quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef demins het volgende:
"Mannelijk"
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07295/ScreenShot120.jpg]afbeelding][/url]
Ja ik zou haar ook wel eens in een spijkerbroek willen zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef Liess het volgende:
Lieke is leuk gewoon met een spijkerbroek.
Oprotten met die jurkjes.
Tuurlijk doet Dennis niks, maar Nadia is zo wel waar ze wil zijn.. onder de lakens bij Brianquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Overigens: vanavond gaan de 'snode plannen van Nadia & Amanda' door. Zei gaan samen met Brian in bed , onder de dekens liggen en kreunen , ze willen zo Dennis sarren , zal het ze lukken? Het zal me niet verbazen als het Dennis NIKS doet.![]()
Ik vind Amanda sowieso wel leuk hoor, maar vooral der uiterlijk idd... zeer geil.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik zou haar ook wel eens in een spijkerbroek willen zien.
maar goed, jij vind Amanda leuk![]()
![]()
Maar misschien (hoop ik) val je alleen op haar lichaam? (wel ongewassen)
![]()
Hoe dom van Amanda en Brian, daar kan alleen maar ellende van komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk doet Dennis niks, maar Nadia is zo wel waar ze wil zijn.. onder de lakens bij Brian
Nou, ik vraag me af hoe die gasten daar ruiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik zou haar ook wel eens in een spijkerbroek willen zien.
maar goed, jij vind Amanda leuk![]()
![]()
Maar misschien (hoop ik) val je alleen op haar lichaam? (wel ongewassen)
![]()
Doe ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Kunnen de foto's uit Ravii z'n OP hier ook ff geplaatst worden??
Hoezo? Ik heb nog steeds geen leven hoor.quote:Zojuist is er een taart binnen gekomen van fans van Nowlive. Ineens zijn 'de 6' enthousiast en Natasia heeft 'ineens' respect voor streamers.![]()
Terug naar mijnequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe ik.
Zie nu dat deze idd erg vroeg geopend was. Aan de nummers was dat niet af te zien, deze is maar twee lager. Heel weinig topics geopend op FOK!, in een kwartier tijd.![]()
volgens Nadia zijn zij jouw / ons levenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog steeds geen leven hoor.
Ravii... niet gaan lopen fucken, hij was idd een beetje vroeg maar de topicnummers scheelden maar 2.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Ravii het volgende:
Deze was niet eerder
Deze was te vroeg
kan ik net zo goed een topic gaan maken voor deel 2094
Dat is een pertinente leugen. Lieke staat 2x per dag onder de douche, ze zeggen dat om te sarren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af hoe die gasten daar ruiken.
Over Amanda word wel eens gezegd dat ze stinkt, over Lieke wordt het gezegd..........
he gatver, was nou juist zo blij dat zij niet meedeed met al dat nepgedoequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef Marrije het volgende:
Wat zonde, die opvul bh van Lieke.
Ohja want jij weet hoe sterke lichaamsgeur Lieke heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een pertinente leugen. Lieke staat 2x per dag onder de douche, ze zeggen dat om te sarren.
Ik wist niet dat die al geopend wasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ravii... niet gaan lopen fucken, hij was idd een beetje vroeg maar de topicnummers scheelden maar 2.
Soms loopt een COS zo hard dat het wel kan zo vroeg een COS te openen, het is iig not done er nog 1 te openen als je weet dat er al 1 geopend is, en het is helemaal not done de OP uit die (iets te vroeg) geopende COS dan over te nemen...
Je bent een lekker kutnewbiepubertjemaar dat kan gewoon niet
Les 1 dan: bij "nieuwe topics" eerst ff checken of een ander al een nieuwe COS geopend heeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die al geopend was
en ik heb ze 'credits' erbij gezet.
en de TS vond het ook tof zo![]()
Dat vroeg ze serieus?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Nadia: heb ik hele erge hangtietjes zo?
Die verkleinwoordjes! Daar zou een verbod op moeten komen.
moet je ongesteld wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Liess het volgende:
Zeik niet zo over die COS.
ik was Imho toch tering snel met die topic dus niemand kon hem eerderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Les 1 dan: bij "nieuwe topics" eerst ff checken of een ander al een nieuwe COS geopend heeft![]()
iK Was al gestopt hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Liess het volgende:
Zeik niet zo over die COS.
Lieke en Huub zijn ook de enige in dat huis die hun handen wassen als zij naat het toilet zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een pertinente leugen. Lieke staat 2x per dag onder de douche, ze zeggen dat om te sarren.
Die vragen ook trouwens, altijd vragen en dan maar hopen dat een ander haar verteld dat het allemaal wel meevalt, terwijl zelfs Stevie Wonder ziet dat ze op haar buik hangenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Ja, serieus! Ik maak geen grappen over hangtietjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat vroeg ze serieus?
Heeft dat kind wel eens in de spiegel gekeken?
Ja, en natas riep toen : ja ze hangen op je knieen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef noekje het volgende:
Dat vind ik dan wel weer leuk, gewoon die stomme meidenpraat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek tussen de ''dames'' gaat al een half uur over tieten en cupmaten.![]()
Oh je was me net voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Het gesprek tussen de ''dames'' gaat al een half uur over tieten en cupmaten.![]()
Eigenlijk ligt dat allemaal aan Nadia haar B-cupje en daar blijft ze maar over doorvragen, 'Dusss jullie vinden dat ik geen B cup heb? Maar wat voor cup heb ik dan? Hoe kan dat dan? Ik heb echt een B cup! Nou, ik was bij de hunkemoller...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
weet je dat ik dat gisteren pas besefte. Dat je haar leuk vond. Zo stom van mij. Ik had beter moeten weten. (SL)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:03 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind Amanda sowieso wel leuk hoor, maar vooral der uiterlijk idd... zeer geil.
Ik hoop niet dat je daarvoor naaar en psycholoog moetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:22 schreef DrsH het volgende:
Even voor de afwisseling ik heb een A cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |