ahhhhhhhhh nee he????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Natasia gaat helemaal niet weg, ze wil een afscheidsfeest in september dus stel je feestje maar uit![]()
Lichtblauwe pakken bij normale mensen is eeeeeeew!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schokkend en Brian heeft net zo'n pak.
Dennis was er nog niet toen de pakken werden aangemeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn die kleren voor en waarom wordt Dennis niet geroepen?
FILMKUS = DKG HOAXquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Een originele filmkus, net onder de mond.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nada begint verslaafd te raken aan de kusjes van Dennix.
Het is net een clown.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
O mijn god, precies wat ik al dacht toen ze hem die stof aansmeerden: dat pak van Brian![]()
Ik vind dat pak trouwens wel goed bij hem staan hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:
Weet Jaap niet dat donker slank afkleedt?
Dat Jaap het niet weet soit, maar als maatpakkenmeneer, holy moses.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:
Weet Jaap niet dat donker slank afkleedt?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik ook, zie ik eindelijk mn vrienidnnetje weer op sl
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh nee he????![]()
![]()
![]()
zit ik hier met mn net gehaalde biertjes,helemaal klaar voor het grote vertrek![]()
Ik heb het idee, dat ze Dennis erin willen luizen, vannacht het gesprek van Dennis met Jaap ook. Ik heb echt het gevoel dat Dennis de pispaal moet gaan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraagje. Waarom willen ze die actie dan doen? Dus net doen alsof Nadis seks heeft met Brian? Dennix is toch hun vriendje?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Jaap het niet weet soit, maar als maatpakkenmeneer, holy moses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |