Ze waren bezig om Lieke en Huub van alles de schuld te geven, en zichzelf schoon te praten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef riri het volgende:
Wat zei Amanda voordat er de streamlock was?
Die ging het gebeuren weer bagatelliseren, het enige erge was dat haar nagelspulletjes weg warenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef riri het volgende:
Wat zei Amanda voordat er de streamlock was?
Thnx voor die titel. Ik zag ergens een lijstje staan van medewerkers die stopten met medewerking. Drie keer raden waarom de meesten stopten. Bedreiging en lastig vallen van een bepaald type fan misschien?quote:
Dankquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat kun je wel terug kijken over een paar uur via uitzendinggemist.nl
I sue you.... De man heeft groot gelijk.... PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen..... Plus dat hun leven vergald is.... en dat grotendeels door de redactie...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben we het nu over mij dan? Je zou ook kunnen schrijven wat jij er van vindt. En zonder boldletters graag.
Ik vond het bullshit dat die idioot het programma wil gaan verbieden ja. Sue me
Weer es mee eens. Wanneer niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het bij Jaap, week na week veel te ver gaan. Ik vond het bij Eric veel te ver gaan. Ik vond het gooien met etenswaren naar Palma veel te ver gaan. Zondag is een logisch gevolg van al het eerdere en dat ging ook te ver, edoch enorm opgeblazen door bepaalde fans. Alles mag daar, behalve als het je favoriet betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |