Amanda begon over haar zusje en moerder. Dus ja er werd iets vreemds gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Soho het volgende:
waarom? er werd toch niets vreemds gezegd?
Natuurlijk, als het gescript is , krijgen Huub en Lieke hem.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Niet te geloven... streamlock
Iig hoop ik dat ze nu instructies krijgen dat deze stemming voor Huub en Lieke is
I hate Amada point blankquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
I hate Amanda with a passion
Jawel, de waarheid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Soho het volgende:
waarom? er werd toch niets vreemds gezegd?
Precies.... Amanda heeft er werkelijk niets van begrepen en ze blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
Ik durf te wedden dat Amanda even ingefluisterd krijgt dat die niet de gewenste reactie is.
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef burtbeej het volgende:
Die Amandawat een vieze vieze rat is dat.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedank alle streamers met al hun acties en overtrokken reacties.......dit is het gevolg. streamlock na streamlock
IQ kiezelsteen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik bedank alle streamers met al hun acties en overtrokken reacties.......dit is het gevolg. streamlock na streamlock
Volgens mij had Huub die race op Zandvoort en volgens mij is hij vorige week begonnen met rijlessen.quote:
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scanquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
NOVA sloeg iig nergens op. Wat een hoop bullshit zeg. Wel weer heel veel reclame voor DGK
Maar het is toch ook heel normaal dat je iemand aanrandt en in elkaar beukt als ze aan je nagellak hebben gezeten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienDie snapt nog steeds niet wat er zondag is gebeurd, het enige wat telt zijn haar nagelspulletjes
![]()
Ik geloof toch echt dat Amanda deze lock veroorzaakte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plus ze naait haar medeplegers door te melden dat ze Lieke alleen maar heeft vastgepakt en niet geknepen enz...............quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n dom egoistisch mormel gezienDie snapt nog steeds niet wat er zondag is gebeurd, het enige wat telt zijn haar nagelspulletjes
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scan![]()
Ja klopt, ik merk ook dat mijn grenzen steeds verder gaan. Dit keer was echt te ver..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens heeft die man bij Nova wel gelijk...hoe zeer ik ook van het programma hou..het is gewoon te ver gegaan. Merk ook bij mezelf dat de grens steeds verder gaat. Maanden geleden vonden we een scheldpartij erg. Nu worden we er mee wakker en gaan we ermee naar bed alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Lijstje maken van wie wat gehad heeft?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij had Huub die race op Zandvoort en volgens mij is hij vorige week begonnen met rijlessen.
rijlessen waren inmiddels al 3 maanden geledenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij had Huub die race op Zandvoort en volgens mij is hij vorige week begonnen met rijlessen.
Het zou wel heel erg zielig zijn als H & L 'opeens' de stemming krijgen na de streamlock, maar ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Niet te geloven... streamlock
Iig hoop ik dat ze nu instructies krijgen dat deze stemming voor Huub en Lieke is
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
NOVA sloeg iig nergens op. Wat een hoop bullshit zeg. Wel weer heel veel reclame voor DGK
Indeed, indeed! Wat was dit ook weer een psychologische charlatan! Kan je tegenwoordig al psycholoog worden met alleen VMBO?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
AMENquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
UR so rightquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens heeft die man bij Nova wel gelijk...hoe zeer ik ook van het programma hou..het is gewoon te ver gegaan. Merk ook bij mezelf dat de grens steeds verder gaat. Maanden geleden vonden we een scheldpartij erg. Nu worden we er mee wakker en gaan we ermee naar bed alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Al zal ik het missen, nog liever de stekker er uit als wachten op nog zo'n walgelijke sessie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als die direkt na de stemming was begonnen, had hij het rijbewijs al lang in zijn zak gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niets waarschijnlijk kortsluiting in Amanda haar hercencel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef elcastel het volgende:
Altijd leuk thuiskomen zo'n streamlock, wat nu weer ?
Hebben we het nu over mij dan? Je zou ook kunnen schrijven wat jij er van vindt. En zonder boldletters graag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zegt meer over jezelf scan![]()
You're welcome, wankerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Precies!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Al zal ik het missen, nog liever de stekker er uit als wachten op nog zo'n walgelijke sessie.
Luisteren naar je vader jongen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef Ravii het volgende:
doet net me geluid het weer.
Steamlock.
En nova was idd bagger.
Me vader helemaal;;
ER WAS IEMAND VERKRACHT EH!
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!
IK HOORDE HET OP DE RADIO!
HET IS ECHT NIET NORMAAL!
Racen langs het Scheveningse strand in een 250PK boot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef demins het volgende:
Waar stemmen ze over?
[DGK] de NOVA uitzending van donderdag 19 juliquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef eeff het volgende:
Ok ik log net in...
Streamlock... en what's with NOVA??![]()
Denk je niet dat de lock er is om Amanda even wat instructies in te fluisteren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef RSie het volgende:
[..]
UR so right![]()
door dat domme gedoe van die Libellewijven krijgen we nu DGK de gekuiste edition.
BOORRIIIINNGGG!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef RSie het volgende:
[..]
UR so right![]()
door dat domme gedoe van die Libellewijven krijgen we nu DGK de gekuiste edition.
BOORRIIIINNGGG!!!!!!![]()
Tussen de 3 min. en 3 uurquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Ravii het volgende:
Hoelang duurt zo een SteamLock Ongeveer?
Ik vond het bij Jaap, week na week veel te ver gaan. Ik vond het bij Eric veel te ver gaan. Ik vond het gooien met etenswaren naar Palma veel te ver gaan. Zondag is een logisch gevolg van al het eerdere en dat ging ook te ver, edoch enorm opgeblazen door bepaalde fans. Alles mag daar, behalve als het je favoriet betreft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik merk ook dat mijn grenzen steeds verder gaan. Dit keer was echt te ver..
Dat kun je wel terug kijken over een paar uur via uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef tutjehola het volgende:
Even een vraagje, ik heb nova gemst. Was het programma echt waardeloos of was het een goede reactie op wat er de afgelopen dagen is gebeurd?
jaap werd parraquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef F04 het volgende:
Wat gebeurde in de seconden voor de streamlock?
Wat was dat een onvoorstelbaar wazig figuur zegquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Indeed, indeed! Wat was dit ook weer een psychologische charlatan! Kan je tegenwoordig al psycholoog worden met alleen VMBO?
De koek is op....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Nostalgist het volgende:
Streamlock vanwege NOVA ??????
Gaaf !
Twee keer de helft!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Ravii het volgende:
Hoelang duurt zo een SteamLock Ongeveer?
Ben het met je eens dat het te ver gaat maar de gewoonste zaak van de wereld vind ik dit beslist niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Je snapt het nog steeds nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het bij Jaap, week na week veel te ver gaan. Ik vond het bij Eric veel te ver gaan. Ik vond het gooien met etenswaren naar Palma veel te ver gaan. Zondag is een logisch gevolg van al het eerdere en dat ging ook te ver, edoch enorm opgeblazen door bepaalde fans. Alles mag daar, behalve als het je favoriet betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |