Amanda begon over haar zusje en moerder. Dus ja er werd iets vreemds gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Soho het volgende:
waarom? er werd toch niets vreemds gezegd?
Natuurlijk, als het gescript is , krijgen Huub en Lieke hem.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Niet te geloven... streamlock
Iig hoop ik dat ze nu instructies krijgen dat deze stemming voor Huub en Lieke is
I hate Amada point blankquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
I hate Amanda with a passion
Jawel, de waarheid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Soho het volgende:
waarom? er werd toch niets vreemds gezegd?
Precies.... Amanda heeft er werkelijk niets van begrepen en ze blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
Ik durf te wedden dat Amanda even ingefluisterd krijgt dat die niet de gewenste reactie is.
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef burtbeej het volgende:
Die Amandawat een vieze vieze rat is dat.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedank alle streamers met al hun acties en overtrokken reacties.......dit is het gevolg. streamlock na streamlock
IQ kiezelsteen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedank alle streamers met al hun acties en overtrokken reacties.......dit is het gevolg. streamlock na streamlock
Volgens mij had Huub die race op Zandvoort en volgens mij is hij vorige week begonnen met rijlessen.quote:
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
NOVA sloeg iig nergens op. Wat een hoop bullshit zeg. Wel weer heel veel reclame voor DGK
Maar het is toch ook heel normaal dat je iemand aanrandt en in elkaar beukt als ze aan je nagellak hebben gezeten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienDie snapt nog steeds niet wat er zondag is gebeurd, het enige wat telt zijn haar nagelspulletjes
![]()
Ik geloof toch echt dat Amanda deze lock veroorzaakte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plus ze naait haar medeplegers door te melden dat ze Lieke alleen maar heeft vastgepakt en niet geknepen enz...............quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienDie snapt nog steeds niet wat er zondag is gebeurd, het enige wat telt zijn haar nagelspulletjes
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scan![]()
Ja klopt, ik merk ook dat mijn grenzen steeds verder gaan. Dit keer was echt te ver..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens heeft die man bij Nova wel gelijk...hoe zeer ik ook van het programma hou..het is gewoon te ver gegaan. Merk ook bij mezelf dat de grens steeds verder gaat. Maanden geleden vonden we een scheldpartij erg. Nu worden we er mee wakker en gaan we ermee naar bed alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Lijstje maken van wie wat gehad heeft?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij had Huub die race op Zandvoort en volgens mij is hij vorige week begonnen met rijlessen.
rijlessen waren inmiddels al 3 maanden geledenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij had Huub die race op Zandvoort en volgens mij is hij vorige week begonnen met rijlessen.
Het zou wel heel erg zielig zijn als H & L 'opeens' de stemming krijgen na de streamlock, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Niet te geloven... streamlock
Iig hoop ik dat ze nu instructies krijgen dat deze stemming voor Huub en Lieke is
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
NOVA sloeg iig nergens op. Wat een hoop bullshit zeg. Wel weer heel veel reclame voor DGK
Indeed, indeed! Wat was dit ook weer een psychologische charlatan! Kan je tegenwoordig al psycholoog worden met alleen VMBO?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
AMENquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
UR so rightquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens heeft die man bij Nova wel gelijk...hoe zeer ik ook van het programma hou..het is gewoon te ver gegaan. Merk ook bij mezelf dat de grens steeds verder gaat. Maanden geleden vonden we een scheldpartij erg. Nu worden we er mee wakker en gaan we ermee naar bed alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Al zal ik het missen, nog liever de stekker er uit als wachten op nog zo'n walgelijke sessie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als die direkt na de stemming was begonnen, had hij het rijbewijs al lang in zijn zak gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets waarschijnlijk kortsluiting in Amanda haar hercencel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef elcastel het volgende:
Altijd leuk thuiskomen zo'n streamlock, wat nu weer ?
Hebben we het nu over mij dan? Je zou ook kunnen schrijven wat jij er van vindt. En zonder boldletters graag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scan![]()
You're welcome, wankerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Precies!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al zal ik het missen, nog liever de stekker er uit als wachten op nog zo'n walgelijke sessie.
Luisteren naar je vader jongen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef Ravii het volgende:
doet net me geluid het weer.
Steamlock.
En nova was idd bagger.
Me vader helemaal;;
ER WAS IEMAND VERKRACHT EH!
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!
IK HOORDE HET OP DE RADIO!
HET IS ECHT NIET NORMAAL!
Racen langs het Scheveningse strand in een 250PK boot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef demins het volgende:
Waar stemmen ze over?
[DGK] de NOVA uitzending van donderdag 19 juliquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef eeff het volgende:
Ok ik log net in...
Streamlock... en what's with NOVA??![]()
Denk je niet dat de lock er is om Amanda even wat instructies in te fluisteren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef RSie het volgende:
[..]
UR so right![]()
door dat domme gedoe van die Libellewijven krijgen we nu DGK de gekuiste edition.
BOORRIIIINNGGG!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef RSie het volgende:
[..]
UR so right![]()
door dat domme gedoe van die Libellewijven krijgen we nu DGK de gekuiste edition.
BOORRIIIINNGGG!!!!!!![]()
Tussen de 3 min. en 3 uurquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Ravii het volgende:
Hoelang duurt zo een SteamLock Ongeveer?
Ik vond het bij Jaap, week na week veel te ver gaan. Ik vond het bij Eric veel te ver gaan. Ik vond het gooien met etenswaren naar Palma veel te ver gaan. Zondag is een logisch gevolg van al het eerdere en dat ging ook te ver, edoch enorm opgeblazen door bepaalde fans. Alles mag daar, behalve als het je favoriet betreft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik merk ook dat mijn grenzen steeds verder gaan. Dit keer was echt te ver..
Dat kun je wel terug kijken over een paar uur via uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef tutjehola het volgende:
Even een vraagje, ik heb nova gemst. Was het programma echt waardeloos of was het een goede reactie op wat er de afgelopen dagen is gebeurd?
jaap werd parraquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef F04 het volgende:
Wat gebeurde in de seconden voor de streamlock?
Wat was dat een onvoorstelbaar wazig figuur zegquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Indeed, indeed! Wat was dit ook weer een psychologische charlatan! Kan je tegenwoordig al psycholoog worden met alleen VMBO?
De koek is op....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
Streamlock vanwege NOVA ??????
Gaaf !
Twee keer de helft!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Ravii het volgende:
Hoelang duurt zo een SteamLock Ongeveer?
Ben het met je eens dat het te ver gaat maar de gewoonste zaak van de wereld vind ik dit beslist niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Je snapt het nog steeds nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het bij Jaap, week na week veel te ver gaan. Ik vond het bij Eric veel te ver gaan. Ik vond het gooien met etenswaren naar Palma veel te ver gaan. Zondag is een logisch gevolg van al het eerdere en dat ging ook te ver, edoch enorm opgeblazen door bepaalde fans. Alles mag daar, behalve als het je favoriet betreft.
Ze waren bezig om Lieke en Huub van alles de schuld te geven, en zichzelf schoon te praten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef riri het volgende:
Wat zei Amanda voordat er de streamlock was?
Die ging het gebeuren weer bagatelliseren, het enige erge was dat haar nagelspulletjes weg warenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef riri het volgende:
Wat zei Amanda voordat er de streamlock was?
Thnx voor die titel. Ik zag ergens een lijstje staan van medewerkers die stopten met medewerking. Drie keer raden waarom de meesten stopten. Bedreiging en lastig vallen van een bepaald type fan misschien?quote:
Dankquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat kun je wel terug kijken over een paar uur via uitzendinggemist.nl
I sue you.... De man heeft groot gelijk.... PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen..... Plus dat hun leven vergald is.... en dat grotendeels door de redactie...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over mij dan? Je zou ook kunnen schrijven wat jij er van vindt. En zonder boldletters graag.
Ik vond het bullshit dat die idioot het programma wil gaan verbieden ja. Sue me
Weer es mee eens. Wanneer niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het bij Jaap, week na week veel te ver gaan. Ik vond het bij Eric veel te ver gaan. Ik vond het gooien met etenswaren naar Palma veel te ver gaan. Zondag is een logisch gevolg van al het eerdere en dat ging ook te ver, edoch enorm opgeblazen door bepaalde fans. Alles mag daar, behalve als het je favoriet betreft.
Talpa zuigtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef wolferl het volgende:
Wel toevallig dat er een stemming kwam tegelijk met de uitzending van NOVA.
Bob van der Meer is de eerste die jaren terug is begonnen met het in kaart brengen van pestgedrag op scholen. Hij is de aangewezen deskundige op het gebied van pestgedrag en heeft hierover ook al heel erg veel gepubliceerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Indeed, indeed! Wat was dit ook weer een psychologische charlatan! Kan je tegenwoordig al psycholoog worden met alleen VMBO?
Dat kan. Ik ben het er niet mee eens. En al helemaal niet om de redenen die die man gaf. Hij haalde ook een paar keer aan dat het programma later moet worden uitgezonden. Dus dan mag het wel? Enorm vaag figuur. Maar hij doet zijn best maar. Laat hem maar proberen het programma via de wet te verbieden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I sue you.... De man heeft groot gelijk.... PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen..... Plus dat hun leven vergald is.... en dat grotendeels door de redactie...
Als je het spel het spel laat, wordt het gewoon een ruwe BB..... Niet de ranzige klucht die het nu is...
Dat is voor de TV uitzending om te zorgen alsof 'zondag er niet was'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
Er zijn dus duidelijk instucties geweest om afgelopen zondag niet te betrekken in deze stemming...
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:40 schreef CoT het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet
Die actie van zondag was fysiek gewled van 6 tegen 2
die andere acties niet
Ik hoop dat die knakker dan wel goed heeft gekeken naar de streams en gesprekken met de redactie heeft gehad voordat hij conclusies gaat trekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Bob van der Meer is de eerste die jaren terug is begonnen met het in kaart brengen van pestgedrag op scholen. Hij is de aangewezen deskundige op het gebied van pestgedrag en heeft hierover ook al heel erg veel gepubliceerd.
De op het moment vastgestelde "protocollen" op scholen zijn meestal afkomstig van zijn onderzoeken en ervaringen. Hij verzorgt ook veel lezingen op middelbare scholen e.d.
Dan snap ik niet dat die man een hele tijd geleden heeft gebeld met Atsma en nu pas morgen met twee andere instanties gaat bellen. Het is inmiddels fokking donderdagavond!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I sue you.... De man heeft groot gelijk.... PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen..... Plus dat hun leven vergald is.... en dat grotendeels door de redactie...
Als je het spel het spel laat, wordt het gewoon een ruwe BB..... Niet de ranzige klucht die het nu is...
Jij snap het niet he??quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben het er niet mee eens. En al helemaal niet om de redenen die die man gaf. Hij haalde ook een paar keer aan dat het programma later moet worden uitgezonden. Dus dan mag het wel? Enorm vaag figuur. Maar hij doet zijn best maar. Laat hem maar proberen het programma via de wet te verbieden.
Precies.... in de doofpot...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat is voor de TV uitzending om te zorgen alsof 'zondag er niet was'.
Je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.
Ja.. dat zeiden ze van de mensen in BB1 trouwens ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen.....
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verlorenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.
aahwquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Ik kan er echt niet meer tegen.........
Drie tegen twee?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had je haar vanmiddag eens moeten horen tegen Nadia: "Ik ben eerlijk en gun iedereen alles".quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef riri het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat Amanda iemand anders iets gunt...nog nooit niet
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verloren![]()
Klopt, daarvoor moest haar slipje op haar knieen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!
En als zij het niet wil en ze gaan toch door dan is het volgens mij aanranding.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!
Moterrijden afgeblazen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Moterrijden is ook afgeblazen en nog meer dingen, aldus Huub.
En is waarheid gebleken van BB1 t/m 6....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja.. dat zeiden ze van de mensen in BB1 trouwens ook
Bootje Varenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef demins het volgende:
Waar stemmen ze over? Sorry.
Trustequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef MissSomebody het volgende:
Streams uit hier, lees het morgen wel...trusten allen...tot morgen..![]()
dat heb ik niet gezien op de beelden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor moest haar slipje op haar knieen.![]()
Vandaar dat Nadia haar onderbroek tot haar knieen naar beneden trok, en Natasja vier keer gilde "TREK HAAR BH UIT!!"quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef MissSomebody het volgende:
Streams uit hier, lees het morgen wel...trusten allen...tot morgen..![]()
Het staat niet op het rooster.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Moterrijden afgeblazen ?
waarom dan? Zei Huub dat?
ik denk omdat ze t zo n leuk programma vindenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Moterrijden afgeblazen ?
Nope, hij zei kijk maar op de planning..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Moterrijden afgeblazen ?
Natasia, Amanda en Nadia pakken Lieke = 3 tegen 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een achterlijke timing, dat vecht je dan toch lekker na de stemming uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Sug4r het volgende:
Zitten Huub en Lieke elkaar nu af te vallen bij de rest.....slim hoor.![]()
Als dit zo is, betreft het een klein groepje idioten. Jij bracht het in je post nogal overdreven en wekte bij mij de indruk dat een groot deel van de H&L fans en masse Tilly penetreerde o.i.d. Da's alles, rukkert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx voor die titel. Ik zag ergens een lijstje staan van medewerkers die stopten met medewerking. Drie keer raden waarom de meesten stopten. Bedreiging en lastig vallen van een bepaald type fan misschien?
daar is Huub over het algemeen niet zo gek op als ze dat doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
Oeieieie Liek doet fout. Ze meld dat Huub eerdere stemmingen wilde blocken maar dankzij haar zijn die stemmingen er wel uit gegaan. Huub is daar niet blij mee en beschuldigd Lieke dat ze punten wil scoren over zijn rug
Echtelijke ruzie sluit ik niet uit
Hinhoquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
Waar kan ik goedwerkende streams zien? Wat is de url van hindho?
De disco stemming niet maar die van het winkelen wel.Zij hebben er zelfs nog ruzie over gekregen omdat Huub hem wilde blokken en Lieke niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Desii het volgende:
Lieke heeft geen gelijk.... in de disco-stemming heeft Huub niet willen blokken
Het lijkt mij ook handig om bij een stemming een eenheid te vormenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef RSie het volgende:
[..]
daar is Huub over het algemeen niet zo gek op als ze dat doet.
ik herinner mij dat ze hem afviel tijdens een stemming door te zeggen dat hij het niet verdiende o.i.d.
Volgens mij is dit tijdens de streamlock geregiseerd.....Kan niet anders.Ze willen dat wij hun gaan afvallen.Evenwicht bewaren oftewel vrouwen en kinderen eerstquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Gigageil het volgende:
Wat een superdom dom dom dom dom wijf die Lieke......echt ongelovelijk dom matennaaierig kutwijf![]()
![]()
Ja of loop samen even weg om dat uit te vechten en niet tussen de 'vijand'quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een achterlijke timing, dat vecht je dan toch lekker na de stemming uit![]()
Ik zou het niet weten, maar je kunt even in me sig kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
Waar kan ik goedwerkende streams zien? Wat is de url van hindho?
Timer van de stemmingquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef Ravii het volgende:
Wat is die timer op de tv , hij staat op 27 min nu.
Zal best maar tis nu een fout momentquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef kybe het volgende:
[..]
De disco stemming niet maar die van het winkelen wel.Zij hebben er zelfs nog ruzie over gekregen omdat Huub hem wilde blokken en Lieke niet.
Dan hebben ze nog 27 min. om een unanieme beslissing te nemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef Ravii het volgende:
Wat is die timer op de tv , hij staat op 27 min nu.
Het zal je vriendin zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Gigageil het volgende:
Wat een superdom dom dom dom dom wijf die Lieke......echt ongelovelijk dom matennaaierig kutwijf![]()
![]()
Ga maar eens kijken naar de defenitie van aanranding en kom dan maar weer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verloren![]()
Jij weet ook niet veel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar je kunt even in me sig kijken![]()
zegt die toch ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef neehe het volgende:
Huub had het wel degelijk over blokken bij de pc.
HiDiHo, hindoquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar je kunt even in me sig kijken![]()
klopt, maar Lieke zegt dat hij ze allebei wilde blokkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef kybe het volgende:
[..]
De disco stemming niet maar die van het winkelen wel.Zij hebben er zelfs nog ruzie over gekregen omdat Huub hem wilde blokken en Lieke niet.
Is wel zeker.....ze blijkt maar weer eens onbetrouwbaar als teamplayerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
Oeieieie Liek doet fout. Ze meld dat Huub eerdere stemmingen wilde blocken maar dankzij haar zijn die stemmingen er wel uit gegaan. Huub is daar niet blij mee en beschuldigd Lieke dat ze punten wil scoren over zijn rug
Echtelijke ruzie sluit ik niet uit
Jazeker. En als je net foto's bloemen spekjes van die bewoonster hebt vernield dan is dat vernielen van jou niks. Dat is normaal want als je AmanDel bent dan mag je dat natuurlijk doen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is toch ook heel normaal dat je iemand aanrandt en in elkaar beukt als ze aan je nagellak hebben gezeten?![]()
Zal wel zijn maar dat kijken laat ik wel aan die professor overquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken naar de defenitie van aanranding en kom dan maar weer terug.
Ben het met je eens dat het een fout moment is maar Huub werd meteen boos en had daar na de stemming over moeten beginnen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt kut van die vrouwen die niet alles doen wat hun kerel zegt.![]()
Powerboatracenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ze over stemmen?
Wildwater raften geloof ik, in ieder geval iets met een bootjequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ze over stemmen?
Voor 2 inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
ik heb de streams niet aan, maar wie krijgt de meeste stemmen?
Is het voor 2 personen?
Is toch nergens voor nodig om daar zo van over de rooie te gaan.Dat moet hij met haar samen bespreken na de stemming.Nu valt hij haar weer openlijk af .quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, maar Lieke zegt dat hij ze allebei wilde blokken
Ja, die BH moest uit omdat Lieke het aan zag komen en haar zendersnoer tig keer om haar BH-bandje had gedraaid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaar dat Nadia haar onderbroek tot haar knieen naar beneden trok, en Natasja vier keer gilde "TREK HAAR BH UIT!!"![]()
Die gozer wil echt alle stemmingen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef CoT het volgende:
Brain wil de volgende stemming aan Huub geven
Ja, dat moet je geloven
Hou op, het begint pijn te doenquote:
niet jouw vriendin natuurlijk.quote:
En in haar onderbroek zat zeker ook een snoertje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die BH moest uit omdat Lieke het aan zag komen en haar zendersnoer tig keer om haar BH-bandje had gedraaid.
Ja logisch hij moet zijn beloning toch ook nog hebben. (na voorval van zondag). Net als Natasja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gozer wil echt alle stemmingen...
Ik zou het op prijs stellen als je het gewoon bij mijn alias zou kunnen houden. Dit in kader van fatsoen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als dit zo is, betreft het een klein groepje idioten. Jij bracht het in je post nogal overdreven en wekte bij mij de indruk dat een groot deel van de H&L fans en masse Tilly penetreerde o.i.d. Da's alles, rukkert.![]()
Daar zit wat in, die arme jongen heeft het dik verdiendquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja logisch hij moet zijn beloning toch ook nog hebben. (na voorval van zondag). Net als Natasja.
Scherp..... Ze zijn waarschijnlijk bang voor schadeclaims....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Wat verschrikkelijk jammer dat Huub en Lieke nu niet 1 blok vormen... het lijkt er echt op dat Lieke er van de redactie uit moet
Lieke moet erinblijvenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Wat verschrikkelijk jammer dat Huub en Lieke nu niet 1 blok vormen... het lijkt er echt op dat Lieke er van de redactie uit moet
Het is ook onzin dat Brian of/en Dennis zou gaan. Huub & Lieke is de enige relevante keuzen. Maarja... de goudenzooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef Adothehague het volgende:
Huub kijkt niet blij
Goed idee, heb je een adresje ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
Er zullen vast al mailtjes onderweg zijn naar die power boat maatschappij
Zoals ik ook al dacht dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu vind ik Natasia wel leuk met die vliegenmepper..
Jep vorige keer gunden Huub en lieke hem ook aan het andere kamp.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Het is ook onzin dat Brian of/en Dennis zou gaan. Huub & Lieke is de enige relevante keuzen. Maarja... de goudenzooi
Als Liek weggaat komt er weer een nieuwe inquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:01 schreef Ravii het volgende:
[..]
Lieke moet erinblijven!
want anders gaat Huub vanzelf wel bij 'de rest ' horen. en dan geen leuke situaties meer !
Dat is voor mij echt het bewijs dat er gepraat is met achter. Als ik daar zou zitten, zou ik dus blokken als Brian weer zou mogen gaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef Desii het volgende:
Dit meen je niet.... Brian gaat weer.... ik weet het gewoon zeker![]()
Lieve FdW.... ze zit te zeuren over kleinigheden en wil de stemming binnenhalen over Huub zijn rug.... Ik houerniet vanquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:02 schreef FdW het volgende:
Is huppeltje met z'n ontwenningsverschijnselen weer eens hufterig tegen Lieke?![]()
Meid, laat die dwergmarmot toch vallen, nuchter niet te pruimen en bezopen ook niet.![]()
Ohhquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:02 schreef CoT het volgende:
[..]
Als Liek weggaat komt er weer een nieuwe in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |