Jazeker. En als je net foto's bloemen spekjes van die bewoonster hebt vernield dan is dat vernielen van jou niks. Dat is normaal want als je AmanDel bent dan mag je dat natuurlijk doen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het is toch ook heel normaal dat je iemand aanrandt en in elkaar beukt als ze aan je nagellak hebben gezeten?![]()
Zal wel zijn maar dat kijken laat ik wel aan die professor overquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga maar eens kijken naar de defenitie van aanranding en kom dan maar weer terug.
Ben het met je eens dat het een fout moment is maar Huub werd meteen boos en had daar na de stemming over moeten beginnen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt kut van die vrouwen die niet alles doen wat hun kerel zegt.![]()
Powerboatracenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ze over stemmen?
Wildwater raften geloof ik, in ieder geval iets met een bootjequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ze over stemmen?
Voor 2 inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
ik heb de streams niet aan, maar wie krijgt de meeste stemmen?
Is het voor 2 personen?
Is toch nergens voor nodig om daar zo van over de rooie te gaan.Dat moet hij met haar samen bespreken na de stemming.Nu valt hij haar weer openlijk af .quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, maar Lieke zegt dat hij ze allebei wilde blokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |