Je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.
Ja.. dat zeiden ze van de mensen in BB1 trouwens ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Nostalgist het volgende:
PTSS is het minste dat de bewoners gaan krijgen.....
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verlorenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal. Het was zondag 3 tegen 2. Precies hetzelfde als bij Eric. Dat duurde overigens geen drie minuten maar minimaal een half uur. En die lieve Lieke had toen het hoogste woord. Ik keur zondag niet goed, ik keur al het andere niet goed.
aahwquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Ik kan er echt niet meer tegen.........
Drie tegen twee?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had je haar vanmiddag eens moeten horen tegen Nadia: "Ik ben eerlijk en gun iedereen alles".quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef riri het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat Amanda iemand anders iets gunt...nog nooit niet
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verloren![]()
Klopt, daarvoor moest haar slipje op haar knieen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!
En als zij het niet wil en ze gaan toch door dan is het volgens mij aanranding.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Lieke ook niet, het wordt aanranding genoemd maar ze wilden haar zender afnemen, aangezien dat kreng onder haar kleren hangt kan je er maar op 1 manier bij!
Moterrijden afgeblazen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Moterrijden is ook afgeblazen en nog meer dingen, aldus Huub.
En is waarheid gebleken van BB1 t/m 6....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja.. dat zeiden ze van de mensen in BB1 trouwens ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |