Aan zichzelf?? Zit Anita daar nog steeds het psychologisch wonderkind uit te hangen??quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
Sjesus.... nou moet Lieke excuses aanbieden aan Lieke... vanwege een aktie...?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef elcastel het volgende:
RTL beleid ?
Het begint bijna lachwekkend te worden Tienquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef elcastel het volgende:
RTL beleid ?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan zichzelf?? Zit Anita daar nog steeds het psychologisch wonderkind uit te hangen??![]()
Helluuuupppp....quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan zichzelf?? Zit Anita daar nog steeds het psychologisch wonderkind uit te hangen??![]()
dan stopt DGKquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef bakkiepleur het volgende:
Waarvoor is dat aftellen op het tv scherm?
Zolang hebben ze nog de tijd om tot een unanieme beslissing te komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef bakkiepleur het volgende:
Waarvoor is dat aftellen op het tv scherm?
Luisteren is niet mijn sterkste kantquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
Stelen mag zeker ook van jou, scanman ?
En dan blijf ik nog netjesquote:
Lieve Dees, drank of geen drank, huppeltje ballenbakje met zijn Napolon complex is gewoon een huffertje. Hij wil krampachtig het dominante mannetje uithangen en geeft maar een fraktie van wat hij krijgt. Ik krijg zo langzamerhand echt een hekel aan dat ventje en denk zelfs dat zijn karakter niet veel afwijkt van dat van de rat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieve FdW.... ze zit te zeuren over kleinigheden en wil de stemming binnenhalen over Huub zijn rug.... Ik houerniet van
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef SIRA het volgende:
Brian krijgt gewoon altijd alles. valt ook verder niet op hoor
Betalenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef Cyan het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog betalen als er toch alleen maar streamlocks zijn.
Lieve Fdw, hij geeft hem net weg aan Liekequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve Dees, drank of geen drank, huppeltje ballenbakje met zijn Napolon complex is gewoon een huffertje. Hij wil krampachtig het dominante mannetje uithangen en geeft maar een fraktie van wat hij krijgt. Ik krijg zo langzamerhand echt een hekel aan dat ventje en denk zelfs dat zijn karakter niet veel afwijkt van dat van de rat.
Het staat je goedquote:
laterquote:
quote:
God , wat kunnen mensen hier zeiken. Die paar minuten die je mist van die 24 uur.. Het is misschien klote ,maar er zal vast een goede reden achter zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef Cyan het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog betalen als er toch alleen maar streamlocks zijn.
WTF??? Wat zit je dom te lullen man? Heb ik dat ergens gezegd? Zeg nou gewoon wat je zelf van dingen vindt zonder een user er in te betrekken. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
Stelen mag zeker ook van jou, scanman ?
Lieve Dees, het gaat mij om zijn attitude over de gehele periode, en ik hou van jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieve Fdw, hij geeft hem net weg aan Lieke
Is dit superieure ironie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
God , wat kunnen mensen hier zeiken. Die paar minuten die je mist van die 24 uur.. Het is misschien klote ,maar er zal vast een goede reden achter zitten.
Ja in de blessuretijd gaan ze het veranderen zeiden zequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef elcastel het volgende:
Gaan Nadia en Amanda een plan maken ?
En daar reageer jij zo op?? Leuk weer, op FOK. Het wordt met de dag prettiger vertoeven hier.quote:
Och, meneer voelt zich aangevallen, boehoequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Wat zit je dom te lullen man? Heb ik dat ergens gezegd? Zeg nou gewoon wat je zelf van dingen vindt zonder een user er in te betrekken. Is niet zo moeilijk hoor.
Was het verhaal niet dat er iets binnenkwam voor de miljonairs en Lieke het naar buiten stuurde naar d'r zus of zoiets.... iets met kettingen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Wat zit je dom te lullen man? Heb ik dat ergens gezegd? Zeg nou gewoon wat je zelf van dingen vindt zonder een user er in te betrekken. Is niet zo moeilijk hoor.
Ja die gaan de stijltang verstoppenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef elcastel het volgende:
Gaan Nadia en Amanda een plan maken ?
Eindelijk trekt iemand z'n mond er eens over open. Het gaat veel te vaak zoals Amanda wil.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef kybe het volgende:
Goed zo Jaap.Amanda hoeft niet elke keer te bepalen wie er gaat.
Amanda lijkt inderdaad bij elke stemming te bepalen hoe het loopt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef kybe het volgende:
Goed zo Jaap.Amanda hoeft niet elke keer te bepalen wie er gaat.
Als het je niet bevalt.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar reageer jij zo op?? Leuk weer, op FOK. Het wordt met de dag prettiger vertoeven hier.
Ga je oksels scherenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die hond in je fobo is de master![]()
quote:
Gilles de la Tourette.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef bakkiepleur het volgende:
Brain krijgt een para brother aanval tering die gast heeft trekkies...
Oeps was niet zo aardig sorryquote:
Geen idee. Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Ik heb ook geen enkel idee waar die reactie vandaan kwam dat ik vind dat stelen prima is. Zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Was het verhaal niet dat er iets binnenkwam voor de miljonairs en Lieke het naar buiten stuurde naar d'r zus of zoiets.... iets met kettingen?
Ontploft het huisquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Ravii het volgende:
Wat is er over 1 minuut?!
Komt omdat je het vraagteken niet gezien hebtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Ik heb ook geen enkel idee waar die reactie vandaan kwam dat ik vind dat stelen prima is. Zal wel aan mij liggen
Is al naar Lieke en Brian gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
en wie zijn de favorieten voor de stemming?
( het gaat hier ook steeds lekkerder. Is er een reden om elkaar steeds zo te bashen? Is dit steeds lolliger aan het worden?)
Dit komt helemaal dom over, lees eens terugquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist waar het over ging.
En ze zijn zo blij met zichzelf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nadia & Amanda hadden gepland dat ze op de 15 sec zouden zeggen: Lieke! Snood hoor
Was te voorbarig en gefoktquote:
Je vorige post misshien ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist waar het over ging.
VMBO humorquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Het is toch ongelooflijk.... Dat die kutwijven nog trots zijn op deze stemming ook....
Novaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef bakkiepleur het volgende:
Waar gaan ze heen?
En is niet te danken aan Lieke relaas, maar het is haar gegund.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef riri het volgende:
Heel fijn voor Lieke....is echt leuk voor haar.....
Ja heel leuk om met die engbek op stap te gaan, die je elke dag voor hoer e,d, uitmaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef riri het volgende:
Heel fijn voor Lieke....is echt leuk voor haar.....
jaaa, hou 's op zegquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef bakkiepleur het volgende:
Waar gaan ze heen?
Dat is zelfs te hoog gegrepen voor die twee...maar ze krijgen dat nog wel terug bij een stemming die zij willen hebben.quote:
Dat huftertje is zo jaloers als de pest en zeker waar het Brian betreft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Sug4r het volgende:
Huub gaat nog wel ruzie maken met Lieke hoor
Oh het was echt een vraag? Het kwam op mij toch echt over als HET voorbeeld van een retorische vraag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat je het vraagteken niet gezien hebt![]()
Proestquote:
quote:
Huub en Lieke wilden graag samen gaan.Amanda stond dat weer niet toe en kreeg de rest weer mee dat dus in ieder geval Brian zou gaan.Brian wilde Lieke wel meenemen of Huub.Dus Lieke en Huub wilden hem niet blokken zodat een van de twee wel zou kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef Lieve het volgende:
waarom heeft Huub hem niet geblokt??
Of Lieke??? Kan iemand dat uitleggen?? Ik snap dit oprecht niet?
Omdat Lieke gaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef Lieve het volgende:
waarom heeft Huub hem niet geblokt??
Of Lieke??? Kan iemand dat uitleggen?? Ik snap dit oprecht niet?
Die kan ze toch zo overboord mieteren bij 250 kmquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja heel leuk om met die engbek op stap te gaan, die je elke dag voor hoer e,d, uitmaakt.
Huub was vanavond eerder ook al in zo'n zeik mood....quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef ToughLove het volgende:
Ik snap best dat Huub het niet leuk vond wat Lieke zei. Maar hij wilt nu gewoon ruzie maken omdat hij niet meemocht.
huub kan niet tegen de waarheid blijkbaar want lieke had gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub was vanavond eerder ook al in zo'n zeik mood....
Ik heb ook geen flauw idee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
( het gaat hier ook steeds lekkerder. Is er een reden om elkaar steeds zo te bashen? Is dit steeds lolliger aan het worden?)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh het was echt een vraag? Het kwam op mij toch echt over als HET voorbeeld van een retorische vraag.
Wat een misverstand zeg.
![]()
![]()
![]()
Huppeltje is op en moet naar huis...............quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub was vanavond eerder ook al in zo'n zeik mood....
Moetje gewoon ff kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:26 schreef Ravii het volgende:
wat gebeurd er in het huis rond 5 uur ochtend ofzo dan?
Agressie wekt agressie op jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
en wie zijn de favorieten voor de stemming?
Jah, sorry, ik moest nog effe een worstje bakken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
Het zou prettig zijn als degene die de COS opent, ook even in de OP zegt wat er gebeurt op de streams.
Jep.. sommigen alleen iets sneller dan een ander.quote:
Lieke en Brian gaan powerboat varen in Scheveningen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef Lieve het volgende:
Begrijp ik uit deze ( non) informatie dat Lieke met Brian iets gaat doen? En dat Huub boos is?
Lieke en Brian gaan powerboot racen.Huub is boos omdat Lieke heeft gezegd dat Huub de laatste stemmingen wilde blokken maar dat zij hem heeft kunnen overhalen ze niet te blokken.Huub werd boos omdat Lieke niet net mag doen ofdat zij Huub heeft kunnen overhalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef Lieve het volgende:
Begrijp ik uit deze ( non) informatie dat Lieke met Brian iets gaat doen? En dat Huub boos is?
Echt iets voor Lieke dus. En ondanks dat ze met B gaat is ze ff weg van die andere 5 dwazen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Powerboat varen is veel minder leuk dan het lijkt. Het gaat hard, teringhard, maar het doet ook gewoon nogal pijn bij een beetje golfslag. Boven de 100 km per uur wil je er graag een tandje vanaf.
Of er gaat een stukje van je tand afquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Powerboat varen is veel minder leuk dan het lijkt. Het gaat hard, teringhard, maar het doet ook gewoon nogal pijn bij een beetje golfslag. Boven de 100 km per uur wil je er graag een tandje vanaf.
Jep, Brian en Lieke zijn beiden redelijk gespierd en sportief. Deze is naar de juiste personen gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:28 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Echt iets voor Lieke dus. En ondanks dat ze met B gaat is ze ff weg van die andere 5 dwazen.
Zal vast wel goed komen inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef tutjehola het volgende:
Ik vertrouw op de vaste mailers, die gaan nu mailen naar het bedrijf zodat er uiteindelijk niemand gaat![]()
Ik had het gevoel dat ik beetje bij beetje al mijn lichaamsdelen aan het verliezen was, zowel inwendig als uitwendig.quote:
Dat is mijn favoriete film! all time favorite. De enige acteur die er altijd goed uitziet.... passie spat uit zijn ogen. Dat is toch geen agressie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Agressie wekt agressie op ja
En die usericon van scan ziet er ook agresief uit![]()
Oh, is dat passie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete film! all time favorite. De enige acteur die er altijd goed uitziet.... passie spat uit zijn ogen. Dat is toch geen agressie?Dat zie je toch?
Heb zelf ook een hekel aan die grote klappen die je constant op moet vangen, Brian en Lieke kunnen dat wel aan, spieren zatquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik beetje bij beetje al mijn lichaamsdelen aan het verliezen was, zowel inwendig als uitwendig.
Dat is nog niet eens tot haar doorgedrongen want ze is nog te euforisch over dat ze de stemming tot het laatste toe heel spannend hieldquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Wat vindt Amanda ervan dat Brian met Lieke gaat?
heeeee? hebben die powerboten een mailadres dan??quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef tutjehola het volgende:
Ik vertrouw op de vaste mailers, die gaan nu mailen naar het bedrijf zodat er uiteindelijk niemand gaat![]()
google powerbootquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
[..]
heeeee? hebben die powerboten een mailadres dan??
En wat is dat mailadres??
Lieke maakte het Huub nou ook niet bepaald makkelijk tegenover de groep met de stemming.. begrijp ik uit de Cos..quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het stom dat Huub Lieke zo afvalt in de groep, en nu weer buiten.
Zat net al even te googelen, volgens mij zitten er niet veel in Scheveningenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
[..]
heeeee? hebben die powerboten een mailadres dan??
En wat is dat mailadres??
Het erge is dat zij zichzelf ontzettend slim en mooi vind.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef willem-jozef het volgende:
Wat kan die amanda toch slap lullen, dat dit bestaat...
Dan moet huppelventje maar eens leren zijn ego onder controle te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke maakte het Huub nou ook niet bepaald makkelijk tegenover de groep met de stemming.. begrijp ik uit de Cos..
Oh, dan mocht Lieke van 'achteren' wel gaan. Dan kan ze als ze thuis komt makkelijker in elkaar gebeukt worden? Niets voor niets in de gouden kooi natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb zelf ook een hekel aan die grote klappen die je constant op moet vangen, Brian en Lieke kunnen dat wel aan, spieren zat![]()
Wat een zelfkennis!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Amanda: Dat ik blond ben en grote tieten heb neemt niet weg dat ik dom ben.![]()
Wat een zelfkennisquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Amanda: Dat ik blond ben en grote tieten heb neemt niet weg dat ik dom ben.![]()
John de Mol staat er niet bij......quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
Ik zie hier nog een flink aantal mensen die volgens mij nog niet gestemd hebben
[POLL] 16/7-23/7 Wie is je favoriete "miljonair"?
Het was misschien niet zo slim van Lieke om erover te beginnen en het was ook niet slim van Huub om er zo op te reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke maakte het Huub nou ook niet bepaald makkelijk tegenover de groep met de stemming.. begrijp ik uit de Cos..
Zei ze dat echt zo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Nee, ze dreigt hem te blocken zodat het gaat zoals zij wil!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft nog nooit een stemming geblokt!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Jaap denkt dat Amanda weet wat een scherprechter is?
Ik vind het net andersom... ik vind het van Lieke dom dat ze een stemming over Huub z'n rug wil binnenhalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef tutjehola het volgende:
Telefoon: Amanda, zender inleveren
Dan vallen de andere blauwe plekken niet meer opquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Oh, dan mocht Lieke van 'achteren' wel gaan. Dan kan ze als ze thuis komt makkelijker in elkaar gebeukt worden? Niets voor niets in de gouden kooi natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef tutjehola het volgende:
Telefoon: Amanda, zender inleveren
volgens mij moet je even goed lezen op wat voor qoute je reageerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind het net andersom... ik vind het van Lieke dom dat ze een stemming over Huub z'n rug wil binnenhalen.
Ze had ook andere beweegredenen kunnen aanhalen ipv je teamgenoot af te vallen.... Huub nam het zelfs meerdere keren voor haar op tegen Amanda.
Maar ik hoop wel dat zijn pianospel hem wat kalmeert, want van zijn toon in ruzie ben ik nooit gecharmeerd.
Is ie weer door een deur gelopen? Heeft ie dit keer Amandel anaal op de bank genomen? Of heeft hij zichzelf aan de voordeur gekruisigd met een paar flinke spijkers?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef bakkiepleur het volgende:
Brain krijgt een para brother aanval tering die gast heeft trekkies...
Jazeker is nog lekker ook. Er zijn speciale paardeslagers die verkopen niet alleen paardebiefstuk. Er worden zelfs worsten van gemaakt.quote:
Dat is dan weer niet makkelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef pasjesjen het volgende:
jaap ik ben echt stom ik denk als me zelf maar ik moet denken als amanda
Huub heeft er blijkbaar zin in dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef marky het volgende:
[..]
Jazeker is nog lekker ook. Er zijn speciale paardeslagers die verkopen niet alleen paardebiefstuk. Er worden zelfs worsten van gemaakt.
Ik heb ook nooit begrepen waarom daar relatief zo weinig gezeik over was. Vooral die laatste smakker was best hard en dat pootje haken zie je hem ook plannenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeetje zie nu dat filmpje helemaal tot het einde van zondag..keek het altijd maar half, maar Brian die Huub onderit trapt tegen de muur aan smijt mag ook exit.
quote:
Yep hij zat gewoon op de streams te vertellen welke er wel en niet op hem gericht stonden en concludeerde dat het nog niet gereed stond.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef Yollie het volgende:
Wachten Dennis en Jaap nu op de camera's????
Hij begon ook met Huubs armen naar achteren te trekken. Ombuigen zeg maar. Pas later kwam Jaap het geintje over nemen. Schandelijk!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeetje zie nu dat filmpje helemaal tot het einde van zondag..keek het altijd maar half, maar Brian die Huub onderit trapt tegen de muur aan smijt mag ook exit.
Hebben ze 112 al gebeld ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef Yollie het volgende:
Jaap is aan het wildplassen
Als Huub van de bank opstaat zie je ook dat Brian hem pootje haakt en Huub door het glazen bijzettafeltje valt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij begon ook met Huubs armen naar achteren te trekken. Ombuigen zeg maar. Pas later kwam Jaap het geintje over nemen. Schandelijk!
Fluttrut Flens wel hoor! Die is echt ziek in haar hoofd! Totaal verrot. Er is geen greintje in dat mens dat ik niet ben gaan verachten! Dat is de direct verantwoordelijke! Dat mens moet het beleid daar maken? ( of breken. En dat doet ze. Ze breekt zichzelf af, maar is op dit moment nog te dom om dat te zien. En met dom bedoel ik niet 'het huis van God' maar dom als in GEBREK.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Telegraaf http://www.telegraaf.nl/prive/article67748861.ece: 'John de Mol zet aan tot geweld' . Ik weet haast zeker dat hij dat NIET doet , waarom niet ? Omdat hij dit format nog moet verkopen aan het buitenland , en met geweld kan hij het niet verkopen en lopen de kopers weg. Sowieso zit John de Mol daar echt niet continu 'achter' maar dat is aan andere mensen. Tuurlijk worden mensen daar gestuurt , als bijvoorbeeld Jaap , maar sturen op geweld geloof ik niet , iniedergeval niet door John de Mol zelf.
Lekker simpel geredeneerd. Hij plakt en hij lijmt zoals het hem het beste uitkomt voor welke doelmarkt dan ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Telegraaf http://www.telegraaf.nl/prive/article67748861.ece: 'John de Mol zet aan tot geweld' . Ik weet haast zeker dat hij dat NIET doet , waarom niet ? Omdat hij dit format nog moet verkopen aan het buitenland , en met geweld kan hij het niet verkopen en lopen de kopers weg. Sowieso zit John de Mol daar echt niet continu 'achter' maar dat is aan andere mensen. Tuurlijk worden mensen daar gestuurt , als bijvoorbeeld Jaap , maar sturen op geweld geloof ik niet , iniedergeval niet door John de Mol zelf.
idd wel zielug voor de pissebeddenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nee, de partij voor de dieren is al wel ingeschakeld
Precies, je wil niet weten wat er allemaal is weggespoeld daar. Vast een bijzondere kamsalamanderquote:
Onderschat de rol van communicatie ''deskundige'' Stijn niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Fluttrut Flens wel hoor! Die is echt ziek in haar hoofd! Totaal verrot. Er is geen greintje in dat mens dat ik niet ben gaan verachten! Dat is de direct verantwoordelijke! Dat mens moet het beleid daar maken? ( of breken. En dat doet ze. Ze breekt zichzelf af, maar is op dit moment nog te dom om dat te zien. En met dom bedoel ik niet 'het huis van God' maar dom als in GEBREK.
Zoals ik al eerder aangaf, ik vertrouw volledig op de vaste groep mailersquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stuur een brief naar Marianne Thieme
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, ik vertrouw volledig op de vaste groep mailers
Precies. Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Moeder Theresaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Ik vindt Lieke steeds meer een slijmkut worden.
Van mij mag ze echt z.s.m. een toneelhaak krijgen.
Ze is te braaf voor DGK begrippen.
Is er een keer iemand redelijk normaal, moet er weer een 'toneelhaak' komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Ik vindt Lieke steeds meer een slijmkut worden.
Van mij mag ze echt z.s.m. een toneelhaak krijgen.
Ze is te braaf voor DGK begrippen.
John de Mol is niet alleen DGK , die heeft echt wel meerdere dingen te doen en die kan niet continu ingrijpen/sturen of wat dan ook. Hij bedrijven in heel de wereld. Maar natuurlijk stuurt hij die mensen wel een beetje maar uiteindelijk doet de redactie het daar zelf, waaronder flens. Maar een ding is zeker: het is en blijft een goede zakenman, een verrot imago maar wel geldquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Lekker simpel geredeneerd. Hij plakt en hij lijmt zoals het hem het beste uitkomt voor welke doelmarkt dan ook.![]()
Sjon heeft 200 man om ''te sturen''![]()
Die heeft gestemd met zijn nickname "Gordelroos".quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
John de Mol staat er niet bij......
Oh je kent het spelquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er een keer iemand redelijk normaal, moet er weer een 'toneelhaak' komen....
Zo gaat het toch steeds in DGKquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad en Huub slijmt ook regelmatig met Natasia en Amanda.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verrot imago in jouw ogen dan. Ik heb daar nog niet zo'n uitgesproken mening over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
John de Mol is niet alleen DGK , die heeft echt wel meerdere dingen te doen en die kan niet continu ingrijpen/sturen of wat dan ook. Hij bedrijven in heel de wereld. Maar natuurlijk stuurt hij die mensen wel een beetje maar uiteindelijk doet de redactie het daar zelf, waaronder flens. Maar een ding is zeker: het is en blijft een goede zakenman, een verrot imago maar wel geld
OH, binnenkort Marianne Thieme in de Kooi?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:47 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nee, de partij voor de dieren is al wel ingeschakeld
nee natas weet dat nog nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
Weet natas al dat ze niet gaat dansen zaterdag en is het ECHT waar dat DOB niet meer komt. En waar ging de stemming over ?
Ik geloof niet dat Huub aan zoiets zou meewerken, aangezien zijn verleden wat zijn pa vertelde , dat hij van school was gegaan omdat hij het niet eerlijk daar vond gaan etc.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad en Huub slijmt ook regelmatig met Natasia en Amanda.
Nee, die is toch juist tegen kooien?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
OH, binnenkort Marianne Thieme in de Kooi?
Ja dan had ze maar lekker in Big Brother moeten zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dit door de kooi al bevestigd? Anders kan er altijd nog veel geld geboden worden om het wel door te laten gaan.quote:
Die is hier toch op aan het promoveren? Dan zal hij wel belangen hebben bij de uitkomsten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Onderschat de rol van communicatie ''deskundige'' Stijn niet.![]()
Shit Happendsquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:57 schreef pasjesjen het volgende:
Boeiende stream amanda vijlt haar nagels en mompelt stelltje stomkoppen
Het is gewoon realiteit. Ik vind John nog steeds goed , en vele zullen het niet met me eens zijn. Maar dat hij geen goed imago heeft , is toch wel duidelijk? Sinds de BN'ers wegkapen voor Tien en voetbal wegkapen is zijn imago alleen maar dieper gezonken. Ik vind dat hij groot gelijk had, van het geld wat je hebt moet je gewoon goed gebruik van maken.. Als ik een zender had zou ik ook voetbal proberen te halen omdat dat scoort , logisch toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verrot imago in jouw ogen dan. Ik heb daar nog niet zo'n uitgesproken mening over.
grappig gesprekje was datquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef Yollie het volgende:
Huub verteld net aan Amanda dat ze lijkt op een koninginnen bij, d'r hele leven neuken en andere voor zich laten werken...
Natasja is een lelijk ding, maar een slechte moederquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef pasjesjen het volgende:
mitch is een lekker ding zegt natasia maar een waardeloze butler
Wat? Heeft hij de vijftigduizend euro gebruikt om cadeautjes mee te kopen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
Brian staat weer te verkondigen hoe goed hij wel niet is omdat hij kadootjes heeft gekocht van het geld van Talpa
Hij is zoooo goed voor zijn medemens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
Brian staat weer te verkondigen hoe goed hij wel niet is omdat hij kadootjes heeft gekocht van het geld van Talpa
Behalve als het mensen betreft. Haar slogan is ondermeer "Vrije vogels, gekooide mensen"quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nee, die is toch juist tegen kooien?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Natasja is een lelijk ding, maar een slechte moeder
Mitch wint...
Ja je ziet wel dat Huub en Amanda altijd echt lol hebben samen, dat heeft ze met Brian nooit.quote:
Zijn slechte imago c.q van Talpa heeft hij enkele dagen geleden op TV zelf genoemd als oorzaak van het teloorgaan van 10.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is gewoon realiteit. Ik vind John nog steeds goed , en vele zullen het niet met me eens zijn. Maar dat hij geen goed imago heeft , is toch wel duidelijk? Sinds de BN'ers wegkapen voor Tien en voetbal wegkapen is zijn imago alleen maar dieper gezonken. Ik vind dat hij groot gelijk had, van het geld wat je hebt moet je gewoon goed gebruik van maken.. Als ik een zender had zou ik ook voetbal proberen te halen omdat dat scoort , logisch toch?
Je gaat me toch niet vertellen dat daar mensen in de kooi zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Behalve als het mensen betreft. Haar slogan is ondermeer "Vrije vogels, gekooide mensen"
Ik heb er blauw om gelegen ..quote:
Dan denkt hij dat ze weer bezopen is. Brain heeft ook geen humor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja je ziet wel dat Huub en Amanda altijd echt lol hebben samen, dat heeft ze met Brian nooit.
Vanochtend lag Huub ook weer zo gezellig te kletsen met Natasia op de japen buiten,dat begreep ik toen al niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Huub aan zoiets zou meewerken, aangezien zijn verleden wat zijn pa vertelde , dat hij van school was gegaan omdat hij het niet eerlijk daar vond gaan etc.
Nee hoor, ander plaats ik niet zo'n domme reactiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
heb ik veel gemist?
Alles waar hij zijn tengels naar uitsteekt scoort steeds minder goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is gewoon realiteit. Ik vind John nog steeds goed , en vele zullen het niet met me eens zijn. Maar dat hij geen goed imago heeft , is toch wel duidelijk? Sinds de BN'ers wegkapen voor Tien en voetbal wegkapen is zijn imago alleen maar dieper gezonken. Ik vind dat hij groot gelijk had, van het geld wat je hebt moet je gewoon goed gebruik van maken.. Als ik een zender had zou ik ook voetbal proberen te halen omdat dat scoort , logisch toch?
wbquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, ander plaats ik niet zo'n domme reactie![]()
Dat ziet Brian zelf heel anders, hij lost agressie altijd op met humorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat ze weer bezopen is. Brain heeft ook geen humor!
En terecht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nee, die is toch juist tegen kooien?![]()
Ja nog even voor de mensen die het gemist hebbenquote:
Huppeltje is een stiekemerd, een over het paard geworpen egocentrische dwergmarmot.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Vanochtend lag Huub ook weer zo gezellig te kletsen met Natasia op de japen buiten,dat begreep ik toen al niet.
Helemaal vreemd is het om dan voor de stemming nog even tegen Lieke te zeggen dat ze niet zo aardig tegen Natasia moet doen.Hij kan ook met Amanda ruzie hebben haar een super dom mokkel vinden en als Amanda dan om een sigaret vraagt zeggen...tuurlijk schatje.Dus hij moet nu Lieke niet dingen gaan verwijten die hij zelf ook doet.
Ligt aan wat de trouwe mailers doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:06 schreef Day het volgende:
Wanneer is het uitje van Brian en Lieke eigenlijk?
Hoelang was je bezig met dat bijlezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:06 schreef Day het volgende:
Wanneer is het uitje van Brian en Lieke eigenlijk?
Ze zijn allemaal van de pot gerukt, zelfs Lieke wringt zich in alle bochten om het "goed" te makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
zeg, wat de fok wat was dat met die anger management? Lieke was de schuldige volgens Anita? Is zij nou helemaal van de pot gerukt!??
Anita wordt betaald en gestuurd door 10quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
zeg, wat de fok wat was dat met die anger management? Lieke was de schuldige volgens Anita? Is zij nou helemaal van de pot gerukt!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |