penny shoes..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Die schoenen waar je dat kwartje tussen moest doen hoe heten die ook alweer ?
Was dat echt zo, ik dacht dat het mijn smoes was om geld los te krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roots waren hartstikke verantwoord juist...
Me hond hapte naar het vriendinnetje van me kid, dus ik wilde hem een tik geven, toen sloeg ik op zijn tand en nu is me vinger helemaal blauw en stijf.quote:
Jij bent natuurlijk ook net wat jonger dan wij hè... nog in de groei enzo... voor die pubers was het volgens mij alleen maar beter dan de bagger waar de gemiddelde puber op looptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder niet! En van gympies kreeg je slechte voeten.![]()
Gut meid ik heb door mijn x poten altijd van die aangepaste schoenen gehad en die waren niet hipquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh roots...... die wilde ik zoooooooo graag toen ik klein was....... en ik heb ze nooit gekregen.Ik moest altijd van die verantwoorde Renata's enzo.
auw..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Me hond hapte naar het vriendinnetje van me kid, dus ik wilde hem een tik geven, toen sloeg ik op zijn tand en nu is me vinger helemaal blauw en stijf.![]()
Klopt, ik was toen nog onder de 10, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook net wat jonger dan wij hè... nog in de groei enzo... voor die pubers was het volgens mij alleen maar beter dan de bagger waar de gemiddelde puber op loopt
Auwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Me hond hapte naar het vriendinnetje van me kid, dus ik wilde hem een tik geven, toen sloeg ik op zijn tand en nu is me vinger helemaal blauw en stijf.![]()
ik ook!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, ik was toen nog onder de 10, dat weet ik zeker.![]()
Neuhh doet echt verrot zeer. Hij is dik en stijf en blauw!!! Ik snap het niet hij heeft amper tanden in zijn bek en ik raak precies die tand die er nog zit.quote:
Hoooooo wacht...... we hebben niet alleen dezelfde moeder...... we waren gewoon hetzelfde kind?!quote:
en die punt schoenen ofwel puntjes ik had ze in zwart met wit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
Kickers
uhm... nee dat denk ik dan toch niet...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooo wacht...... we hebben niet alleen dezelfde moeder...... we waren gewoon hetzelfde kind?!![]()
Nee wel zwart en zit gestreepte kniekousenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
[..]
en die punt schoenen ofwel puntjes ik had ze in zwart met wit.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooo wacht...... we hebben niet alleen dezelfde moeder...... we waren gewoon hetzelfde kind?!![]()
Oeh, die heb ik ook nog gehad, dat was wel lagere school tijd..... maar wat waren dat stoere schoenen!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
Kickers
maar dat het vervolgens dik stijf en blauw wordt is gek.. is het open? kanje je vinger nog buigen? kan je de vinger nog aanraken zonder dat de pijn nog erger wordt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh doet echt verrot zeer. Hij is dik en stijf en blauw!!! Ik snap het niet hij heeft amper tanden in zijn bek en ik raak precies die tand die er nog zit.![]()
Ja met zo'n rood geleurd rondje in de zool... Super stoer .. Beetje bergschoenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook nog gehad, dat was wel lagere school tijd..... maar wat waren dat stoere schoenen!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel zwart en zit gestreepte kniekousenmet duck schoenen met zo'n bandje over je wreef
Oh godEn spijkerjurk
Kloptquote:
quote:
Nee het is niet open, buigen gaat nog maar niet helemaal en het rare is ik heb hem met me topje geraakt aan de binnenkant die is blauw en de buitenkant van me vinger onderaan doet echt verrot pijn die kan ik niet aanraken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar dat het vervolgens dik stijf en blauw wordt is gek.. is het open? kanje je vinger nog buigen? kan je de vinger nog aanraken zonder dat de pijn nog erger wordt?
Smells like Doe Maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
Ik heb ook een gifgroene broek gehad met een knaloranje blouse erop en dan een lichtgevend geel hempje eronder. Volgens mij ook blauwe gympen eronder !!!
Nog life gezien toen ze nog echt 30 jaar warenquote:
ik lig echt dubbel hier...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Wat ook cool was....... je had van die ribbroekjes met een wit dun streepje over de zijnaad. Paars was echt de beste.
OOK NOOIT GEKREGEN!
Ik had wel een spijkerbroek met een dun wit streepje over de zijnaad. Ja ik weet het ik was door en door verpest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
Wat ook cool was....... je had van die ribbroekjes met een wit dun streepje over de zijnaad. Paars was echt de beste.
OOK NOOIT GEKREGEN!
Mijn vader was dol op knicker bockersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik lig echt dubbel hier...![]()
ik had wel een paarse pofbroek met gesmockt bovenstuk met witte stipjes... ter compensatie![]()
Strenge oudersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
OOK NOOIT GEKREGEN!
Oh mijn god dat was in de bodywarmer tijd ... En laten we de beenwarmers niet vergeten. Pff ben blij dat die foto's niet digitaal ergens staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had wel een spijkerbroek met een dun wit streepje over de zijnaad. Ja ik weet het ik was door en door verpest.![]()
hmm m ernst janszquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog life gezien toen ze nog echt 30 jaar waren![]()
als het morgen nog zo is, ff naar laten kijken... ben geen arts, maar klinkt als "ontwricht" zal wel spier verrekt zijn. maar zoveel pijn lijkt me niet goed...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee het is niet open, buigen gaat nog maar niet helemaal en het rare is ik heb hem met me topje geraakt aan de binnenkant die is blauw en de buitenkant van me vinger onderaan doet echt verrot pijn die kan ik niet aanraken.
Eend...... mn moeder was gisteren hier en we gingen winkelen... Ik had een spijkerrokje aan, beetje shabby ding. Ga je je even omkleden, dan kunnen we zo gaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Strenge ouders
Koop gewoon nu alles retro
En dan ff op bezoek gaan bij je ouders
Ik heb ze nog op retour gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Nog life gezien toen ze nog echt 30 jaar waren![]()
Ja doe ik ook, hij is erg dik aan het worden nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het morgen nog zo is, ff naar laten kijken... ben geen arts, maar klinkt als "ontwricht" zal wel spier verrekt zijn. maar zoveel pijn lijkt me niet goed...
Hahahahaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Eend...... mn moeder was gisteren hier en we gingen winkelen... Ik had een spijkerrokje aan, beetje shabby ding. Ga je je even omkleden, dan kunnen we zo gaan!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
Eend...... mn moeder was gisteren hier en we gingen winkelen... Ik had een spijkerrokje aan, beetje shabby ding. Ga je je even omkleden, dan kunnen we zo gaan!![]()
Dat was dan wel weer een voordeel van onze tijd, geen digitale foto's.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh mijn god dat was in de bodywarmer tijd ... En laten we de beenwarmers niet vergeten. Pff ben blij dat die foto's niet digitaal ergens staan![]()
Oopsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Vond um al kinkie met die ring in zijn nekquote:
Scannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer een voordeel van onze tijd, geen digitale foto's.![]()
![]()
Ik kan er ook gebruik van maken, als ik er gewoon in mn oudste en slechtst passende kleren bij ga zitten.... dan weet ze niet hoe snel ze me mee de stad in moet sleuren voor wat leuksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |