leeftijd gezondere aktiviteiten voorstellen dan dit forum; en ik vind het vervelend te bedenken dat er een vijftienjarige meeleest als ik in de COS post.
Mijn dochter post niet in de COS, maar leest ook mee!!! Die is ook 15 dus dat is vervelend ? Er zullen er zat meelezen waarvan jij niet weet dat ze meelezen. Laat ze lekker. Het is geen weer om buiten te gaan lopen dus vinden ze dit forum een leuke aktiviteit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening over wat jullie doen. Aardig zijn is één ding, aanmoedigen en toejuichen is iets anders.
Ik zit niet te wachten op nog een aandachtvragend figuurtje dat wedstrijdjes COS openen gaat doen of meester spitsvondigheid wil worden.
Bovendien kan ik me voor die leeftijd gezondere aktiviteiten voorstellen dan dit forum; en ik vind het vervelend te bedenken dat er een vijftienjarige meeleest als ik in de COS post.
Het is gewoon mijn mening. Als mootie hier niet over mijn post uit de COS had gepost, had je hem nooit gewetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn dochter post niet in de COS, maar leest ook mee!!! Die is ook 15 dus dat is vervelend ? Er zullen er zat meelezen waarvan jij niet weet dat ze meelezen. Laat ze lekker. Het is geen weer om buiten te gaan lopen dus vinden ze dit forum een leuke aktiviteit.
Moooooooooooi, mijn schuld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn mening. Als mootie hier niet over mijn post uit de COS had gepost, had je hem nooit geweten![]()
Tja, jij hebt er gewoon een handje van, hier over users in andere topics posten. Nu werd je een keertje gezienquote:
nou, ik vind het ook wel raar. Een forum is een openbaar iets. en niet een plek waar zomaar een user mag zeggen wie waar wel of niet leest of post. Ook al is dat "je mening"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn mening. Als mootie hier niet over mijn post uit de COS had gepost, had je hem nooit geweten![]()
Ik was het niet trouwensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, jij hebt er gewoon een handje van, hier over users in andere topics posten. Nu werd je een keertje gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik een nare aantijging![]()
En in dit geval was ik het uberhaupt niet...
En ik wil bonbons!
Maar een mening is geen gebod of verbod. Als jij rood mooier vindt dan geel mag je het ook zeggen, ook al houd ik meer van geelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik vind het ook wel raar. Een forum is een openbaar iets. en niet een plek waar zomaar een user mag zeggen wie waar wel of niet leest of post. Ook al is dat "je mening"
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Zo ravi heeft zijn COS doop gehad.
[DGK SC # 209] Mag ik 2 ijsjes meneer??quote:
Ik reageerde op Peet, en dan nog: hij deed niets wat een ander ook niet zou doen....... dat is toch geen kritiek op iemand? Dat is gewoon een constatering.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
[DGK SC # 209] Mag ik 2 ijsjes meneer??
Niet per PM, maar gewoon hier. Dus nogmaals, dan kun je als een volwassen meisje een reactie krijgen![]()
Hoe kan je trouwens 2 quotes in 1 reaktie doen ?quote:
Je bent gewoon erg goed in verkapte kritiek, zowel in SC als PM. Dat mag. Maar soms wordt het gelezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik reageerde op Peet, en dan nog: hij deed niets wat een ander ook niet zou doen....... dat is toch geen kritiek op iemand? Dat is gewoon een constatering.
Dat is als ik quote maar eigenlijk wil editen en dat ik dan quote en dan ineens iets zie staan en er zelf ook geen bal meer van snap!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens 2 quotes in 1 reaktie doen ?
als je het een vervelend idee vind dat er mensen meelezen als jij in de COS post, of misschien wel wat jij in de COS post, is het niet zo dat die mensen dat dan maar niet meer moeten doen. Dan zal jij zelf, degene die er een probleem mee heeft, moeten stoppen met posten, of je erbij neerleggen dat 15-jarigen meelezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een mening is geen gebod of verbod. Als jij rood mooier vindt dan geel mag je het ook zeggen, ook al houd ik meer van geel![]()
Petra kijkt voorzover ik heb begrepen mee met haar dochter, die heeft daar zicht op. Ravii, eveneens voorzover ik heb begrepen, heeft die begeleiding niet.
Mijn mening is dat supervisie voor een forum als dit door ouders een goed idee is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je het een vervelend idee vind dat er mensen meelezen als jij in de COS post, of misschien wel wat jij in de COS post, is het niet zo dat die mensen dat dan maar niet meer moeten doen. Dan zal jij zelf, degene die er een probleem mee heeft, moeten stoppen met posten, of je erbij neerleggen dat 15 jarigen meelezen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is als ik quote maar eigenlijk wil editen en dat ik dan quote en dan ineens iets zie staan en er zelf ook geen bal meer van snap!![]()
of sommige mensen zijn dusdanig gevoelig dat ze kritiek lezen waar het niet gegeven is. maar goed, ook dat is "een mening"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg goed in verkapte kritiek, zowel in SC als PM. Dat mag. Maar soms wordt het gelezen.
En ga nu je troost maar in ontvangst nemen, zo gaat het spel![]()
Ehm wie was de eerste ??? Die heb ik gemist dan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mening is dat supervisie voor een forum als dit door ouders een goed idee is.
Verder kan ik alleen maar hopen dat er geen tweede, door de SC aangemoedigd, aandachtvragend kliertje opstaat; de eerste is zo lekker rustig sinds hij geen streams meer heeft![]()
komop! dit is FOK! for cryin' out loud...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mening is dat supervisie voor een forum als dit door ouders een goed idee is.
Verder kan ik alleen maar hopen dat er geen tweede, door de SC aangemoedigd, aandachtvragend kliertje opstaat; de eerste is zo lekker rustig sinds hij geen streams meer heeft![]()
Neuh, moots heeft daar een handje van, ook per PMquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of sommige mensen zijn dusdanig gevoelig dat ze kritiek lezen waar het niet gegeven is. maar goed, ook dat is "een mening"
Onweer? Regen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Het was leuk jullie allemaal ineens op te zien verenHebben we toch nog wat afleiding gehad op deze regenachtige middag met onweer en saaie chocolade.
pardon?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Het was leuk jullie allemaal ineens op te zien verenHebben we toch nog wat afleiding gehad op deze regenachtige middag met onweer en saaie chocolade.
Waarom niet? Het is een aardig jochie. Beetje een labrador type, onbesuisd maar zonder kwalijke bedoelingen. Dat in tegenstelling tot veel andere.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
Wedstrijdjes COS openen? Nu ga je het over jezelf heben.quote:Ik zit niet te wachten op nog een aandachtvragend figuurtje dat wedstrijdjes COS openen gaat doen of meester spitsvondigheid wil worden.
Het regent, het is vakantie... Dan blijven er maar weinig dingen over: Of je in de kroeg lam zuipen / blowen of beetje op een fora rond hangen en daar nog wat opsteken.quote:Bovendien kan ik me voor die leeftijd gezondere aktiviteiten voorstellen dan dit forum; en ik vind het vervelend te bedenken dat er een vijftienjarige meeleest als ik in de COS post.
Peet, ik reageerde op moots die weer eens verkapte kritiek op een COSser gaf in de SC i.p.v. recht in zijn/haar gezicht. Het was niet mijn bedoeling alle aardige mensen hier over mijn mening heen te krijgen of een discussie aan te gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Onweer? Regen ?saaie chocolade
, maar ik snap dat het je mening is, maar mijn mening is dat iedereen hier mag posten ongeacht leeftijd en dat wij als *volwassenen* daar dan maar *volwassen* mee om moeten gaan. Tenslotte zijn we zelf ook kutpubers geweest. Alleen niet in het digitale tijdperk
![]()
Veulen hoe doe je dat ??? Die meerdere quotes in één bericht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een aardig jochie. Beetje een labrador type, onbesuisd maar zonder kwalijke bedoelingen. Dat in tegenstelling tot veel andere.
[..]
Wedstrijdjes COS openen? Nu ga je het over jezelf heben.
Spitsvondigheid hoort erbij... Juist dat maakt dit fora leuk, je kan zeggen wat je wil.
[..]
Het regent, het is vakantie... Dan blijven er maar weinig dingen over: Of je in de kroeg lam zuipen / blowen of beetje op een fora rond hangen en daar nog wat opsteken.
Mn ouders hebben het apparaat weer meegenomen, ik moest hem alleen even instellen. Maar ik heb voor maandag een afspraak, onder de 100 is toch wel laag, en kan mijn moeheid en duizelingen (die ik al jaren aan iets anders wijt) mede verklarenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef Veulen het volgende:
Mootie hoe is het met de bloeddruk?
Tekst splitsen en inplakken gewoon [quote ] teksten [/quote ] mijn verhaal en dan weer [quote ] tekst [/quote ]quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
Veulen hoe doe je dat ??? Die meerdere quotes in één bericht.
Zijn je oortjes al weer happy?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tekst splitsen en inplakken gewoon [quote ] teksten [/quote ] mijn verhaal en dan weer [quote ] tekst [/quote ]
Ik had als kind soms 90 / 60 . Net niet genoeg voor duizelingen gelukkig. Maar zout hielp altijd geweldig. Ik merk soms in de zomer dat me bloeddruk keldert en dan neem ik gewoon een zak chips of zouthout.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Mn ouders hebben het apparaat weer meegenomen, ik moest hem alleen even instellen. Maar ik heb voor maandag een afspraak, onder de 100 is toch wel laag, en kan mijn moeheid en duizelingen (die ik al jaren aan iets anders wijt) mede verklaren![]()
Petraa, als je een antwoord post en je klikt op preview (linksonder je post), dan zie je rechtsboven een ikoon om tekst op te splitsen. Zet je cursor waar je wilt reageren en gebruik dan die knop.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Veulen hoe doe je dat ??? Die meerdere quotes in één bericht.
Nouuuuuu, ik hou der van. Enne ut gebeurt niet in de COS maar in de SC dus dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Talitha het volgende:
Oké! Eénmalig mijn mening dan. Ik word erg moe van al die pseudovolwassenen die eindeloos met elkaar steggelen op niets af. Zo belangrijk is het volgens mij allemaal niet. Iets meer acceptatie en iets meer relativeringsvermogen zouden het aantal postjes in het DGK-forum volgens mij al heel snel drastisch doen verminderen.![]()
Aan de andere kant: misschien zijn dat juist de postjes waar een heleboel users het voor doen.![]()
Maar goed. Ik heb te weinig slaap gehad, ben dus moe en wacht op het einde van mijn werkdag. Dus waar maak ik me druk over.![]()
Okee thx en als je dan 2 quotes van verschillende personen wilt doen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Petraa, als je een antwoord post en je klikt op preview (linksonder je post), dan zie je rechtsboven een ikoon om tekst op te splitsen. Zet je cursor waar je wilt reageren en gebruik dan die knop.
Ik heb gister mn vinger ook al in de zoutpot gedooptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik had als kind soms 90 / 60 . Net niet genoeg voor duizelingen gelukkig. Maar zout hielp altijd geweldig. Ik merk soms in de zomer dat me bloeddruk keldert en dan neem ik gewoon een zak chips of zouthout.
Oh, dat wordt posts openen met rechtsklik zodat ze in een nieuw venster openen en je er semi op kunt antwoorden. Die antwoorden plak je dan in je nieuwe post.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee thx en als je dan 2 quotes van verschillende personen wilt doen ?
Mijne ene oor is nog steeds heul niet happy. Ik neem gewoon elke 8 uur ibuproven dat helpt. En ik heb bij de apotheek een flesje vicks neusspray mee gekregen. Dat maakt de holtes weer leeg (hopelijk).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
Zijn je oortjes al weer happy?
Spoelen met zout water? Doet mijn vriend als zn holtes dicht zitten. Met je hoofd over de rand van het bed, en dan zoveel mogelijk zout water in je neus laten lopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijne ene oor is nog steeds heul niet happy. Ik neem gewoon elke 8 uur ibuproven dat helpt. En ik heb bij de apotheek een flesje vicks neusspray mee gekregen. Dat maakt de holtes weer leeg (hopelijk).
Mezelf kennende gaat dit weken door lopen klooien gewoon omdat ik geen medicijnen kan vinden die goed genoeg zijn om te helpen en waar ik niet heftig allergisch op reageer.
Ik ben geen echt watjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb gister mn vinger ook al in de zoutpot gedoopt![]()
90/60 is ook heel llaag inderdaad, bosjes mensen die daar wel heel duizelig van zijn!
nog heel even volhouden liethje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef Talitha het volgende:
Oké! Eénmalig mijn mening dan. Ik word erg moe van al die pseudovolwassenen die eindeloos met elkaar steggelen op niets af. Zo belangrijk is het volgens mij allemaal niet. Iets meer acceptatie en iets meer relativeringsvermogen zouden het aantal postjes in het DGK-forum volgens mij al heel snel drastisch doen verminderen.![]()
Aan de andere kant: misschien zijn dat juist de postjes waar een heleboel users het voor doen.![]()
Maar goed. Ik heb te weinig slaap gehad, ben dus moe en wacht op het einde van mijn werkdag. Dus waar maak ik me druk over.![]()
Eewwwwwww eeew eeeeeeeeew!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben geen echt watje![]()
Mijn moeder doet echt iets heel ranzigs, die neemt een zak zoute chips en een schaal met zout en 1 met olie. Vervolgens doopt ze de chips lichtjes in de olie en dan in de zout. Dat is echt heftig vies.
Het gebeurt in de COS, in de SC, in FB. Het is overal!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuuuu, ik hou der van. Enne ut gebeurt niet in de COS maar in de SC dus dat dan weer wel![]()
![]()
Mijn moeder zegt dat ik een glaasje port per dag moet drinken, gisteren gedaan, en verdomd dat ik om 2 uur sliep ipv om 5 uur!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben geen echt watje![]()
Mijn moeder doet echt iets heel ranzigs, die neemt een zak zoute chips en een schaal met zout en 1 met olie. Vervolgens doopt ze de chips lichtjes in de olie en dan in de zout. Dat is echt heftig vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |