Ja dan had ze maar lekker in Big Brother moeten zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er een keer iemand redelijk normaal, moet er weer een 'toneelhaak' komen....
Is dit door de kooi al bevestigd? Anders kan er altijd nog veel geld geboden worden om het wel door te laten gaan.quote:
Die is hier toch op aan het promoveren? Dan zal hij wel belangen hebben bij de uitkomsten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Onderschat de rol van communicatie ''deskundige'' Stijn niet.![]()
Shit Happendsquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:57 schreef pasjesjen het volgende:
Boeiende stream amanda vijlt haar nagels en mompelt stelltje stomkoppen
Het is gewoon realiteit. Ik vind John nog steeds goed , en vele zullen het niet met me eens zijn. Maar dat hij geen goed imago heeft , is toch wel duidelijk? Sinds de BN'ers wegkapen voor Tien en voetbal wegkapen is zijn imago alleen maar dieper gezonken. Ik vind dat hij groot gelijk had, van het geld wat je hebt moet je gewoon goed gebruik van maken.. Als ik een zender had zou ik ook voetbal proberen te halen omdat dat scoort , logisch toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verrot imago in jouw ogen dan. Ik heb daar nog niet zo'n uitgesproken mening over.
grappig gesprekje was datquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef Yollie het volgende:
Huub verteld net aan Amanda dat ze lijkt op een koninginnen bij, d'r hele leven neuken en andere voor zich laten werken...
Natasja is een lelijk ding, maar een slechte moederquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef pasjesjen het volgende:
mitch is een lekker ding zegt natasia maar een waardeloze butler
Wat? Heeft hij de vijftigduizend euro gebruikt om cadeautjes mee te kopen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
Brian staat weer te verkondigen hoe goed hij wel niet is omdat hij kadootjes heeft gekocht van het geld van Talpa
Hij is zoooo goed voor zijn medemens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
Brian staat weer te verkondigen hoe goed hij wel niet is omdat hij kadootjes heeft gekocht van het geld van Talpa
Behalve als het mensen betreft. Haar slogan is ondermeer "Vrije vogels, gekooide mensen"quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nee, die is toch juist tegen kooien?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja is een lelijk ding, maar een slechte moeder
Mitch wint...
Ja je ziet wel dat Huub en Amanda altijd echt lol hebben samen, dat heeft ze met Brian nooit.quote:
Zijn slechte imago c.q van Talpa heeft hij enkele dagen geleden op TV zelf genoemd als oorzaak van het teloorgaan van 10.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is gewoon realiteit. Ik vind John nog steeds goed , en vele zullen het niet met me eens zijn. Maar dat hij geen goed imago heeft , is toch wel duidelijk? Sinds de BN'ers wegkapen voor Tien en voetbal wegkapen is zijn imago alleen maar dieper gezonken. Ik vind dat hij groot gelijk had, van het geld wat je hebt moet je gewoon goed gebruik van maken.. Als ik een zender had zou ik ook voetbal proberen te halen omdat dat scoort , logisch toch?
Je gaat me toch niet vertellen dat daar mensen in de kooi zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Behalve als het mensen betreft. Haar slogan is ondermeer "Vrije vogels, gekooide mensen"
Ik heb er blauw om gelegen ..quote:
Dan denkt hij dat ze weer bezopen is. Brain heeft ook geen humor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja je ziet wel dat Huub en Amanda altijd echt lol hebben samen, dat heeft ze met Brian nooit.
Vanochtend lag Huub ook weer zo gezellig te kletsen met Natasia op de japen buiten,dat begreep ik toen al niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huub aan zoiets zou meewerken, aangezien zijn verleden wat zijn pa vertelde , dat hij van school was gegaan omdat hij het niet eerlijk daar vond gaan etc.
Nee hoor, ander plaats ik niet zo'n domme reactiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
heb ik veel gemist?
Alles waar hij zijn tengels naar uitsteekt scoort steeds minder goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is gewoon realiteit. Ik vind John nog steeds goed , en vele zullen het niet met me eens zijn. Maar dat hij geen goed imago heeft , is toch wel duidelijk? Sinds de BN'ers wegkapen voor Tien en voetbal wegkapen is zijn imago alleen maar dieper gezonken. Ik vind dat hij groot gelijk had, van het geld wat je hebt moet je gewoon goed gebruik van maken.. Als ik een zender had zou ik ook voetbal proberen te halen omdat dat scoort , logisch toch?
wbquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, ander plaats ik niet zo'n domme reactie![]()
Dat ziet Brian zelf heel anders, hij lost agressie altijd op met humorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat ze weer bezopen is. Brain heeft ook geen humor!
En terecht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nee, die is toch juist tegen kooien?![]()
Ja nog even voor de mensen die het gemist hebbenquote:
Huppeltje is een stiekemerd, een over het paard geworpen egocentrische dwergmarmot.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Vanochtend lag Huub ook weer zo gezellig te kletsen met Natasia op de japen buiten,dat begreep ik toen al niet.
Helemaal vreemd is het om dan voor de stemming nog even tegen Lieke te zeggen dat ze niet zo aardig tegen Natasia moet doen.Hij kan ook met Amanda ruzie hebben haar een super dom mokkel vinden en als Amanda dan om een sigaret vraagt zeggen...tuurlijk schatje.Dus hij moet nu Lieke niet dingen gaan verwijten die hij zelf ook doet.
Ligt aan wat de trouwe mailers doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:06 schreef Day het volgende:
Wanneer is het uitje van Brian en Lieke eigenlijk?
Hoelang was je bezig met dat bijlezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:06 schreef Day het volgende:
Wanneer is het uitje van Brian en Lieke eigenlijk?
Ze zijn allemaal van de pot gerukt, zelfs Lieke wringt zich in alle bochten om het "goed" te makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
zeg, wat de fok wat was dat met die anger management? Lieke was de schuldige volgens Anita? Is zij nou helemaal van de pot gerukt!??
Anita wordt betaald en gestuurd door 10quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
zeg, wat de fok wat was dat met die anger management? Lieke was de schuldige volgens Anita? Is zij nou helemaal van de pot gerukt!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |