Ik zie Huub en Denniks nog wel buddies worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:32 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
Huub wil niet echt lukken... dus over op plan B
Dennix heeft een hele hoge dunk van hemzelf als hij denkt dat hij Amanda af kan pakken van Brianquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:30 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat tegen Brian zeggen wat die van hem denkt. Brian probeert hem te naaien, en hij gaat zeggen dat hij Amanda gaat afpakken.
Hij gaat hem doodsbang maken.............................
..............................
................................
..............................
................................
....................later![]()
Weltruste newbequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:32 schreef Ravii het volgende:
bikkels.
wel opnemen als er iets leuks gebeurd,
tot morgen
Dat is natuurlijk wèl het hellende pad waar je op terecht komt, als "de politiek" programma's mag gaan verbieden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze Big Brother maar niet verbieden![]()
Nou, dat kun je wel zien ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is A+ speler bij de Alphense Boys hoor in het tweede !!!
(Da's voetbal op hoog niveau!)
Moet dat trash terug naar haar lieve kinderen! Is beter denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Done. Oneens
Ze moeten hem aanpassen: Moet Natasia weer terug naar haar trash?
Eens : Oneens
Geweld is al verboden hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wèl het hellende pad waar je op terecht komt, als "de politiek" programma's mag gaan verbieden.
Dus, niet zozeer vanwege DGK maar uit principe: ONEENS.
Laat dat soort zaken maar over aan de rechters, niet aan publiciteitsgeile moraalridders op het Binnenhof.
Tja, daar had de psycholoog niets over te melden, de individuele aard en verantwoordelijkheid van de deelnemersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Done. Oneens
Ze moeten hem aanpassen: Moet Natasia weer terug naar haar trash?
Eens : Oneens
Ik kan nu niets anders als het met je eens zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:34 schreef riri het volgende:
haha....als dennix richting amanda iets wil proberen krijgt ie nooit voor elkaar....dennix pist in zijn broek als Brian zijn speren op hem zet
Huubje voelt zich weer eens benadeeld in een stemmingsronde. Het ego is gekwetst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:34 schreef Day het volgende:
Even overschakelen naar ruzie tussen Lieke en Huub.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geef hem TWEE (!) minuten alleen met Huub en Huub loopt JANKEND de poort uit !!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:37 schreef petraa het volgende:
Ik kan soms zoooooooooooo verschrikkelijk moe worden van Lieke
BB zal nooit meer aanslaan hier, nu we DGK hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:38 schreef F04 het volgende:
Big brother vind ik te monotoon. DGK heeft veel meer spannende momenten zoals Terror, en een Para Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |