Heb zelf ook een hekel aan die grote klappen die je constant op moet vangen, Brian en Lieke kunnen dat wel aan, spieren zatquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik beetje bij beetje al mijn lichaamsdelen aan het verliezen was, zowel inwendig als uitwendig.
Dat is nog niet eens tot haar doorgedrongen want ze is nog te euforisch over dat ze de stemming tot het laatste toe heel spannend hieldquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Wat vindt Amanda ervan dat Brian met Lieke gaat?
heeeee? hebben die powerboten een mailadres dan??quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef tutjehola het volgende:
Ik vertrouw op de vaste mailers, die gaan nu mailen naar het bedrijf zodat er uiteindelijk niemand gaat![]()
google powerbootquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
[..]
heeeee? hebben die powerboten een mailadres dan??
En wat is dat mailadres??
Lieke maakte het Huub nou ook niet bepaald makkelijk tegenover de groep met de stemming.. begrijp ik uit de Cos..quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef neehe het volgende:
Ik vindt het stom dat Huub Lieke zo afvalt in de groep, en nu weer buiten.
Zat net al even te googelen, volgens mij zitten er niet veel in Scheveningenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Lieve het volgende:
[..]
heeeee? hebben die powerboten een mailadres dan??
En wat is dat mailadres??
Het erge is dat zij zichzelf ontzettend slim en mooi vind.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef willem-jozef het volgende:
Wat kan die amanda toch slap lullen, dat dit bestaat...
Dan moet huppelventje maar eens leren zijn ego onder controle te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Lieke maakte het Huub nou ook niet bepaald makkelijk tegenover de groep met de stemming.. begrijp ik uit de Cos..
Oh, dan mocht Lieke van 'achteren' wel gaan. Dan kan ze als ze thuis komt makkelijker in elkaar gebeukt worden? Niets voor niets in de gouden kooi natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb zelf ook een hekel aan die grote klappen die je constant op moet vangen, Brian en Lieke kunnen dat wel aan, spieren zat![]()
Wat een zelfkennis!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Amanda: Dat ik blond ben en grote tieten heb neemt niet weg dat ik dom ben.![]()
Wat een zelfkennisquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Soho het volgende:
Amanda: Dat ik blond ben en grote tieten heb neemt niet weg dat ik dom ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |