quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.![]()
![]()
[..]
Buttons .... Breek me de bek niet open ik had er een met " I'am Gay Okee" terwijl ik niet eens wist wat het betekende.![]()
![]()
[..]
![]()
Tis toch wel "vrolijk" tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
wie over Soury's blunder heen kan komen.... spreek
Je moet de lampen ook niet losdraaien mutz... gewoon met het knopje uitzetten... of de stekker er uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
U dient de infrarood lamp elke 20 minutenen een kwartier te laten afkoelen anders worden lamp en apparaat te heet.
Ik verbrand na 5 minuten me poten al dat kut ding![]()
Heel ergquote:
Het stomste wat ik me herinner: Ik was 7 of 8 en ik zat echt op een dorpsschool, 8 kinderen in de klas. 1 jongetje was niet helemaal jofel en die werd wel eens geplaagd. Dan gingen ze op het schoolplein zingen: Meisje doe je benen wijd, Ronald moet zijn sperma kwijt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
wie over Soury's blunder heen kan komen.... spreek
Whehe, auwts.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het stomste wat ik me herinner: Ik was 7 of 8 en ik zat echt op een dorpsschool, 8 kinderen in de klas. 1 jongetjes was niet helemaal jofel en die werd wel eens geplaagd. Dan gingen ze op het schoolplein zingen: Meisje doe je benen wijd, Ronald moet zijn sperma kwijt.
Een stuk of 10 kinderen stonden dat te zingen..... en niet 1 wist wat er nu eigenlijk gezegd werd.![]()
Meestal zijn het juist de niet jofele kinderen die plagenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het stomste wat ik me herinner: Ik was 7 of 8 en ik zat echt op een dorpsschool, 8 kinderen in de klas. 1 jongetjes was niet helemaal jofel en die werd wel eens geplaagd. Dan gingen ze op het schoolplein zingen: Meisje doe je benen wijd, Ronald moet zijn sperma kwijt.
Een stuk of 10 kinderen stonden dat te zingen..... en niet 1 wist wat er nu eigenlijk gezegd werd.![]()
Ik wilde alleen de lamp iets bijdraaien, ben heus niet zo suf hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Je moet de lampen ook niet losdraaien mutz... gewoon met het knopje uitzetten... of de stekker er uit
Achteraf natuurlijk ook supersneu, maar eigenlijk werd er niet gepest op die school. Op latere scholen was dat echt een crime.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal zijn het juist de niet jofele kinderen die plagen
Hahahaha Ja dat herken ik . Ik zei tegen een jongen LUL en die zei "trek eraan dan krijg je spul' Ook niet snappenDat was al twee jaar geleden hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Trusten kloon!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, het was me een waar genoegen. ik ga nu maar eens naar mijn lekkere bedje.. ben een beetje moe-ig om met mijn jongste te spreken...![]()
Nope... beter dan een half uur voor zo'n hoogtezon zitten met je kop.... Als je nieuw vel wil moet je het doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de lamp iets bijdraaien, ben heus niet zo suf hoor![]()
Twas leuk truste meis..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, het was me een waar genoegen. ik ga nu maar eens naar mijn lekkere bedje.. ben een beetje moe-ig om met mijn jongste te spreken...![]()
Hmm ik had eens ruzie met een buurjongentje en die sloeg toen met zo hark geval tegen me kin moest gelijk gehecht worden. Toen was ik 5 of 6 ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef uniekhoorn het volgende:
In klas 5 (is nu groep 7 toch?) werd in bij "handenarbeid" gepest door een jongetje... Ik pakte een plank en daar wou ik hem mee slaan, deed ik ook maar daar zat een spijker dwars doorheen geslagen... Beetje bloedend been had hij. Nooit meer gepest trouwens
Ik probeer gewoon een alternatieve therapie tegen oorpijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nope... beter dan een half uur voor zo'n hoogtezon zitten met je kop.... Als je nieuw vel wil moet je het doen
Juf geslagen jeetjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
Ik was 6 en toen sloeg ik de juf. Ik was zonder jas naar buiten gerend en in het klimrek geklomen. De juf haalde me er weer uit en ik was het er niet mee eens.![]()
Ik weigerde ook nog sorry te zeggen. Pas toen me vader boos werd (ahj) heb ik sorry gezegt. Maar ik geloof nooit dat ik dat erg meendequote:
Oewwiwieieieieiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
hallo, nou disana beequeen petra kom er maar in BITCHFIGHT !!!
Truste Buurvrouwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oewwiwieieieieie
Vertel is er herrie in de cos![]()
Truste buufquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier verder dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oewwiwieieieieie
Gewoon azijn pisserijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
Oewwiwieieieieie
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Disana,
En ik vroeg of je ongesteld bent omdat je vanmiddag al over Ravvi viel en daarna ook nog ff IAN erbij haalde. Als je een kl*te bui hebt post dan gewoon niet, maar ga geen mensen lopen afkraken.
Ja sorry hoor, maar ik kan hier niet tegen. Gebeurt niet vaak dat ik uit me vel springt en dit soort opmerkingen maak, maar ik vond het vanmiddag al onrechtvaardig tegen ravvi en nu tegen BQ.quote:
Je snapt toch wel waarom ik maar gewoon wegblijf uit de COS. Ik wil niet besmet worden met het DOS-virus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Disana,
Iedereen geeft zijn of haar inzicht op de streams en als het dan niet klopt wordt het meestal verbeterd, BQ heeft altijd goede commentaren en meestal bij het rechte eind, nu maakt ze vandaag 2 x een foutje en daar val je over. Waar ik zo godvergeten moe van wordt is dat er mensen zijn die heel snel een COS openen en het verrotten een goeie OP erbij te zetten, maar het afdoen met 2 of 3 regeltjes. Daar zou je over moeten vallen.
En ik vroeg of je ongesteld bent omdat je vanmiddag al over Ravvi viel en daarna ook nog ff IAN erbij haalde. Als je een kl*te bui hebt post dan gewoon niet, maar ga geen mensen lopen afkraken.
He shit jammerquote:
Niet zo boos kijken de zon schijnt in chinaquote:
Maar hier ben je meer dan welkomquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je snapt toch wel waarom ik maar gewoon wegblijf uit de COS. Ik wil niet besmet worden met het DOS-virus.
3quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom ik maar gewoon wegblijf uit de COS. Ik wil niet besmet worden met het DOS-virus.
Dan weet je nu waarom ...... Het is alleen maar gezeik en gezeur in de COS.quote:
dos ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |