quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geef hem TWEE (!) minuten alleen met Huub en Huub loopt JANKEND de poort uit !!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Ik kan soms zoooooooooooo verschrikkelijk moe worden van Lieke
BB zal nooit meer aanslaan hier, nu we DGK hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
Big brother vind ik te monotoon. DGK heeft veel meer spannende momenten zoals Terror, en een Para Brian.
Geef mij 2 minuten samen met jouw en je bent een HUUb fanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geef hem TWEE (!) minuten alleen met Huub en Huub loopt JANKEND de poort uit !!
Als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
Big brother vind ik te monotoon. DGK heeft veel meer spannende momenten zoals Terror, en een Para Brian.
Vind je echt dat de politiek zich moet bemoeien met tv programma's? Voor mij hoeven ze niet te denken.quote:
IK vind BB toch nog steeds leukerderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef CoT het volgende:
[..]
BB zal nooit meer aanslaan hier, nu we DGK hebben
Ik vindt haar saai worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Heb je borsthaar ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Geef mij 2 minuten samen met jouw en je bent een HUUb fan![]()
Een lichaam dat al jaren in de uitverkoop ligt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef F04 het volgende:
[..]
Jaah, maar zij is er in gekomen puur om d'r lichaam.
Ik heb gehoord dat DGK binnenkort niet meer magquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef CoT het volgende:
[..]
BB zal nooit meer aanslaan hier, nu we DGK hebben
me tooquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je echt dat de politiek zich moet bemoeien met tv programma's? Voor mij hoeven ze niet te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |