OK, laatste keer dan,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef flubberdewups het volgende:
Ze hebben toch VIER streams? Waarom niet eentje op ruziende H & L???
Oeh, Mac OS X. Wil ik ook, maar ik heb een cheape P4 met 1GB ram.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
dees is speciaal voor Yollie:
[afbeelding]
(maar nu moet ik weer ontopic, anders wordt allerliefste Day boos)
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
verzin wat anders.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,
maar die heb ik tot aan de dag van vandaag nog niet gezien dus ik hou het bij een dagelijks
kaartje namens Fok!
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wilquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit Jaap Dennis ontzetttend te backstabben.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit Jaap Dennis ontzetttend te backstabben.
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,
maar die heb ik tot aan de dag van vandaag nog niet gezien dus ik hou het bij een dagelijks
kaartje namens Fok!
Echt niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Visual het volgende:
[..]
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wil
Zet mijn naam er ook maar bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.
Als tegenprestatie zal ik Denniks een envelop sturen met antrax erin.
En dan afzender dgk_fan.
Nee hoor hij is dennis gigantisch aan het naaien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Visual het volgende:
[..]
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wil
Geen onvertogen woord uit mijn klavier betreffende mijn overburen, integendeel want ik heb kort geleden nog mijn liefde aan Desii betuigd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Reservebelgenen daar is niks mis mee
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
kaartje namens Fok!
Zet mijn naam er ook maar bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.
Als tegenprestatie zal ik Denniks een envelop sturen met antrax erin.
En dan afzender dgk_fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |