Tis niet mooi en niet sexy... Kniekousen zijn een nono...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Het kan wel mooi zijn vind ik maar ik begrijp niet hoe je zo lang op pumps van tien cm. kan lopen of zo.
Kan je leuke geintjes mee uithalenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:28 schreef TherAngelina het volgende:
Wat jong, dit spel is spannendddddd: http://thephone.avro.nl.
leuk voor recepties. jammer dat mijn jongste ook uit de wagen is. was nog eens een leuk houvast voor kekke hakjes...quote:
wat denk je zelf...quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben dwars door de telefoon heen geslapen.![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis niet mooi en niet sexy... Kniekousen zijn een nono...![]()
bai ian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:38 schreef Sebasser het volgende:
hai ian
gewoon zeggen dat na half 11 het dubbele avondtarief ingaat. dan zijn ze zo weg..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan Leandra even op mijn account inloggen en even in mijn naam baggeren?
Die rodthollanders blijven zitten zuipen
Zit je hier mijn kwaliteitspost als mogelijke kwaliteitsbagger te kwalificeren??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan Leandra even op mijn account inloggen en even in mijn naam baggeren?
Die rodthollanders blijven zitten zuipen
Nee, ik ga er ook vanuit dat het je veel moeite zal kosten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je hier mijn kwaliteitspost als mogelijke kwaliteitsbagger te kwalificeren??![]()
Ik denk niet dat ze nog doorhebben wat ik zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat na half 11 het dubbele avondtarief ingaat. dan zijn ze zo weg..![]()
Jááááá!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je leuke geintjes mee uithalen
Ergens een telefoon neerleggen en vragen of ze 50 duizend willen winnen....
En ze dan een bank laten beroven ofzo![]()
hebben ze wel door dat je nu wegbent?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog doorhebben wat ik zeg![]()
Ja thera tis geen pan, maar de lolita look is inquote:
nou...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis niet mooi en niet sexy... Kniekousen zijn een nono...![]()
Kun je niet iemand nemen die gewend is zulke zaken te posten??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook vanuit dat het je veel moeite zal kosten.
Ik geef je de volgende hints voor het samenstellen van Ian posts:Bier Tieten Tyfus Goftedomme
Dat zijn kousen sukkel en erg mooi en sexy... We hebben het over die dingen maar dan onder de kniequote:
Ik heb het nog niet helemaal onder de kniequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn kousen sukkel en erg mooi en sexy... We hebben het over die dingen maar dan onder de knie![]()
uh, dit zijn toch laarzen, geen kniekousen..quote:
True truequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja thera tis geen pan, maar de lolita look is in... En als ik sommige meiden met kniekousen zie dan krijg ik jeugdtrauma's
![]()
Pfff wat een gezeik nietwaar. ALs je er een ziet dan weet je wat ik bedoel.quote:
die schoenen..quote:
Weet ik het, ik google maar watquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uh, dit zijn toch laarzen, geen kniekauzen..![]()
Jaaaaaa dat is ut ...quote:
Ik had al ge-edit dat ik het nog niet helemaal onder de knie hadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff wat een gezeik nietwaar. ALs je er een ziet dan weet je wat ik bedoel.
liefeendt wil je even die hele lelijke taalfout in je quote verbeterenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik het, ik google maar wat
www.tutti-passi.com/shop/images/kousen_vetersluiting.jpg
WB dearquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
Jeetje ik heb alles gemist, rootssssssss die kleur had ik ook. enne het zijn geen clogs, maar Crocs, stervensduur, zien er niet uit, maar ze lopen lekker aldus mijn jongste.
Goedenavond allemaal trouwens![]()
enne Leandra je had het goed, ben net klaar met factureren![]()
quote:
Zo beter?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
liefeendt wil je even die hele lelijke taalfout in je quote verbeteren![]()
![]()
wat ben je toch een skatjequote:
Oh roots...... die wilde ik zoooooooo graag toen ik klein was....... en ik heb ze nooit gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
Jeetje ik heb alles gemist, rootssssssss die kleur had ik ook. enne het zijn geen clogs, maar Crocs, stervensduur, zien er niet uit, maar ze lopen lekker aldus mijn jongste.
Goedenavond allemaal trouwens![]()
enne leandra je had het goed, ben net klaar met factureren![]()
ik ook..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh roots...... die wilde ik zoooooooo graag toen ik klein was....... en ik heb ze nooit gekregen.Ik moest altijd van die verantwoorde Renata's enzo.
Roots waren hartstikke verantwoord juist...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh roots...... die wilde ik zoooooooo graag toen ik klein was....... en ik heb ze nooit gekregen.Ik moest altijd van die verantwoorde Renata's enzo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Ik heb auuuuu
Volgens mijn moeder niet! En van gympies kreeg je slechte voeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roots waren hartstikke verantwoord juist...
Die schoenen waar je dat kwartje tussen moest doen hoe heten die ook alweer ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde moeder?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder niet! En van gympies kreeg je slechte voeten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |