Timer van de stemmingquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef Ravii het volgende:
Wat is die timer op de tv , hij staat op 27 min nu.
Zal best maar tis nu een fout momentquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef kybe het volgende:
[..]
De disco stemming niet maar die van het winkelen wel.Zij hebben er zelfs nog ruzie over gekregen omdat Huub hem wilde blokken en Lieke niet.
Dan hebben ze nog 27 min. om een unanieme beslissing te nemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef Ravii het volgende:
Wat is die timer op de tv , hij staat op 27 min nu.
Het zal je vriendin zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Gigageil het volgende:
Wat een superdom dom dom dom dom wijf die Lieke......echt ongelovelijk dom matennaaierig kutwijf![]()
![]()
Ga maar eens kijken naar de defenitie van aanranding en kom dan maar weer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Maar eric is niet aangerand en zijn kleren verloren![]()
Jij weet ook niet veel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar je kunt even in me sig kijken![]()
zegt die toch ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef neehe het volgende:
Huub had het wel degelijk over blokken bij de pc.
HiDiHo, hindoquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar je kunt even in me sig kijken![]()
klopt, maar Lieke zegt dat hij ze allebei wilde blokkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef kybe het volgende:
[..]
De disco stemming niet maar die van het winkelen wel.Zij hebben er zelfs nog ruzie over gekregen omdat Huub hem wilde blokken en Lieke niet.
Is wel zeker.....ze blijkt maar weer eens onbetrouwbaar als teamplayerquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
Oeieieie Liek doet fout. Ze meld dat Huub eerdere stemmingen wilde blocken maar dankzij haar zijn die stemmingen er wel uit gegaan. Huub is daar niet blij mee en beschuldigd Lieke dat ze punten wil scoren over zijn rug
Echtelijke ruzie sluit ik niet uit
Jazeker. En als je net foto's bloemen spekjes van die bewoonster hebt vernield dan is dat vernielen van jou niks. Dat is normaal want als je AmanDel bent dan mag je dat natuurlijk doen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is toch ook heel normaal dat je iemand aanrandt en in elkaar beukt als ze aan je nagellak hebben gezeten?![]()
Zal wel zijn maar dat kijken laat ik wel aan die professor overquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken naar de defenitie van aanranding en kom dan maar weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |