Amanda begon over haar zusje en moerder. Dus ja er werd iets vreemds gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Soho het volgende:
waarom? er werd toch niets vreemds gezegd?
Natuurlijk, als het gescript is , krijgen Huub en Lieke hem.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Niet te geloven... streamlock
Iig hoop ik dat ze nu instructies krijgen dat deze stemming voor Huub en Lieke is
I hate Amada point blankquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
I hate Amanda with a passion
Jawel, de waarheid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Soho het volgende:
waarom? er werd toch niets vreemds gezegd?
Precies.... Amanda heeft er werkelijk niets van begrepen en ze blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
Ik durf te wedden dat Amanda even ingefluisterd krijgt dat die niet de gewenste reactie is.
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef burtbeej het volgende:
Die Amandawat een vieze vieze rat is dat.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedank alle streamers met al hun acties en overtrokken reacties.......dit is het gevolg. streamlock na streamlock
IQ kiezelsteen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedank alle streamers met al hun acties en overtrokken reacties.......dit is het gevolg. streamlock na streamlock
Volgens mij had Huub die race op Zandvoort en volgens mij is hij vorige week begonnen met rijlessen.quote:
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
NOVA sloeg iig nergens op. Wat een hoop bullshit zeg. Wel weer heel veel reclame voor DGK
Maar het is toch ook heel normaal dat je iemand aanrandt en in elkaar beukt als ze aan je nagellak hebben gezeten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienDie snapt nog steeds niet wat er zondag is gebeurd, het enige wat telt zijn haar nagelspulletjes
![]()
Ik geloof toch echt dat Amanda deze lock veroorzaakte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plus ze naait haar medeplegers door te melden dat ze Lieke alleen maar heeft vastgepakt en niet geknepen enz...............quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienDie snapt nog steeds niet wat er zondag is gebeurd, het enige wat telt zijn haar nagelspulletjes
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scan![]()
Ja klopt, ik merk ook dat mijn grenzen steeds verder gaan. Dit keer was echt te ver..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens heeft die man bij Nova wel gelijk...hoe zeer ik ook van het programma hou..het is gewoon te ver gegaan. Merk ook bij mezelf dat de grens steeds verder gaat. Maanden geleden vonden we een scheldpartij erg. Nu worden we er mee wakker en gaan we ermee naar bed alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |