Oh je kent het spelquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er een keer iemand redelijk normaal, moet er weer een 'toneelhaak' komen....
Zo gaat het toch steeds in DGKquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad en Huub slijmt ook regelmatig met Natasia en Amanda.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verrot imago in jouw ogen dan. Ik heb daar nog niet zo'n uitgesproken mening over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
John de Mol is niet alleen DGK , die heeft echt wel meerdere dingen te doen en die kan niet continu ingrijpen/sturen of wat dan ook. Hij bedrijven in heel de wereld. Maar natuurlijk stuurt hij die mensen wel een beetje maar uiteindelijk doet de redactie het daar zelf, waaronder flens. Maar een ding is zeker: het is en blijft een goede zakenman, een verrot imago maar wel geld
OH, binnenkort Marianne Thieme in de Kooi?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nee, de partij voor de dieren is al wel ingeschakeld
nee natas weet dat nog nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
Weet natas al dat ze niet gaat dansen zaterdag en is het ECHT waar dat DOB niet meer komt. En waar ging de stemming over ?
Ik geloof niet dat Huub aan zoiets zou meewerken, aangezien zijn verleden wat zijn pa vertelde , dat hij van school was gegaan omdat hij het niet eerlijk daar vond gaan etc.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad en Huub slijmt ook regelmatig met Natasia en Amanda.
Nee, die is toch juist tegen kooien?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
OH, binnenkort Marianne Thieme in de Kooi?
Ja dan had ze maar lekker in Big Brother moeten zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dit door de kooi al bevestigd? Anders kan er altijd nog veel geld geboden worden om het wel door te laten gaan.quote:
Die is hier toch op aan het promoveren? Dan zal hij wel belangen hebben bij de uitkomsten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Onderschat de rol van communicatie ''deskundige'' Stijn niet.![]()
Shit Happendsquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:57 schreef pasjesjen het volgende:
Boeiende stream amanda vijlt haar nagels en mompelt stelltje stomkoppen
Het is gewoon realiteit. Ik vind John nog steeds goed , en vele zullen het niet met me eens zijn. Maar dat hij geen goed imago heeft , is toch wel duidelijk? Sinds de BN'ers wegkapen voor Tien en voetbal wegkapen is zijn imago alleen maar dieper gezonken. Ik vind dat hij groot gelijk had, van het geld wat je hebt moet je gewoon goed gebruik van maken.. Als ik een zender had zou ik ook voetbal proberen te halen omdat dat scoort , logisch toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verrot imago in jouw ogen dan. Ik heb daar nog niet zo'n uitgesproken mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |