Dan moet huppelventje maar eens leren zijn ego onder controle te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke maakte het Huub nou ook niet bepaald makkelijk tegenover de groep met de stemming.. begrijp ik uit de Cos..
Oh, dan mocht Lieke van 'achteren' wel gaan. Dan kan ze als ze thuis komt makkelijker in elkaar gebeukt worden? Niets voor niets in de gouden kooi natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb zelf ook een hekel aan die grote klappen die je constant op moet vangen, Brian en Lieke kunnen dat wel aan, spieren zat![]()
Wat een zelfkennis!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Amanda: Dat ik blond ben en grote tieten heb neemt niet weg dat ik dom ben.![]()
Wat een zelfkennisquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Amanda: Dat ik blond ben en grote tieten heb neemt niet weg dat ik dom ben.![]()
John de Mol staat er niet bij......quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
Ik zie hier nog een flink aantal mensen die volgens mij nog niet gestemd hebben
[POLL] 16/7-23/7 Wie is je favoriete "miljonair"?
Het was misschien niet zo slim van Lieke om erover te beginnen en het was ook niet slim van Huub om er zo op te reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke maakte het Huub nou ook niet bepaald makkelijk tegenover de groep met de stemming.. begrijp ik uit de Cos..
Zei ze dat echt zo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Nee, ze dreigt hem te blocken zodat het gaat zoals zij wil!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft nog nooit een stemming geblokt!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Jaap denkt dat Amanda weet wat een scherprechter is?
Ik vind het net andersom... ik vind het van Lieke dom dat ze een stemming over Huub z'n rug wil binnenhalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef tutjehola het volgende:
Telefoon: Amanda, zender inleveren
Dan vallen de andere blauwe plekken niet meer opquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Oh, dan mocht Lieke van 'achteren' wel gaan. Dan kan ze als ze thuis komt makkelijker in elkaar gebeukt worden? Niets voor niets in de gouden kooi natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef tutjehola het volgende:
Telefoon: Amanda, zender inleveren
volgens mij moet je even goed lezen op wat voor qoute je reageerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind het net andersom... ik vind het van Lieke dom dat ze een stemming over Huub z'n rug wil binnenhalen.
Ze had ook andere beweegredenen kunnen aanhalen ipv je teamgenoot af te vallen.... Huub nam het zelfs meerdere keren voor haar op tegen Amanda.
Maar ik hoop wel dat zijn pianospel hem wat kalmeert, want van zijn toon in ruzie ben ik nooit gecharmeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |