http://dgk.servehttp.com/index.aspquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
Eh, de nowlive-streams bufferen continue. Iemand een ander adresje?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
Nou zo erg is het ook niet,al ben ik het wel met je eens dat Huub weinig fout kan doen bij velen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje is een stiekemerd, een over het paard geworpen egocentrische dwergmarmot.![]()
Onbegrijpelijk dat er nog zoveel libelles, margrietjes en boeketjes op dat ventje stemmen.![]()
![]()
![]()
was show voor leuke tv-momenten, die gehele stemming was een Hoaxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:12 schreef Yollie het volgende:
Ik dacht dat Huub een gesprek met Lieke zou hebben, maar ik zie ze nu gezellig keuvelen (ook best).
Amanda's moeder is dezelfde mening toegedaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
Veel dommer dan Amanda worden ze niet gemaakt, volgens mij![]()
BB stream doet het goed.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
De HiDiHoi streams?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
En hij gaat alleen nog maar meer omhoogquote:
http://dgk.servehttp.comquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Day het volgende:
onmogelijk, hecht die kutpsycholoog dan helemaal geen waarde aan iets als beroepsethiek? wat een totale AFGANGquote:
Daar zit ook wel wat in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda's moeder is dezelfde mening toegedaan!
Quote van Amanda wat haar moeder over haar dochter zegt: Je bent te dom om te leven.
Ik geloof niet dat Huubje een beter karakter heeft dan Brian, maar die is wel geschifter en komt uit een minder milieu.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Nou zo erg is het ook niet,al ben ik het wel met je eens dat Huub weinig fout kan doen bij velen.
Hij is zoals iedereen ook maar een mens met goede en slechte kanten.Ik heb ook 1000 keer liever Huub dan een Brian,Dennis,Natasia,Amanda of Nadia bij wie ik maar weing of geen goede kanten kan ontdekken.
Ehmm, iedere dag lekker uitslapen tot 9 uurquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
Veel dommer dan Amanda worden ze niet gemaakt, volgens mij![]()
Nog welquote:
Rustig maar, schat!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
onmogelijk, hecht die kutpsycholoog dan helemaal geen waarde aan iets als beroepsethiek? wat een totale AFGANG
En dan valt me net nog iets op. Het tien.tv gouden kooi forum laat geen reacties meer toe op die rampzalig slechte verslagen van de redactie, de plek bij uitstek om ongenoegen over de gang van zaken in DGK aan te halen. GVD ik ben pislink
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIENAVOND !! Is mijn kaart voor Dennis namens heel Fok! aangekomen dat iemand weet ??
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIENAVOND !! Is mijn kaart voor Dennis namens heel Fok! aangekomen dat iemand weet ??
Heb jij dan wel verstand van beroepsethiek? En jij weet na één uur dat het een kutpsycholoog is? Ik heb haar niets fouts horen vertellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
onmogelijk, hecht die kutpsycholoog dan helemaal geen waarde aan iets als beroepsethiek? wat een totale AFGANG
En dan valt me net nog iets op. Het tien.tv gouden kooi forum laat geen reacties meer toe op die rampzalig slechte verslagen van de redactie, de plek bij uitstek om ongenoegen over de gang van zaken in DGK aan te halen. GVD ik ben pislink
Laten we met z'n alleen óneens' stemmen? Straks gaat de CU nog programma's verbieden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
De politiek zou een programma als 'De Gouden Kooi' best mogen verbieden.
eens:
|
--------------------------------------------------------------------------------
|62%
oneens:
|
--------------------------------------------------------------------------------
|38%
Aantal stemmen: 368
BRON: Nova
Ben je ervan bewust dat je favoriet een toneelhaak boven het hoofd heeft hangen? Volgens mij wil de redactie meer pit van hem.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef dgk_fan het volgende:
Wat dan ?quote:
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ben je ervan bewust dat je favoriet een toneelhaak boven het hoofd heeft hangen? Volgens mij wil de redactie meer pit van hem.
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar Ik ben ervan overtuigd dat Huub een beter karakter heeft dan Brian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huubje een beter karakter heeft dan Brian, maar die is wel geschifter en komt uit een minder milieu.
Welkom Big Brotherquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Laten we met z'n alleen óneens' stemmen? Straks gaat de CU nog programma's verbieden.![]()
Ligt eraan wat jij weetquote:
Belachelijk! De politiek heeft hier mijns inziens geen jota mee te maken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
De politiek zou een programma als 'De Gouden Kooi' best mogen verbieden.
eens: 62%
oneens: 38%
Aantal stemmen: 368
BRON: Nova
Ze schampen vast allemaal af, want hij durft niet te richten......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Oh god, Dennis gaat zijn pijlen nu richten op Brian?
Ach lieve schatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je je
nog LAAAANG zult gaan heugen !!
Ga je alweer naar eemnes dan om je "vriendje" op te halen? maak me blij en doe het dit keer gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zeg....een paar uurtjes geduld en het wordt een nacht in de gouden kooi die je je
Daar krijgen ze vast geen meerderheid voor. Alhoewel, Nederland lijkt wat dat betreft wel steeds meer op een voormalig Oostblokland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Laten we met z'n alleen óneens' stemmen? Straks gaat de CU nog programma's verbieden.![]()
Niets.....quote:
Ehh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:23 schreef mazaru het volgende:
Begrijp ik nou goed dat ze een kwartetje willen gaan doen?
ja de terror op huub is over, die was te erg en is teruggefloten door de redactiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Day het volgende:
Welkom in ons democratisch landjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Belachelijk! De politiek heeft hier mijns inziens geen jota mee te maken!
Oneens dus!
Alweerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef dgk_fan het volgende:
Je hoort het van Jaap: DENNIS HEEFT SNODE PLANNEN VOOR VANACHT !!
ZIJ.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehmm, iedere dag lekker uitslapen tot 9 uur
Gratis verstrekking van kleding
Gratis onderdank en voedsel
Vergoeding per maand
Cursusje nagelshit ed
Gratis iedere nacht haar grootste hobby
Af en toe een leuk uitje
Kans (op papier) op hoofdprijs
wtf is nu dom, zij of wij?
Dan weet ik zeker meerquote:
Dennix en Nadia met Brian en Amanda.quote:
Er zijn in dit land al regels genoeg die door de regering worden bepaald.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Belachelijk! De politiek heeft hier mijns inziens geen jota mee te maken!
Oneens dus!
Ja en nu gaat Dennis Amanda als ze dronken is vol op haar bek pakken. En Nadia gaat achter Brian aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:25 schreef Day het volgende:
Dus als ik de snode plannen goed begrijpt, heeft Brian een hekel aan Dennis en wil hij Nadia inpalmen, zodat Dennis weggestemd wordt en daarna is Jaap aan de beurt?
Dat is de redenering van Jaap.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:25 schreef Day het volgende:
Dus als ik de snode plannen goed begrijpt, heeft Brian een hekel aan Dennis en wil hij Nadia inpalmen, zodat Dennis weggestemd wordt en daarna is Jaap aan de beurt?
Precies, dat zien we al nachtenlang in bed met Nadiaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze schampen vast allemaal af, want hij durft niet te richten......![]()
Maar heeft Brian echt een hekel aan Dennis of maakt Nadia dat er van?quote:
Daar ligt nadia nu al weken op te wachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan-oneensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef STAP01 het volgende:
Oproep aan DGK-streamers: Stem op de site van NOVA: EENS OF ONEENS!!! (liefst oneens!)
Done ! EENS, thxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef STAP01 het volgende:
Oproep aan DGK-streamers: Stem op de site van NOVA: EENS OF ONEENS!!! (liefst oneens!)
http://www.novatv.nl/quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef STAP01 het volgende:
gedaan....oneensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef STAP01 het volgende:
Het is mij nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Maar heeft Brian echt een hekel aan Dennis of maakt Nadia dat er van?
Ja nou, hij gaat alweer!! knallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:30 schreef Adothehague het volgende:
Dit word een heete nacht vol terror van dennis denk ik
Die is van binnen volkomen in paniek. Is ook niet zo gek. Maar de discrepantie tussen zijn woorden en daden loopt bij iedereen in de gaten nu. Nog even en hij is rijp voor de slacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ach lieve schat
*knuffel*
Maar serieus..zelfs Huub waarschuwde hem ervoor. En het is bij Dennis telkens later later later..ik denk dat hij nog steeds overrompelt is door alles.
Dennis kondigt iets aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
D; Echt waar, ik ga er echt tussen zitten.
Als ze Big Brother maar niet verbiedenquote:
Dennis is A+ speler bij de Alphense Boys hoor in het tweede !!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou, hij gaat alweer!! knallen.
Waar haalt die geweldenaar de energie vandaan?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef Day het volgende:
De streamers kunnen naar bed toe dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dennis kondigt iets aan.
De streamers weten genoeg.
Hopelijk gaat hij het waarmaken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou, hij gaat alweer!! knallen.
Waar haalt die geweldenaar de energie vandaan?![]()
De percentages fluctueren all!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Even kijken hoe snel de percentages veranderen![]()
Done. Oneensquote:
Tja, samenspanning Huub en Brian en Dennis vliegt eruit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:32 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
Huub wil niet echt lukken... dus over op plan B
Ik zie Huub en Denniks nog wel buddies worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:32 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
Huub wil niet echt lukken... dus over op plan B
Dennix heeft een hele hoge dunk van hemzelf als hij denkt dat hij Amanda af kan pakken van Brianquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:30 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat tegen Brian zeggen wat die van hem denkt. Brian probeert hem te naaien, en hij gaat zeggen dat hij Amanda gaat afpakken.
Hij gaat hem doodsbang maken.............................
..............................
................................
..............................
................................
....................later![]()
Weltruste newbequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:32 schreef Ravii het volgende:
bikkels.
wel opnemen als er iets leuks gebeurd,
tot morgen
Dat is natuurlijk wèl het hellende pad waar je op terecht komt, als "de politiek" programma's mag gaan verbieden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze Big Brother maar niet verbieden![]()
Nou, dat kun je wel zien ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is A+ speler bij de Alphense Boys hoor in het tweede !!!
(Da's voetbal op hoog niveau!)
Moet dat trash terug naar haar lieve kinderen! Is beter denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Done. Oneens
Ze moeten hem aanpassen: Moet Natasia weer terug naar haar trash?
Eens : Oneens
Geweld is al verboden hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wèl het hellende pad waar je op terecht komt, als "de politiek" programma's mag gaan verbieden.
Dus, niet zozeer vanwege DGK maar uit principe: ONEENS.
Laat dat soort zaken maar over aan de rechters, niet aan publiciteitsgeile moraalridders op het Binnenhof.
Tja, daar had de psycholoog niets over te melden, de individuele aard en verantwoordelijkheid van de deelnemersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Done. Oneens
Ze moeten hem aanpassen: Moet Natasia weer terug naar haar trash?
Eens : Oneens
Ik kan nu niets anders als het met je eens zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:34 schreef riri het volgende:
haha....als dennix richting amanda iets wil proberen krijgt ie nooit voor elkaar....dennix pist in zijn broek als Brian zijn speren op hem zet
Huubje voelt zich weer eens benadeeld in een stemmingsronde. Het ego is gekwetst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:34 schreef Day het volgende:
Even overschakelen naar ruzie tussen Lieke en Huub.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geef hem TWEE (!) minuten alleen met Huub en Huub loopt JANKEND de poort uit !!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Ik kan soms zoooooooooooo verschrikkelijk moe worden van Lieke
BB zal nooit meer aanslaan hier, nu we DGK hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
Big brother vind ik te monotoon. DGK heeft veel meer spannende momenten zoals Terror, en een Para Brian.
Geef mij 2 minuten samen met jouw en je bent een HUUb fanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geef hem TWEE (!) minuten alleen met Huub en Huub loopt JANKEND de poort uit !!
Als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
Big brother vind ik te monotoon. DGK heeft veel meer spannende momenten zoals Terror, en een Para Brian.
Vind je echt dat de politiek zich moet bemoeien met tv programma's? Voor mij hoeven ze niet te denken.quote:
IK vind BB toch nog steeds leukerderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef CoT het volgende:
[..]
BB zal nooit meer aanslaan hier, nu we DGK hebben
Ik vindt haar saai worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Heb je borsthaar ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Geef mij 2 minuten samen met jouw en je bent een HUUb fan![]()
Een lichaam dat al jaren in de uitverkoop ligt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef F04 het volgende:
[..]
Jaah, maar zij is er in gekomen puur om d'r lichaam.
Ik heb gehoord dat DGK binnenkort niet meer magquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef CoT het volgende:
[..]
BB zal nooit meer aanslaan hier, nu we DGK hebben
me tooquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je echt dat de politiek zich moet bemoeien met tv programma's? Voor mij hoeven ze niet te denken.
Humor hij heeft geen idee van de gesprekken die hij heeft met Amandaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Adothehague het volgende:
Dennis wil dat Brian denkt:
Vuile klootzak ik ga amanda nu echt bij me houden
Daarom.quote:
Laat maar dan............quote:
dat mag wel, maar niet over zijn rug (en als teammaatjes vind ik dat ook niet goed)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Tja Lieke, je moet nu gaan uitkijken. Je mag niet je eigen spel spelen van Huub.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Tja Lieke, je moet nu gaan uitkijken. Je mag niet je eigen spel spelen van Huub.
Hetzelfde geldt voor die klote-Huub.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vindt haar saai worden.
Lieke was leuk voor even.
Maargoed je mag hier Lieke niet afvallen, want dan hijgen er direct een aantal Lieke Lovers in je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |