die ruzies bonden alleen maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou jij 24uur per dag zonder irritatie met je vrouw/man op je nek willen/kunnen zitten ?
Krijgen we het hele alfabet ?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:58 schreef patist het volgende:
[..]
Want die droooohooooom ging sneeeeeeheeeeeeeeeel voorbijijijijijijijijijijijijij!
ik zit veilig achter mn pc met mn whisky en mn honden en kattenquote:
Laterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:59 schreef patist het volgende:
[..]
die ruzies bonden alleen maar
ik ga slapen.... het was kort maar gezellig! groetjes mensen !
HEIL FOK!![]()
aaaaaaaaals een kind zat ik te droooooooooooooomen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef patist het volgende:
[..]
aaaaaaaaahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaa Als ik wist wat jij toen dacht, had ik nooit op jou gewaaacht!
Lellebel had een relatie toen ze de kooi inging en in no time lag ze bij rat in bed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee zelfs met drank gaat het die dennix niet lukken want ze wil Brian niet kwijt en ze heeft al vaak uitgesproken dat ze niet vreemd gaat als ze een relatie heeft dus dit is bij voorbaat al kansloos![]()
Jaap daalt ook hoor ik had die jongen slimmer ingeschat![]()
Ik hou het exact 3:34 minuten vol, daarna moet ze van mijn nek af. Er zijn echter lichaamsdelen waar ik het wel wat langer kan hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou jij 24uur per dag zonder irritatie met je vrouw/man op je nek willen/kunnen zitten ?
Op aanvraag kan ik het pm'enquote:
Trustequote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:59 schreef patist het volgende:
[..]
die ruzies bonden alleen maar
ik ga slapen.... het was kort maar gezellig! groetjes mensen !
HEIL FOK!![]()
Even wat gewijzigdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Lellebel had een relatie toen ze de kooi inging en in no time lag ze bij rat Brian in bed.
Doe maar naar het emailadres van Dusnixquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Op aanvraag kan ik het pm'envan a tot z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |