Ze waren bezig om Lieke en Huub van alles de schuld te geven, en zichzelf schoon te praten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef riri het volgende:
Wat zei Amanda voordat er de streamlock was?
Die ging het gebeuren weer bagatelliseren, het enige erge was dat haar nagelspulletjes weg warenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef riri het volgende:
Wat zei Amanda voordat er de streamlock was?
Thnx voor die titel. Ik zag ergens een lijstje staan van medewerkers die stopten met medewerking. Drie keer raden waarom de meesten stopten. Bedreiging en lastig vallen van een bepaald type fan misschien?quote:
Dankquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat kun je wel terug kijken over een paar uur via uitzendinggemist.nl
I sue you.... De man heeft groot gelijk.... PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen..... Plus dat hun leven vergald is.... en dat grotendeels door de redactie...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over mij dan? Je zou ook kunnen schrijven wat jij er van vindt. En zonder boldletters graag.
Ik vond het bullshit dat die idioot het programma wil gaan verbieden ja. Sue me
Weer es mee eens. Wanneer niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het bij Jaap, week na week veel te ver gaan. Ik vond het bij Eric veel te ver gaan. Ik vond het gooien met etenswaren naar Palma veel te ver gaan. Zondag is een logisch gevolg van al het eerdere en dat ging ook te ver, edoch enorm opgeblazen door bepaalde fans. Alles mag daar, behalve als het je favoriet betreft.
Talpa zuigtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef wolferl het volgende:
Wel toevallig dat er een stemming kwam tegelijk met de uitzending van NOVA.
Bob van der Meer is de eerste die jaren terug is begonnen met het in kaart brengen van pestgedrag op scholen. Hij is de aangewezen deskundige op het gebied van pestgedrag en heeft hierover ook al heel erg veel gepubliceerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Indeed, indeed! Wat was dit ook weer een psychologische charlatan! Kan je tegenwoordig al psycholoog worden met alleen VMBO?
Dat kan. Ik ben het er niet mee eens. En al helemaal niet om de redenen die die man gaf. Hij haalde ook een paar keer aan dat het programma later moet worden uitgezonden. Dus dan mag het wel? Enorm vaag figuur. Maar hij doet zijn best maar. Laat hem maar proberen het programma via de wet te verbieden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I sue you.... De man heeft groot gelijk.... PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen..... Plus dat hun leven vergald is.... en dat grotendeels door de redactie...
Als je het spel het spel laat, wordt het gewoon een ruwe BB..... Niet de ranzige klucht die het nu is...
Dat is voor de TV uitzending om te zorgen alsof 'zondag er niet was'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
Er zijn dus duidelijk instucties geweest om afgelopen zondag niet te betrekken in deze stemming...
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:40 schreef CoT het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet
Die actie van zondag was fysiek gewled van 6 tegen 2
die andere acties niet
Ik hoop dat die knakker dan wel goed heeft gekeken naar de streams en gesprekken met de redactie heeft gehad voordat hij conclusies gaat trekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Bob van der Meer is de eerste die jaren terug is begonnen met het in kaart brengen van pestgedrag op scholen. Hij is de aangewezen deskundige op het gebied van pestgedrag en heeft hierover ook al heel erg veel gepubliceerd.
De op het moment vastgestelde "protocollen" op scholen zijn meestal afkomstig van zijn onderzoeken en ervaringen. Hij verzorgt ook veel lezingen op middelbare scholen e.d.
Dan snap ik niet dat die man een hele tijd geleden heeft gebeld met Atsma en nu pas morgen met twee andere instanties gaat bellen. Het is inmiddels fokking donderdagavond!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I sue you.... De man heeft groot gelijk.... PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen..... Plus dat hun leven vergald is.... en dat grotendeels door de redactie...
Als je het spel het spel laat, wordt het gewoon een ruwe BB..... Niet de ranzige klucht die het nu is...
Jij snap het niet he??quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben het er niet mee eens. En al helemaal niet om de redenen die die man gaf. Hij haalde ook een paar keer aan dat het programma later moet worden uitgezonden. Dus dan mag het wel? Enorm vaag figuur. Maar hij doet zijn best maar. Laat hem maar proberen het programma via de wet te verbieden.
Precies.... in de doofpot...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat is voor de TV uitzending om te zorgen alsof 'zondag er niet was'.
Je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.
Ja.. dat zeiden ze van de mensen in BB1 trouwens ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen.....
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verlorenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.
aahwquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Ik kan er echt niet meer tegen.........
Drie tegen twee?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had je haar vanmiddag eens moeten horen tegen Nadia: "Ik ben eerlijk en gun iedereen alles".quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef riri het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat Amanda iemand anders iets gunt...nog nooit niet
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verloren![]()
Klopt, daarvoor moest haar slipje op haar knieen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!
En als zij het niet wil en ze gaan toch door dan is het volgens mij aanranding.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!
Moterrijden afgeblazen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Moterrijden is ook afgeblazen en nog meer dingen, aldus Huub.
En is waarheid gebleken van BB1 t/m 6....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja.. dat zeiden ze van de mensen in BB1 trouwens ook
Bootje Varenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef demins het volgende:
Waar stemmen ze over? Sorry.
Trustequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef MissSomebody het volgende:
Streams uit hier, lees het morgen wel...trusten allen...tot morgen..![]()
dat heb ik niet gezien op de beelden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor moest haar slipje op haar knieen.![]()
Vandaar dat Nadia haar onderbroek tot haar knieen naar beneden trok, en Natasja vier keer gilde "TREK HAAR BH UIT!!"quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef MissSomebody het volgende:
Streams uit hier, lees het morgen wel...trusten allen...tot morgen..![]()
Het staat niet op het rooster.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Moterrijden afgeblazen ?
waarom dan? Zei Huub dat?
ik denk omdat ze t zo n leuk programma vindenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Moterrijden afgeblazen ?
Nope, hij zei kijk maar op de planning..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Moterrijden afgeblazen ?
Natasia, Amanda en Nadia pakken Lieke = 3 tegen 1quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat een achterlijke timing, dat vecht je dan toch lekker na de stemming uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Sug4r het volgende:
Zitten Huub en Lieke elkaar nu af te vallen bij de rest.....slim hoor.![]()
Als dit zo is, betreft het een klein groepje idioten. Jij bracht het in je post nogal overdreven en wekte bij mij de indruk dat een groot deel van de H&L fans en masse Tilly penetreerde o.i.d. Da's alles, rukkert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx voor die titel. Ik zag ergens een lijstje staan van medewerkers die stopten met medewerking. Drie keer raden waarom de meesten stopten. Bedreiging en lastig vallen van een bepaald type fan misschien?
daar is Huub over het algemeen niet zo gek op als ze dat doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
Oeieieie Liek doet fout. Ze meld dat Huub eerdere stemmingen wilde blocken maar dankzij haar zijn die stemmingen er wel uit gegaan. Huub is daar niet blij mee en beschuldigd Lieke dat ze punten wil scoren over zijn rug
Echtelijke ruzie sluit ik niet uit
Hinhoquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
Waar kan ik goedwerkende streams zien? Wat is de url van hindho?
De disco stemming niet maar die van het winkelen wel.Zij hebben er zelfs nog ruzie over gekregen omdat Huub hem wilde blokken en Lieke niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Desii het volgende:
Lieke heeft geen gelijk.... in de disco-stemming heeft Huub niet willen blokken
Het lijkt mij ook handig om bij een stemming een eenheid te vormenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef RSie het volgende:
[..]
daar is Huub over het algemeen niet zo gek op als ze dat doet.
ik herinner mij dat ze hem afviel tijdens een stemming door te zeggen dat hij het niet verdiende o.i.d.
Volgens mij is dit tijdens de streamlock geregiseerd.....Kan niet anders.Ze willen dat wij hun gaan afvallen.Evenwicht bewaren oftewel vrouwen en kinderen eerstquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Gigageil het volgende:
Wat een superdom dom dom dom dom wijf die Lieke......echt ongelovelijk dom matennaaierig kutwijf![]()
![]()
Ja of loop samen even weg om dat uit te vechten en niet tussen de 'vijand'quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een achterlijke timing, dat vecht je dan toch lekker na de stemming uit![]()
Ik zou het niet weten, maar je kunt even in me sig kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
Waar kan ik goedwerkende streams zien? Wat is de url van hindho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |