Ik hou het exact 3:34 minuten vol, daarna moet ze van mijn nek af. Er zijn echter lichaamsdelen waar ik het wel wat langer kan hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou jij 24uur per dag zonder irritatie met je vrouw/man op je nek willen/kunnen zitten ?
Op aanvraag kan ik het pm'enquote:
Trustequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:59 schreef patist het volgende:
[..]
die ruzies bonden alleen maar
ik ga slapen.... het was kort maar gezellig! groetjes mensen !
HEIL FOK!![]()
Even wat gewijzigdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Lellebel had een relatie toen ze de kooi inging en in no time lag ze bij rat Brian in bed.
Doe maar naar het emailadres van Dusnixquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Op aanvraag kan ik het pm'envan a tot z
Dat zei ze over Huub ook maar haar poentje was nog nooit zo nat geworden door de tong van huub die in haar schede gleed en met zijn tong haar op haar clit spelde "ik lik je voor het spel". Zelfs de hik kon niet voorkomen dat Amanda bijna uitgleed over haar eigen punani en de brandweer moest komen om het sap weg te pompen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:59 schreef ScofieldM het volgende:
Het is wel duidelijk hoe Amanda denkt over dusnix![]()
![]()
Ze zegt net tegen Brian dat ze niks met die kneusnix wil![]()
Je mag gerust wijzigen, maar dan jij ook niet meer doen he!!! Want Lieke heet Liekequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:01 schreef Day het volgende:
Hey!
Terug naar Huub en Lieke, NU!
Dat gezeik van Dennis kennen we nu wel!
j wtf ze gaan zeker dingen zeggen die we niet mogen horen over achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:03 schreef flubberdewups het volgende:
Hey ik wil ruzie zien tussen Huub en Lieke!![]()
huub heeft veel vervelende dingetjes waar dit er 1 van is. toch is hij vergeleken bij die zwakbegaafden (op lieke na) by far de 'normaalste' en leukste, vind ik dan he...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan dat angstige manipulatieve controle freakje niet.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
En ja hoor bij vol zijn ze weer aan het schrijven naar de powerboat huppeldepup
neen, ik weet niet precies waar het mannetje vandaan komt. ik bedenk me net dat hij ontbald is trouwensquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian roept zich nu uit tot de nieuwe Messiah!
Die huisvrouwtjes weerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
dees is speciaal voor Yollie:
[afbeelding]
(maar nu moet ik weer ontopic, anders wordt allerliefste Day boos)
Ze slaan daar wel een beetje door zeg. Als ze nou eens naar de eigenaar van dat arme paard zouden schrijven zou het wat nuttiger zijn...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
Hoeveel honden en katten heb je dan? Hoeveel flessen whisky je hebt hoef ik niet te weten hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zit veilig achter mn pc met mn whisky en mn honden en katten![]()
HIj gaat proberen binnen één uur klaar te komen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef dgk_fan het volgende:
Je hoort het van Jaap: DENNIS HEEFT SNODE PLANNEN VOOR VANACHT !!
dat meen je niet.... gunnen ze het Lieke niet dan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
Hij is leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat zei ze over Huub ook maar haar poentje was nog nooit zo nat geworden door de tong van huub die in haar schede gleed en met zijn tong haar op haar clit spelde "ik lik je voor het spel". Zelfs de hik kon niet voorkomen dat Amanda bijna uitgleed over haar eigen punani en de brandweer moest komen om het sap weg te pompen.
Denk na Brian!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
dat meen je niet.... gunnen ze het Lieke niet dan..
Ah, dat is zielig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
neen, ik weet niet precies waar het mannetje vandaan komt. ik bedenk me net dat hij ontbald is trouwensz'n pluffie werd veul te groot. hij is al 13 (6 juli groot feest gehad) en hij kampt met hartproblemen
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over huisvrouwtjes, is toevallig wel m'n doelgroep.
Maak je geen zorgen.......is vast al gedaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze slaan daar wel een beetje door zeg. Als ze nou eens naar de eigenaar van dat arme paard zouden schrijven zou het wat nuttiger zijn...
Vervelend, mijn reutje is net 3 weken doodquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
neen, ik weet niet precies waar het mannetje vandaan komt. ik bedenk me net dat hij ontbalt is trouwensz'n pluffie werd veul te groot. hij is al 13 (6 juli groot feest gehad) en hij kampt met hartproblemen
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian roept zich nu uit tot de nieuwe Messiah!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:47 schreef FdW het volgende:
Die van de overkant benne toch anders, benne eigenlijk meer Belgen![]()
![]()
Ze hebben achter ook NOVA gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef flubberdewups het volgende:
Ze hebben toch VIER streams? Waarom niet eentje op ruziende H & L???
Dennis en Jaap zitten vol plannen om vanaf nu de stemmingen te gaan bepalen,is natuurlijk niet nodig er komen straks geen stemmingen meer als al die bedrijven af gaan zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
Als je denkt dat je leuk bent, nou dan haal ik je uit je droom DAT BEN JE NIET. Het wordt zelfs saai en eentonig, verzin wat anders.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef dgk_fan het volgende:
Zo! Ik heb mijn kaartje voor vanavond klaar (hoop dat ze zaterdags post in de
kooi krijgen)
[afbeelding]
Praat voor jezelf in plaats van "FOK" loves youquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef dgk_fan het volgende:
Zo! Ik heb mijn kaartje voor vanavond klaar (hoop dat ze zaterdags post in de
kooi krijgen)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |