quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook gebruik van maken, als ik er gewoon in mn oudste en slechtst passende kleren bij ga zitten.... dan weet ze niet hoe snel ze me mee de stad in moet sleuren voor wat leuks![]()
Brianhaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm dat heeft me broer gedaan. Niet schrikken he, dan plaats ik um even. Dat haar!!!!!!!! Enne ik lag toen in het ziekenhuis voor me knie dus die mooie oranje muur is een ziekenhuis muur.
[afbeelding]
Heej dat moest ik ook.!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder smeerde suikerwater( gel moest nog worden uit gevonden) in mijn lange haar en draaide er dan met repen laken knotjes in en dan had ik de volgende dag krullen ... Sliep ook erg lekker![]()
Die waren echt erg ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
Nou nog een jeugdzonde dan
Ik had ook van die ultra dunne (cm of 3) leren stropdassen![]()
Voor wat zij leuk vind bedoel jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan er ook gebruik van maken, als ik er gewoon in mn oudste en slechtst passende kleren bij ga zitten.... dan weet ze niet hoe snel ze me mee de stad in moet sleuren voor wat leuks![]()
ow dat was ook hip ja...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
Nou nog een jeugdzonde dan
Ik had ook van die ultra dunne (cm of 3) leren stropdassen![]()
Jaquote:
Gifgroene broeken zijn tof!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
Ik heb ook een gifgroene broek gehad met een knaloranje blouse erop en dan een lichtgevend geel hempje eronder. Volgens mij ook blauwe gympen eronder !!!
Hahahaha zelf ik had ze sjemig ik lig bijna van me stoel van het lachenquote:
De mijne maakte altijd zulke bij me:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vader was dol op knicker bockersEn dan wilde mn moeder 2 vlechtjes bij me maken en die dan oprollen tot van die toetjes op mn oren.
![]()
Jaaaaaa die pluistrui herken ik!!!!!!! Zoiets had ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gifgroene broeken zijn tof!!
Ik had vroeger een gele broek en dan een blouseje erbij met allemaal fruit (kleur, kleur, kleur dus), gekleurd hemdje daaronder en dan van die rode schoenen maar ik weet niet meer hoe ze heten. Iets met Mac of zo... bleuh ik weet het niet meer, dikke platte schoenen als het ware, best wel lelijk
. Stevige stappers wel
.
En het allerergste! Ik droeg toen van die pluistruien. Zulks:
[afbeelding]
Maar dan groter en dichter en roze!
En natuurlijk deze fijne schoenen:
[afbeelding]
Alleen dan wit.
![]()
Tot een jaar of hmmmm 11 droeg ik alleen jongensklerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow dat was ook hip ja...![]()
en ik wilde dan graag zo'n grote gebreide trui die je dan als jurk droeg met een maillot eronder. mocht ik niet...![]()
Ik was toen 'Suikerspin' in de klasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaaa die pluistrui herken ik!!!!!!! Zoiets had ik ook![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, ik had op mijn 12de stekelhaar met een matje![]()
Tom girlquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot een jaar of hmmmm 11 droeg ik alleen jongenskleren![]()
Ik was met geen stok in een jurk te slaan, daar keken ze onder, op school.
Toen ik 5 was, op vakantie op Kreta met mams en oma, speelde ik 2 weken lang met een engels jongetje, David. De voorlaatste dag moest ik mn jurk aan van mn moeder. David zag ineens dat ik geen mannetje was en wilde niet meer met me spelen.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot een jaar of hmmmm 11 droeg ik alleen jongenskleren![]()
Ik was met geen stok in een jurk te slaan, daar keken ze onder, op school.
Toen ik 5 was, op vakantie op Kreta met mams en oma, speelde ik 2 weken lang met een engels jongetje, David. De voorlaatste dag moest ik mn jurk aan van mn moeder. David zag ineens dat ik geen mannetje was en wilde niet meer met me spelen.![]()
Wat dacht je van die broeken met van die olifantenpijpen!!!! Strak van boven en dan echt megawijd uitlopendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Tom girlWas ik ook .. Me moeder maakte me me girly maar ik speelde met me buurjongens .
![]()
zou ik dat gezien kunnen hebben qua dat ik op de RSG zat endezeau?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
En later 1 lange lok voor die ik zwart had geverft (ben behoorlijk blond)
Even over raar..... ik was gisteren bij de Hema en toen zag ik toch gewoon padded bh's in kindermaatjes......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jee wat erg...
mijn moeder wilde mij een spijkerrokje met hoge gympen aandoen op de lagere school. maar ja, niemand droeg dat, dus dat wilde ik persé niet.
snap tot de dag van vandaag nog niet waarom niet..![]()
Hee die waren laatste anders weer helemaal inquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Wat dacht je van die broeken met van die olifantenpijpen!!!! Strak van boven en dan echt megawijd uitlopend![]()
Ai wat is RSG?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou ik dat gezien kunnen hebben qua dat ik op de RSG zat endezeau?
wtf... voor bij je string ofzo...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Even over raar..... ik was gisteren bij de Hema en toen zag ik toch gewoon padded bh's in kindermaatjes......![]()
Whahahaha ben een punkie geweest en me haar pikzwart geverft . Moeders boos (laaiend meer) en tijdens het eten zei me vader heel droog gut wat word Anna donker he ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
En later 1 lange lok voor die ik zwart had geverft (ben behoorlijk blond)
Jiij hebt vast ook wel aan achteraf stomme rages meegedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
Wat moeten jullie onwijs voor paal hebben gestaan![]()
De hema en bh's is uberhaupt vaag. Rare maten, gekke kleurenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
Even over raar..... ik was gisteren bij de Hema en toen zag ik toch gewoon padded bh's in kindermaatjes......![]()
Rijks Scholen Gemeenschap, nu Stellingwerf college...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ai wat is RSG?
Ik zat op de WKS en fiestste altijd wel door je dorp
Het erge is ze zijn niet zonder te krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik loop altijd achter de rages aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
Jiij hebt vast ook wel aan achteraf stomme rages meegedaan![]()
Ik vond de kleurtjes grappig, maar ze waren zo verdomd klein.... bleken het gevulde bh'tjes te zijn..... maar echt voor kinderen onder de 10, zo te zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
De hema en bh's is uberhaupt vaag. Rare maten, gekke kleuren![]()
Jemig ... Had ik die maar in mijn tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond de kleurtjes grappig, maar ze waren zo verdomd klein.... bleken het gevulde bh'tjes te zijn..... maar echt voor kinderen onder de 10, zo te zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond de kleurtjes grappig, maar ze waren zo verdomd klein.... bleken het gevulde bh'tjes te zijn..... maar echt voor kinderen onder de 10, zo te zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oe en vanaf mijn 13de een kuif, een echt kuif met een bus haarlak. En zodra die kuif niet goed zat durfde ik het huis niet uit.. Helemaal touperen enzo... Wat een werk (korter wat ze daar in DGK doen trouwens) viel opzich dan wel weer mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahaha ben een punkie geweest en me haar pikzwart geverft . Moeders boos (laaiend meer) en tijdens het eten zei me vader heel droog gut wat word Anna donker he ?
Was ook geen pan btw
Kolere, bestaat dat?? Gatver, dat gaat wel erg verquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze waren toch echt voor heel jonge meisjes? Dat vind ik dus echt gewoon misdadig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan..![]()
heb er verder niet zo bij stil gestaan, maar nu je het zegt...![]()
Ik was in de brugklas de enige zonder bh: wat ben ik gepest de eerste maand zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Wat denk je van een Opa overhemd vol met buttons !!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |