Thx allemaal voor jullie antwoorden!!! Jullie zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef Ravii het volgende:
@ petraa
3. Ze vonden hem zeker vet. ( huub en lieke) de rest had gewoon honger. en/of waren jaloers
Nou, dat hoop ik ook, zie ik eindelijk mn vrienidnnetje weer op slquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry Ik heb geen idee waar die zit. In een van de cossen van gisteren. Anders had ik wel gezocht voor je.
(Liess, Ik hoop me binnenkort weer wat beter te voelen, nieuwe meds)
Zal wel schrikken worden voor d'r als ze vanavond ineens onaangekondigd de kinderhand van Brian in d'r reet heeft zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
Huub over Dennis tegen Nadia: Is ie altijd zo snel klaar. Nadia zegt dat ze hem zit te teasen, dat ze iets probeert op te bouwen.
Raaaaare ideeen over seks.
Brian: Ik lust geen kabeljauwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me af hoe die gasten daar ruiken.
Over Amanda word wel eens gezegd dat ze stinkt, over Lieke wordt het gezegd..........
pff die is echt dik geworden .. nu heeft ze een nog groter waterhoofdquote:
Natasia gaat helemaal niet weg, ze wil een afscheidsfeest in september dus stel je feestje maar uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef miesy het volgende:
dus natassia gaat vanmiddag naar huis??
waarom word daar in the villla geen groot drama of op z'n mist wat ophef over gemaakt?
en op talpa site geen woord erover?
![]()
hopelijk word het vanmiddag officieel, heb ik weer reden om een feestje te vieren!
maarja...het zal wel weer niet.
Het zijn maatpakken en Dennix was er toen nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn die kleren voor en waarom wordt Dennis niet geroepen?
ik geloof hier ook niks meer van jongens!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef miesy het volgende:
dus natassia gaat vanmiddag naar huis??
waarom word daar in the villla geen groot drama of op z'n mist wat ophef over gemaakt?
en op talpa site geen woord erover?
![]()
hopelijk word het vanmiddag officieel, heb ik weer reden om een feestje te vieren!
maarja...het zal wel weer niet.
Wist ik alquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx allemaal voor jullie antwoorden!!! Jullie zijn![]()
als dat zo is dan vind ik wel weer een andere reden voor een feestje...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Natasia gaat helemaal niet weg, ze wil een afscheidsfeest in september dus stel je feestje maar uit![]()
Schokkend en Brian heeft net zo'n pak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Meganog het volgende:
Die ene pakkenman heeft een lichtblauw pak van Hans Textiel aangetrokken.
Dat pak vind ik niet echt een visitekaartjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Meganog het volgende:
Die ene pakkenman heeft een lichtblauw pak van Hans Textiel aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |