OK, laatste keer dan,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef flubberdewups het volgende:
Ze hebben toch VIER streams? Waarom niet eentje op ruziende H & L???
Oeh, Mac OS X. Wil ik ook, maar ik heb een cheape P4 met 1GB ram.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
dees is speciaal voor Yollie:
[afbeelding]
(maar nu moet ik weer ontopic, anders wordt allerliefste Day boos)
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
verzin wat anders.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,
maar die heb ik tot aan de dag van vandaag nog niet gezien dus ik hou het bij een dagelijks
kaartje namens Fok!
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wilquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit Jaap Dennis ontzetttend te backstabben.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:13 schreef Day het volgende:
Volgens mij zit Jaap Dennis ontzetttend te backstabben.
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook al rozen en ballonnen (in de vorm van hartjes) naar dat adres gestuurd,
maar die heb ik tot aan de dag van vandaag nog niet gezien dus ik hou het bij een dagelijks
kaartje namens Fok!
Echt niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Visual het volgende:
[..]
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wil
Zet mijn naam er ook maar bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.
Als tegenprestatie zal ik Denniks een envelop sturen met antrax erin.
En dan afzender dgk_fan.
Nee hoor hij is dennis gigantisch aan het naaien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Visual het volgende:
[..]
ik ben aan geloven dat die echt met dennis verder wil
Geen onvertogen woord uit mijn klavier betreffende mijn overburen, integendeel want ik heb kort geleden nog mijn liefde aan Desii betuigd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Reservebelgenen daar is niks mis mee
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
kaartje namens Fok!
Zet mijn naam er ook maar bijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat zou je niet meer doen, wist je dat je hiervoor een ban kan krijgen.
Als tegenprestatie zal ik Denniks een envelop sturen met antrax erin.
En dan afzender dgk_fan.
Is niet nodig, Huub heeft al gezegd dat Dennis eruit moet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
Ja Brian wordt nu al heel erg bang van die kleuter kennixIk word helemaal para brother (not)
Als hij inderdaad iets met Amanda gaat proberen (wat niet gaat lukken) krijgt ie Brian als enemy en dat is voor dennix het begin van het eind![]()
Desnoods zal Brian straks met huub gaan bonden om hem eruit te krijgen als ie tussen hem en Amanda probeert te komen.
Thanks !!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
dgk_fan, over je kaart:
Er staan spaties tussen de laatste woorden en de uitroeptekens. Dat hoort niet. Nu weet hij dat het een hoax is.
ik hoop ik hoop het maar hij heeft nog niks aan huub vertelt hier overquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor hij is dennis gigantisch aan het naaien.
Vertel jij even wat er gebeurt dan, want ik zie niets gebeuren namelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Day het volgende:
Ja, gvd!![]()
Er gebeurt genoeg op de streams nu!
Allemaal ON topic!!!![]()
Haha, denk je dat echt? Hij heeft zo'n moeite met klaarkomen omdat ie zo gek op hur is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
Ja Brian wordt nu al heel erg bang van die kleuter kennixIk word helemaal para brother (not)
Als hij inderdaad iets met Amanda gaat proberen (wat niet gaat lukken) krijgt ie Brian als enemy en dat is voor dennix het begin van het eind![]()
Desnoods zal Brian straks met huub gaan bonden om hem eruit te krijgen als ie tussen hem en Amanda probeert te komen.
Ik hoop het want als ik het iemand niet gun om te winnen is het Dennis wel, hij heeft nog helemaal niets aan het spel toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee hoor hij is dennis gigantisch aan het naaien.
Ik denk ook dat Brian en Huub gaan bonden. Dat hebben ze eerder gedaan als het nodig was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Is niet nodig, Huub heeft al gezegd dat Dennis eruit moet.
hier hoop ik al 2 weken op...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:18 schreef petraa het volgende:
Dennis gaat alleen weg, als ze hem met zijn achten op het hek tillen spiezen.
Eh....ik hoopte dat jij het zou doen? Ik heb net iets te veel wijn op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vertel jij even wat er gebeurt dan, want ik zie niets gebeuren namelijk![]()
Kom op, ik ben geen fan van Brian.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef ScofieldM het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Eh....ik hoopte dat jij het zou doen? Ik heb net iets te veel wijn op.![]()
In dat geval vermoed ik dat die familie haar daar geplaatst heeft in die DGK vanwege het volgende:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Jaap vertelt Dennis ook maar eens dat Amand al miljonair is omdat haar familie 'multi multi miljoenen' heeft.
Ik bedoelde ook dat het niet echt nodig is om te bonden, want Huub wil dennis al weg. Maar inderdaad ze hebben al vaker samen gewerkt als het nodig was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Brian en Huub gaan bonden. Dat hebben ze eerder gedaan als het nodig was.
Uhu, remember Eric.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Brian en Huub gaan bonden. Dat hebben ze eerder gedaan als het nodig was.
maar dat werkt toch ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef F04 het volgende:
[..]
Oeh, Mac OS X. Wil ik ook, maar ik heb een cheape P4 met 1GB ram.
Wanneer zei hij dat? Weet wel dat hij Dennis waarschuwde voor de toneelhaak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Is niet nodig, Huub heeft al gezegd dat Dennis eruit moet.
Wat denk jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:20 schreef Adothehague het volgende:
Kent dennis het spreekwoord Geen woorden maar daden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |