ahhhhhhhhh nee he????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Natasia gaat helemaal niet weg, ze wil een afscheidsfeest in september dus stel je feestje maar uit![]()
Lichtblauwe pakken bij normale mensen is eeeeeeew!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schokkend en Brian heeft net zo'n pak.
Dennis was er nog niet toen de pakken werden aangemeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Marrije het volgende:
Waar zijn die kleren voor en waarom wordt Dennis niet geroepen?
FILMKUS = DKG HOAXquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
Een originele filmkus, net onder de mond.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nada begint verslaafd te raken aan de kusjes van Dennix.
Het is net een clown.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
O mijn god, precies wat ik al dacht toen ze hem die stof aansmeerden: dat pak van Brian![]()
Ik vind dat pak trouwens wel goed bij hem staan hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:
Weet Jaap niet dat donker slank afkleedt?
Dat Jaap het niet weet soit, maar als maatpakkenmeneer, holy moses.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:
Weet Jaap niet dat donker slank afkleedt?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik ook, zie ik eindelijk mn vrienidnnetje weer op sl
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh nee he????![]()
![]()
![]()
zit ik hier met mn net gehaalde biertjes,helemaal klaar voor het grote vertrek![]()
Ik heb het idee, dat ze Dennis erin willen luizen, vannacht het gesprek van Dennis met Jaap ook. Ik heb echt het gevoel dat Dennis de pispaal moet gaan worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraagje. Waarom willen ze die actie dan doen? Dus net doen alsof Nadis seks heeft met Brian? Dennix is toch hun vriendje?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Jaap het niet weet soit, maar als maatpakkenmeneer, holy moses.
Kom op wijffie. verman je. je zit binnen (weet je nog de uitleg van gisteren)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Liess het volgende:
Ik wil roken maar geen zin om naar beneden te lopen want het regent en onweert
Doe als huub.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Liess het volgende:
Ik wil roken maar geen zin om naar beneden te lopen want het regent en onweert
Ja maar k moet naar buitenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Kom op wijffie. verman je. je zit binnen (weet je nog de uitleg van gisteren)![]()
sorry dat ik zo erg offtopic ben.
(zit namelijk de Tour te kijken)![]()
Oke Ik denk dat ik dus toch moet gaan bijlezen (lees zoeken in de cossen van vannacht)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat ze Dennis erin willen luizen, vannacht het gesprek van Dennis met Jaap ook. Ik heb echt het gevoel dat Dennis de pispaal moet gaan worden.
Oke. shit. Maar zonder roken is ook kutjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja maar k moet naar buiten
zit op kantoor hè.
Dat was toch een afspraak tussen Dennis, Nadia en Jaap om Brian gek te maken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat ze Dennis erin willen luizen, vannacht het gesprek van Dennis met Jaap ook. Ik heb echt het gevoel dat Dennis de pispaal moet gaan worden.
Ik snap het ook niet, er stonden zelfs artikelen in het Brabants Dagblad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef SiRojK het volgende:
Die gast was toch failliet?
Deze:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke Ik denk dat ik dus toch moet gaan bijlezen (lees zoeken in de cossen van vannacht)
Dank je poepie.![]()
als je de betreffende posts heb gevonden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke Ik denk dat ik dus toch moet gaan bijlezen (lees zoeken in de cossen van vannacht)
Dank je poepie.![]()
Dank je!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze:![]()
[COS #2090] Complot in aanmaak!
En de laatste blz. van die ervoor
Dat zou wel een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt zo wel licht mongoloide
[afbeelding]
Die man stond nog uit te leggen dat maar zo'n 3% van z'n clientele iets meer aandurft; volgens mij wilde hij gewoon een slecht verkoopbaar stofje kwijt.quote:
Dat denk ik wel vakerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Natasia lijkt zo wel licht mongoloide
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |