Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestaan roots eigenlijk nogDaar stond ik voor in de rij in de Damstraat
Vertel dat het lallende kind evenquote:
Like i carequote:
In welk lettertypequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Ik werk het alphabet af ...
Comic sans is me fafoquote:
Hier idem... moet er nog wel eens op letten dat als ik een serieuze brief stuur dat ik het lettertype ff verander in Arialquote:
Klopt en ik was er super blij mee.. Er stond echt een rij voor die winkelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
Ik kan geen plaatje vinden van die klassieke roots
Hoewel ik ze toen heel cool vond, waren het volgens mij gewoon lompe leren klompen
Later had de bijenkorf ze ook, was minder drukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en ik was er super blij mee.. Er stond echt een rij voor die winkelZe waren hoger aan de voorkant
![]()
Pffff ........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
het kan niet waar zijn, zeg me dat het niet zo is
[afbeelding]
en was dat dan de rij náár de winkel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
het kan niet waar zijn, zeg me dat het niet zo is
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[afbeelding]
Tis nog de kleur die ik had ook![]()
Nee dat zijn die schoenenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en was dat dan de rij náár de winkel?![]()
Ik had deze en vet insmeren dan werden ze mooier en donkerder. Mijn vriendin had blauwe suede ..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook
Ondermeer dan, had een hele verzameling van meerdere kleuren en volgens mij ook suede.
Nog steedsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
Zit er in Utrecht niet zo'n Adam & Eve store die die dingen heeft??
en daar stond je voor in de rij.... ik zou denken: een rij om er bij weg te komen...quote:
Volgens mij hebben ze ze bij Adam & Eve gewoon altijd gehad....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds
Retro zeker voor 16 keer de originele prijs
Net voor jouw tijd dear... maar ik moet toegeven: ze liepen geweldig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daar stond je voor in de rij.... ik zou denken: een rij om er bij weg te komen...![]()
Ik heb nog een paar nike's van toen ik 15 jaar was. Witte hoge met rode streep ... Nooit weggegooid of gegeven en zijn nog als nieuw (ze waren iets te klein destijds) Collecters itemsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog steeds
Retro zeker voor 16 keer de originele prijs
tjezus ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ze bij Adam & Eve gewoon altijd gehad....
Enne ja... 16 x de originele prijs kan inmiddels makkelijk... de meeste schoenen kosten ongeveer 16 x zoveel als 27 jaar geleden
Het was vet cool in die tijd, ik schrok nu ook van die fotoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en daar stond je voor in de rij.... ik zou denken: een rij om er bij weg te komen...![]()
Ik had nike epics van 5 meierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar nike's van toen ik 15 jaar was. Witte hoge met rode streep ... Nooit weggegooid of gegeven en zijn nog als nieuw (ze waren iets te klein destijds) Collecters items![]()
Wauw! gewoon te jong...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net voor jouw tijd dear... maar ik moet toegeven: ze liepen geweldig.
Het waren namelijk schoenen die niet gemaakt waren voor de mooi, maar voor het comfort.
Dan is het zo ongeveer een wonder als dat een hit wordt onder de jeugd, en dat was het toen wel
Waar als een koe het was gewoon in !!! En iid ze liepen lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net voor jouw tijd dear... maar ik moet toegeven: ze liepen geweldig.
Het waren namelijk schoenen die niet gemaakt waren voor de mooi, maar voor het comfort.
Dan is het zo ongeveer een wonder als dat een hit wordt onder de jeugd, en dat was het toen wel
Kolere... al zou jr op z'n kop gaan staan... hij krijgt geen sportschoenen van ¤ 500,= (ook niet van de helft trouwens)quote:
Het was de helft, het waren nog guldens toenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere... al zou jr op z'n kop gaan staan... hij krijgt geen sportschoenen van ¤ 500,= (ook niet van de helft trouwens)
Nette schoenen is een ander verhaal.. zodra we zeker weten dat het bij maat 50 blijft![]()
quote:
Daarom had ik die opmerking over de helft er ook even bijgezetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was de helft, het waren nog guldens toen
Het kan wel mooi zijn vind ik maar ik begrijp niet hoe je zo lang op pumps van tien cm. kan lopen of zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
Nu heb je toch die clogs ofzo daar lijkt het op maar dan erger.. Maar dat is niet zo aangeslagen.
Waar ik nu de schrik om me hart van krijg is meiden met kniekousen en pumps .. AHHHAHAHAAAA
Ik zag er vandaag nog een![]()
Ik dus ook te jong?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wauw! gewoon te jong...![]()
![]()
(ik bedenk me dat mijn "vader" 16 jaar ouder dan ik een paar van zulke had...![]()
)
schoenen met hakken = zitschoenenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het kan wel mooi zijn vind ik maar ik begrijp niet hoe je zo lang op pumps van tien cm. kan lopen of zo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schoenen met hakken = zitschoenen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wist het gewoon! en Soury me maar afschepen met Gerts telefoonnummer...
![]()
![]()
nah, je had je mobiel toch uit staan..![]()
blijkbaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |