Is ie weer door een deur gelopen? Heeft ie dit keer Amandel anaal op de bank genomen? Of heeft hij zichzelf aan de voordeur gekruisigd met een paar flinke spijkers?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef bakkiepleur het volgende:
Brain krijgt een para brother aanval tering die gast heeft trekkies...
Jazeker is nog lekker ook. Er zijn speciale paardeslagers die verkopen niet alleen paardebiefstuk. Er worden zelfs worsten van gemaakt.quote:
Dat is dan weer niet makkelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef pasjesjen het volgende:
jaap ik ben echt stom ik denk als me zelf maar ik moet denken als amanda
Huub heeft er blijkbaar zin in dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef marky het volgende:
[..]
Jazeker is nog lekker ook. Er zijn speciale paardeslagers die verkopen niet alleen paardebiefstuk. Er worden zelfs worsten van gemaakt.
Ik heb ook nooit begrepen waarom daar relatief zo weinig gezeik over was. Vooral die laatste smakker was best hard en dat pootje haken zie je hem ook plannenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeetje zie nu dat filmpje helemaal tot het einde van zondag..keek het altijd maar half, maar Brian die Huub onderit trapt tegen de muur aan smijt mag ook exit.
quote:
Yep hij zat gewoon op de streams te vertellen welke er wel en niet op hem gericht stonden en concludeerde dat het nog niet gereed stond.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef Yollie het volgende:
Wachten Dennis en Jaap nu op de camera's????
Hij begon ook met Huubs armen naar achteren te trekken. Ombuigen zeg maar. Pas later kwam Jaap het geintje over nemen. Schandelijk!quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeetje zie nu dat filmpje helemaal tot het einde van zondag..keek het altijd maar half, maar Brian die Huub onderit trapt tegen de muur aan smijt mag ook exit.
Hebben ze 112 al gebeld ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef Yollie het volgende:
Jaap is aan het wildplassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |