Aan zichzelf?? Zit Anita daar nog steeds het psychologisch wonderkind uit te hangen??quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
Sjesus.... nou moet Lieke excuses aanbieden aan Lieke... vanwege een aktie...?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef elcastel het volgende:
RTL beleid ?
Het begint bijna lachwekkend te worden Tienquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef elcastel het volgende:
RTL beleid ?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan zichzelf?? Zit Anita daar nog steeds het psychologisch wonderkind uit te hangen??![]()
Helluuuupppp....quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan zichzelf?? Zit Anita daar nog steeds het psychologisch wonderkind uit te hangen??![]()
dan stopt DGKquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef bakkiepleur het volgende:
Waarvoor is dat aftellen op het tv scherm?
Zolang hebben ze nog de tijd om tot een unanieme beslissing te komenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef bakkiepleur het volgende:
Waarvoor is dat aftellen op het tv scherm?
Luisteren is niet mijn sterkste kantquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
Stelen mag zeker ook van jou, scanman ?
En dan blijf ik nog netjesquote:
Lieve Dees, drank of geen drank, huppeltje ballenbakje met zijn Napolon complex is gewoon een huffertje. Hij wil krampachtig het dominante mannetje uithangen en geeft maar een fraktie van wat hij krijgt. Ik krijg zo langzamerhand echt een hekel aan dat ventje en denk zelfs dat zijn karakter niet veel afwijkt van dat van de rat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieve FdW.... ze zit te zeuren over kleinigheden en wil de stemming binnenhalen over Huub zijn rug.... Ik houerniet van
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef SIRA het volgende:
Brian krijgt gewoon altijd alles. valt ook verder niet op hoor
Betalenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef Cyan het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog betalen als er toch alleen maar streamlocks zijn.
Lieve Fdw, hij geeft hem net weg aan Liekequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve Dees, drank of geen drank, huppeltje ballenbakje met zijn Napolon complex is gewoon een huffertje. Hij wil krampachtig het dominante mannetje uithangen en geeft maar een fraktie van wat hij krijgt. Ik krijg zo langzamerhand echt een hekel aan dat ventje en denk zelfs dat zijn karakter niet veel afwijkt van dat van de rat.
Het staat je goedquote:
laterquote:
quote:
God , wat kunnen mensen hier zeiken. Die paar minuten die je mist van die 24 uur.. Het is misschien klote ,maar er zal vast een goede reden achter zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef Cyan het volgende:
Ik snap niet dat mensen nog betalen als er toch alleen maar streamlocks zijn.
WTF??? Wat zit je dom te lullen man? Heb ik dat ergens gezegd? Zeg nou gewoon wat je zelf van dingen vindt zonder een user er in te betrekken. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef HiDiHo het volgende:
Stelen mag zeker ook van jou, scanman ?
Lieve Dees, het gaat mij om zijn attitude over de gehele periode, en ik hou van jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieve Fdw, hij geeft hem net weg aan Lieke
Is dit superieure ironie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
God , wat kunnen mensen hier zeiken. Die paar minuten die je mist van die 24 uur.. Het is misschien klote ,maar er zal vast een goede reden achter zitten.
Ja in de blessuretijd gaan ze het veranderen zeiden zequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef elcastel het volgende:
Gaan Nadia en Amanda een plan maken ?
En daar reageer jij zo op?? Leuk weer, op FOK. Het wordt met de dag prettiger vertoeven hier.quote:
Och, meneer voelt zich aangevallen, boehoequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Wat zit je dom te lullen man? Heb ik dat ergens gezegd? Zeg nou gewoon wat je zelf van dingen vindt zonder een user er in te betrekken. Is niet zo moeilijk hoor.
Was het verhaal niet dat er iets binnenkwam voor de miljonairs en Lieke het naar buiten stuurde naar d'r zus of zoiets.... iets met kettingen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Wat zit je dom te lullen man? Heb ik dat ergens gezegd? Zeg nou gewoon wat je zelf van dingen vindt zonder een user er in te betrekken. Is niet zo moeilijk hoor.
Ja die gaan de stijltang verstoppenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef elcastel het volgende:
Gaan Nadia en Amanda een plan maken ?
Eindelijk trekt iemand z'n mond er eens over open. Het gaat veel te vaak zoals Amanda wil.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef kybe het volgende:
Goed zo Jaap.Amanda hoeft niet elke keer te bepalen wie er gaat.
Amanda lijkt inderdaad bij elke stemming te bepalen hoe het loopt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef kybe het volgende:
Goed zo Jaap.Amanda hoeft niet elke keer te bepalen wie er gaat.
Als het je niet bevalt.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar reageer jij zo op?? Leuk weer, op FOK. Het wordt met de dag prettiger vertoeven hier.
Ga je oksels scherenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die hond in je fobo is de master![]()
quote:
Gilles de la Tourette.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef bakkiepleur het volgende:
Brain krijgt een para brother aanval tering die gast heeft trekkies...
Oeps was niet zo aardig sorryquote:
Geen idee. Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Ik heb ook geen enkel idee waar die reactie vandaan kwam dat ik vind dat stelen prima is. Zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Was het verhaal niet dat er iets binnenkwam voor de miljonairs en Lieke het naar buiten stuurde naar d'r zus of zoiets.... iets met kettingen?
Ontploft het huisquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Ravii het volgende:
Wat is er over 1 minuut?!
Komt omdat je het vraagteken niet gezien hebtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Ik heb ook geen enkel idee waar die reactie vandaan kwam dat ik vind dat stelen prima is. Zal wel aan mij liggen
Is al naar Lieke en Brian gegaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
en wie zijn de favorieten voor de stemming?
( het gaat hier ook steeds lekkerder. Is er een reden om elkaar steeds zo te bashen? Is dit steeds lolliger aan het worden?)
Dit komt helemaal dom over, lees eens terugquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist waar het over ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |