quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef demins het volgende:
"Mannelijk"
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/ScreenShot120.jpg]afbeelding][/url]
Ja ik zou haar ook wel eens in een spijkerbroek willen zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef Liess het volgende:
Lieke is leuk gewoon met een spijkerbroek.
Oprotten met die jurkjes.
Tuurlijk doet Dennis niks, maar Nadia is zo wel waar ze wil zijn.. onder de lakens bij Brianquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Overigens: vanavond gaan de 'snode plannen van Nadia & Amanda' door. Zei gaan samen met Brian in bed , onder de dekens liggen en kreunen , ze willen zo Dennis sarren , zal het ze lukken? Het zal me niet verbazen als het Dennis NIKS doet.![]()
Ik vind Amanda sowieso wel leuk hoor, maar vooral der uiterlijk idd... zeer geil.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik zou haar ook wel eens in een spijkerbroek willen zien.
maar goed, jij vind Amanda leuk![]()
![]()
Maar misschien (hoop ik) val je alleen op haar lichaam? (wel ongewassen)
![]()
Hoe dom van Amanda en Brian, daar kan alleen maar ellende van komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk doet Dennis niks, maar Nadia is zo wel waar ze wil zijn.. onder de lakens bij Brian
Nou, ik vraag me af hoe die gasten daar ruiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik zou haar ook wel eens in een spijkerbroek willen zien.
maar goed, jij vind Amanda leuk![]()
![]()
Maar misschien (hoop ik) val je alleen op haar lichaam? (wel ongewassen)
![]()
Doe ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Kunnen de foto's uit Ravii z'n OP hier ook ff geplaatst worden??
Hoezo? Ik heb nog steeds geen leven hoor.quote:Zojuist is er een taart binnen gekomen van fans van Nowlive. Ineens zijn 'de 6' enthousiast en Natasia heeft 'ineens' respect voor streamers.![]()
Terug naar mijnequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe ik.
Zie nu dat deze idd erg vroeg geopend was. Aan de nummers was dat niet af te zien, deze is maar twee lager. Heel weinig topics geopend op FOK!, in een kwartier tijd.![]()
volgens Nadia zijn zij jouw / ons levenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog steeds geen leven hoor.
Ravii... niet gaan lopen fucken, hij was idd een beetje vroeg maar de topicnummers scheelden maar 2.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Ravii het volgende:
Deze was niet eerder
Deze was te vroeg
kan ik net zo goed een topic gaan maken voor deel 2094
Dat is een pertinente leugen. Lieke staat 2x per dag onder de douche, ze zeggen dat om te sarren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af hoe die gasten daar ruiken.
Over Amanda word wel eens gezegd dat ze stinkt, over Lieke wordt het gezegd..........
he gatver, was nou juist zo blij dat zij niet meedeed met al dat nepgedoequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef Marrije het volgende:
Wat zonde, die opvul bh van Lieke.
Ohja want jij weet hoe sterke lichaamsgeur Lieke heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een pertinente leugen. Lieke staat 2x per dag onder de douche, ze zeggen dat om te sarren.
Ik wist niet dat die al geopend wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ravii... niet gaan lopen fucken, hij was idd een beetje vroeg maar de topicnummers scheelden maar 2.
Soms loopt een COS zo hard dat het wel kan zo vroeg een COS te openen, het is iig not done er nog 1 te openen als je weet dat er al 1 geopend is, en het is helemaal not done de OP uit die (iets te vroeg) geopende COS dan over te nemen...
Je bent een lekker kutnewbiepubertjemaar dat kan gewoon niet
Les 1 dan: bij "nieuwe topics" eerst ff checken of een ander al een nieuwe COS geopend heeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die al geopend was
en ik heb ze 'credits' erbij gezet.
en de TS vond het ook tof zo![]()
Dat vroeg ze serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Nadia: heb ik hele erge hangtietjes zo?
Die verkleinwoordjes! Daar zou een verbod op moeten komen.
moet je ongesteld wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Liess het volgende:
Zeik niet zo over die COS.
ik was Imho toch tering snel met die topic dus niemand kon hem eerderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Les 1 dan: bij "nieuwe topics" eerst ff checken of een ander al een nieuwe COS geopend heeft![]()
iK Was al gestopt hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Liess het volgende:
Zeik niet zo over die COS.
Lieke en Huub zijn ook de enige in dat huis die hun handen wassen als zij naat het toilet zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een pertinente leugen. Lieke staat 2x per dag onder de douche, ze zeggen dat om te sarren.
Die vragen ook trouwens, altijd vragen en dan maar hopen dat een ander haar verteld dat het allemaal wel meevalt, terwijl zelfs Stevie Wonder ziet dat ze op haar buik hangenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Ja, serieus! Ik maak geen grappen over hangtietjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat vroeg ze serieus?
Heeft dat kind wel eens in de spiegel gekeken?
Ja, en natas riep toen : ja ze hangen op je knieen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Dat vind ik dan wel weer leuk, gewoon die stomme meidenpraat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek tussen de ''dames'' gaat al een half uur over tieten en cupmaten.![]()
Oh je was me net voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek tussen de ''dames'' gaat al een half uur over tieten en cupmaten.![]()
Eigenlijk ligt dat allemaal aan Nadia haar B-cupje en daar blijft ze maar over doorvragen, 'Dusss jullie vinden dat ik geen B cup heb? Maar wat voor cup heb ik dan? Hoe kan dat dan? Ik heb echt een B cup! Nou, ik was bij de hunkemoller...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
weet je dat ik dat gisteren pas besefte. Dat je haar leuk vond. Zo stom van mij. Ik had beter moeten weten. (SL)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind Amanda sowieso wel leuk hoor, maar vooral der uiterlijk idd... zeer geil.
Ik hoop niet dat je daarvoor naaar en psycholoog moetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:22 schreef DrsH het volgende:
Even voor de afwisseling ik heb een A cup
Nou ja, klaarkomen was wat overdreven maar ik vind Amanda serieus echt een heel lekker wijfquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef itsme het volgende:
[..]
weet je dat ik dat gisteren pas besefte. Dat je haar leuk vond. Zo stom van mij. Ik had beter moeten weten. (SL)![]()
Ik las je opmerking dat je welk klaar kon komen op die foto van amanda met haar blote achterste uitdagend naar de camera.. Ik kan dat toch wel begrijpen.![]()
Dat is het enige wat uit haar mond komt, dus dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk, gewoon die stomme meidenpraat.Denk dat Amanda dat ook erg gemist heeft al die tijd.
ach, er zijn procentueel maar weinig mannen met meer dan een a cupquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daarvoor naaar en psycholoog moet![]()
Oh Oopsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou ja, klaarkomen was wat overdreven maar ik vind Amanda serieus echt een heel lekker wijf
Godzijdank ben ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Oh Oops![]()
![]()
![]()
Maar ik kan me voorstellen dat die foto wel geil was idd. (voor mannen en vrouwen)
tis een winnaar hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Meganog het volgende:
Dennis voert patience terror uit op de PC.
foto? waar? gemistquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Oh Oops![]()
![]()
![]()
Maar ik kan me voorstellen dat die foto wel geil was idd. (voor mannen en vrouwen)
Als hij internet heeft werkt hij aan zn log. Of hij schrijft brieven van 18 kantjes naar Cora.......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef Ravii het volgende:
Weet iemand wat jaap op ze PC eigenlijk doet?
aandachtjunk Nadiaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft een broodje klaargemaakt met 2 plakjes kipfilet (?) en wat sla. Ze moet het van Carlos opeten, zegt ze.
't Best een groot broodje; kijken hoe ver ze komt![]()
i ja ze weet het en is erg blij dat haar haar nog gedaan is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Zo ff de cossen doorgespit. Maar zit met paar onduidelijkheden
1. Weet Amanda al dat DOB niet meer komt en zo ja hoe was haar reaktie.
2. Weten Natas en Jaap al dat ze niet naar de disco gaan.
3. Hoe reageerde ze op de ijstaart van NOWLIVE
4. Hebben Amanda, Nadia en Brian sex gehad, of is Nadia gewoon bij Dennis in bed gestapt.
5. Heeft Palma al excuses over het Silvia gebeuren aangeboden ?
1 Opes, ja dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Zo ff de cossen doorgespit. Maar zit met paar onduidelijkheden
1. Weet Amanda al dat DOB niet meer komt en zo ja hoe was haar reaktie.
2. Weten Natas en Jaap al dat ze niet naar de disco gaan.
3. Hoe reageerde ze op de ijstaart van NOWLIVE
4. Hebben Amanda, Nadia en Brian sex gehad, of is Nadia gewoon bij Dennis in bed gestapt.
5. Heeft Palma al excuses over het Silvia gebeuren aangeboden ?
Sorry Ik heb geen idee waar die zit. In een van de cossen van gisteren. Anders had ik wel gezocht voor je.quote:
in dat geval hoor ik graag bij een meerderheidquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
denk eerder dat het een uitzondering is als je er wel geil van wordt![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef blomst het volgende:
[..]
i ja ze weet het en is erg blij dat haar haar nog gedaan is.
2 nee
4, gaat vanavond alsof,gebeuren las ik in een cos
5, volgens mij niet.
Thx allemaal voor jullie antwoorden!!! Jullie zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef Ravii het volgende:
@ petraa
3. Ze vonden hem zeker vet. ( huub en lieke) de rest had gewoon honger. en/of waren jaloers
Nou, dat hoop ik ook, zie ik eindelijk mn vrienidnnetje weer op slquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry Ik heb geen idee waar die zit. In een van de cossen van gisteren. Anders had ik wel gezocht voor je.
(Liess, Ik hoop me binnenkort weer wat beter te voelen, nieuwe meds)
Zal wel schrikken worden voor d'r als ze vanavond ineens onaangekondigd de kinderhand van Brian in d'r reet heeft zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
Huub over Dennis tegen Nadia: Is ie altijd zo snel klaar. Nadia zegt dat ze hem zit te teasen, dat ze iets probeert op te bouwen.
Raaaaare ideeen over seks.
Brian: Ik lust geen kabeljauwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af hoe die gasten daar ruiken.
Over Amanda word wel eens gezegd dat ze stinkt, over Lieke wordt het gezegd..........
pff die is echt dik geworden .. nu heeft ze een nog groter waterhoofdquote:
Natasia gaat helemaal niet weg, ze wil een afscheidsfeest in september dus stel je feestje maar uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef miesy het volgende:
dus natassia gaat vanmiddag naar huis??
waarom word daar in the villla geen groot drama of op z'n mist wat ophef over gemaakt?
en op talpa site geen woord erover?
![]()
hopelijk word het vanmiddag officieel, heb ik weer reden om een feestje te vieren!
maarja...het zal wel weer niet.
Het zijn maatpakken en Dennix was er toen nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn die kleren voor en waarom wordt Dennis niet geroepen?
ik geloof hier ook niks meer van jongens!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef miesy het volgende:
dus natassia gaat vanmiddag naar huis??
waarom word daar in the villla geen groot drama of op z'n mist wat ophef over gemaakt?
en op talpa site geen woord erover?
![]()
hopelijk word het vanmiddag officieel, heb ik weer reden om een feestje te vieren!
maarja...het zal wel weer niet.
Wist ik alquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx allemaal voor jullie antwoorden!!! Jullie zijn![]()
als dat zo is dan vind ik wel weer een andere reden voor een feestje...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Natasia gaat helemaal niet weg, ze wil een afscheidsfeest in september dus stel je feestje maar uit![]()
Schokkend en Brian heeft net zo'n pak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Meganog het volgende:
Die ene pakkenman heeft een lichtblauw pak van Hans Textiel aangetrokken.
Dat pak vind ik niet echt een visitekaartjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Meganog het volgende:
Die ene pakkenman heeft een lichtblauw pak van Hans Textiel aangetrokken.
ahhhhhhhhh nee he????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Natasia gaat helemaal niet weg, ze wil een afscheidsfeest in september dus stel je feestje maar uit![]()
Lichtblauwe pakken bij normale mensen is eeeeeeew!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schokkend en Brian heeft net zo'n pak.
Dennis was er nog niet toen de pakken werden aangemeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn die kleren voor en waarom wordt Dennis niet geroepen?
FILMKUS = DKG HOAXquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Een originele filmkus, net onder de mond.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nada begint verslaafd te raken aan de kusjes van Dennix.
Het is net een clown.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
O mijn god, precies wat ik al dacht toen ze hem die stof aansmeerden: dat pak van Brian![]()
Ik vind dat pak trouwens wel goed bij hem staan hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:
Weet Jaap niet dat donker slank afkleedt?
Dat Jaap het niet weet soit, maar als maatpakkenmeneer, holy moses.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:
Weet Jaap niet dat donker slank afkleedt?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik ook, zie ik eindelijk mn vrienidnnetje weer op sl
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh nee he????![]()
![]()
![]()
zit ik hier met mn net gehaalde biertjes,helemaal klaar voor het grote vertrek![]()
Ik heb het idee, dat ze Dennis erin willen luizen, vannacht het gesprek van Dennis met Jaap ook. Ik heb echt het gevoel dat Dennis de pispaal moet gaan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraagje. Waarom willen ze die actie dan doen? Dus net doen alsof Nadis seks heeft met Brian? Dennix is toch hun vriendje?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Jaap het niet weet soit, maar als maatpakkenmeneer, holy moses.
Kom op wijffie. verman je. je zit binnen (weet je nog de uitleg van gisteren)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Liess het volgende:
Ik wil roken maar geen zin om naar beneden te lopen want het regent en onweert
Doe als huub.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Liess het volgende:
Ik wil roken maar geen zin om naar beneden te lopen want het regent en onweert
Ja maar k moet naar buitenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Kom op wijffie. verman je. je zit binnen (weet je nog de uitleg van gisteren)![]()
sorry dat ik zo erg offtopic ben.
(zit namelijk de Tour te kijken)![]()
Oke Ik denk dat ik dus toch moet gaan bijlezen (lees zoeken in de cossen van vannacht)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat ze Dennis erin willen luizen, vannacht het gesprek van Dennis met Jaap ook. Ik heb echt het gevoel dat Dennis de pispaal moet gaan worden.
Oke. shit. Maar zonder roken is ook kutjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar k moet naar buiten
zit op kantoor hè.
Dat was toch een afspraak tussen Dennis, Nadia en Jaap om Brian gek te maken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat ze Dennis erin willen luizen, vannacht het gesprek van Dennis met Jaap ook. Ik heb echt het gevoel dat Dennis de pispaal moet gaan worden.
Ik snap het ook niet, er stonden zelfs artikelen in het Brabants Dagblad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef SiRojK het volgende:
Die gast was toch failliet?
Deze:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke Ik denk dat ik dus toch moet gaan bijlezen (lees zoeken in de cossen van vannacht)
Dank je poepie.![]()
als je de betreffende posts heb gevonden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke Ik denk dat ik dus toch moet gaan bijlezen (lees zoeken in de cossen van vannacht)
Dank je poepie.![]()
Dank je!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze:![]()
[COS #2090] Complot in aanmaak!
En de laatste blz. van die ervoor
Dat zou wel een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt zo wel licht mongoloide
[afbeelding]
Die man stond nog uit te leggen dat maar zo'n 3% van z'n clientele iets meer aandurft; volgens mij wilde hij gewoon een slecht verkoopbaar stofje kwijt.quote:
Dat denk ik wel vakerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt zo wel licht mongoloide
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |