http://dgk.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
Eh, de nowlive-streams bufferen continue. Iemand een ander adresje?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
Nou zo erg is het ook niet,al ben ik het wel met je eens dat Huub weinig fout kan doen bij velen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is een stiekemerd, een over het paard geworpen egocentrische dwergmarmot.![]()
Onbegrijpelijk dat er nog zoveel libelles, margrietjes en boeketjes op dat ventje stemmen.![]()
![]()
![]()
was show voor leuke tv-momenten, die gehele stemming was een Hoaxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:12 schreef Yollie het volgende:
Ik dacht dat Huub een gesprek met Lieke zou hebben, maar ik zie ze nu gezellig keuvelen (ook best).
Amanda's moeder is dezelfde mening toegedaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
Veel dommer dan Amanda worden ze niet gemaakt, volgens mij![]()
BB stream doet het goed.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
De HiDiHoi streams?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
En hij gaat alleen nog maar meer omhoogquote:
http://dgk.servehttp.comquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
onmogelijk, hecht die kutpsycholoog dan helemaal geen waarde aan iets als beroepsethiek? wat een totale AFGANGquote:
Daar zit ook wel wat in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda's moeder is dezelfde mening toegedaan!
Quote van Amanda wat haar moeder over haar dochter zegt: Je bent te dom om te leven.
Ik geloof niet dat Huubje een beter karakter heeft dan Brian, maar die is wel geschifter en komt uit een minder milieu.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Nou zo erg is het ook niet,al ben ik het wel met je eens dat Huub weinig fout kan doen bij velen.
Hij is zoals iedereen ook maar een mens met goede en slechte kanten.Ik heb ook 1000 keer liever Huub dan een Brian,Dennis,Natasia,Amanda of Nadia bij wie ik maar weing of geen goede kanten kan ontdekken.
Ehmm, iedere dag lekker uitslapen tot 9 uurquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
Veel dommer dan Amanda worden ze niet gemaakt, volgens mij![]()
Nog welquote:
Rustig maar, schat!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
onmogelijk, hecht die kutpsycholoog dan helemaal geen waarde aan iets als beroepsethiek? wat een totale AFGANG
En dan valt me net nog iets op. Het tien.tv gouden kooi forum laat geen reacties meer toe op die rampzalig slechte verslagen van de redactie, de plek bij uitstek om ongenoegen over de gang van zaken in DGK aan te halen. GVD ik ben pislink
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIENAVOND !! Is mijn kaart voor Dennis namens heel Fok! aangekomen dat iemand weet ??
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIENAVOND !! Is mijn kaart voor Dennis namens heel Fok! aangekomen dat iemand weet ??
Heb jij dan wel verstand van beroepsethiek? En jij weet na één uur dat het een kutpsycholoog is? Ik heb haar niets fouts horen vertellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
onmogelijk, hecht die kutpsycholoog dan helemaal geen waarde aan iets als beroepsethiek? wat een totale AFGANG
En dan valt me net nog iets op. Het tien.tv gouden kooi forum laat geen reacties meer toe op die rampzalig slechte verslagen van de redactie, de plek bij uitstek om ongenoegen over de gang van zaken in DGK aan te halen. GVD ik ben pislink
Laten we met z'n alleen óneens' stemmen? Straks gaat de CU nog programma's verbieden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
De politiek zou een programma als 'De Gouden Kooi' best mogen verbieden.
eens:
|
--------------------------------------------------------------------------------
|62%
oneens:
|
--------------------------------------------------------------------------------
|38%
Aantal stemmen: 368
BRON: Nova
Ben je ervan bewust dat je favoriet een toneelhaak boven het hoofd heeft hangen? Volgens mij wil de redactie meer pit van hem.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef dgk_fan het volgende:
Wat dan ?quote:
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ben je ervan bewust dat je favoriet een toneelhaak boven het hoofd heeft hangen? Volgens mij wil de redactie meer pit van hem.
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar Ik ben ervan overtuigd dat Huub een beter karakter heeft dan Brian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huubje een beter karakter heeft dan Brian, maar die is wel geschifter en komt uit een minder milieu.
Welkom Big Brotherquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Laten we met z'n alleen óneens' stemmen? Straks gaat de CU nog programma's verbieden.![]()
Ligt eraan wat jij weetquote:
Belachelijk! De politiek heeft hier mijns inziens geen jota mee te maken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
De politiek zou een programma als 'De Gouden Kooi' best mogen verbieden.
eens: 62%
oneens: 38%
Aantal stemmen: 368
BRON: Nova
Ze schampen vast allemaal af, want hij durft niet te richten......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Oh god, Dennis gaat zijn pijlen nu richten op Brian?
Ach lieve schatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je je
nog LAAAANG zult gaan heugen !!
Ga je alweer naar eemnes dan om je "vriendje" op te halen? maak me blij en doe het dit keer gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je je
nog LAAAANG zult gaan heugen !!
Daar krijgen ze vast geen meerderheid voor. Alhoewel, Nederland lijkt wat dat betreft wel steeds meer op een voormalig Oostblokland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Laten we met z'n alleen óneens' stemmen? Straks gaat de CU nog programma's verbieden.![]()
Niets.....quote:
Ehh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ze een kwartetje willen gaan doen?
ja de terror op huub is over, die was te erg en is teruggefloten door de redactiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Oh god, Dennis gaat zijn pijlen nu richten op Brian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |