Les 1 dan: bij "nieuwe topics" eerst ff checken of een ander al een nieuwe COS geopend heeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die al geopend was
en ik heb ze 'credits' erbij gezet.
en de TS vond het ook tof zo![]()
Dat vroeg ze serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Nadia: heb ik hele erge hangtietjes zo?
Die verkleinwoordjes! Daar zou een verbod op moeten komen.
moet je ongesteld wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Liess het volgende:
Zeik niet zo over die COS.
ik was Imho toch tering snel met die topic dus niemand kon hem eerderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Les 1 dan: bij "nieuwe topics" eerst ff checken of een ander al een nieuwe COS geopend heeft![]()
iK Was al gestopt hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Liess het volgende:
Zeik niet zo over die COS.
Lieke en Huub zijn ook de enige in dat huis die hun handen wassen als zij naat het toilet zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een pertinente leugen. Lieke staat 2x per dag onder de douche, ze zeggen dat om te sarren.
Die vragen ook trouwens, altijd vragen en dan maar hopen dat een ander haar verteld dat het allemaal wel meevalt, terwijl zelfs Stevie Wonder ziet dat ze op haar buik hangenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Ja, serieus! Ik maak geen grappen over hangtietjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat vroeg ze serieus?
Heeft dat kind wel eens in de spiegel gekeken?
Ja, en natas riep toen : ja ze hangen op je knieen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Dat vind ik dan wel weer leuk, gewoon die stomme meidenpraat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek tussen de ''dames'' gaat al een half uur over tieten en cupmaten.![]()
Oh je was me net voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek tussen de ''dames'' gaat al een half uur over tieten en cupmaten.![]()
Eigenlijk ligt dat allemaal aan Nadia haar B-cupje en daar blijft ze maar over doorvragen, 'Dusss jullie vinden dat ik geen B cup heb? Maar wat voor cup heb ik dan? Hoe kan dat dan? Ik heb echt een B cup! Nou, ik was bij de hunkemoller...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
weet je dat ik dat gisteren pas besefte. Dat je haar leuk vond. Zo stom van mij. Ik had beter moeten weten. (SL)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind Amanda sowieso wel leuk hoor, maar vooral der uiterlijk idd... zeer geil.
Ik hoop niet dat je daarvoor naaar en psycholoog moetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:22 schreef DrsH het volgende:
Even voor de afwisseling ik heb een A cup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |